E34 tagumine pidurituli jms
Postitatud: 05.03.2007 15:14 37
Tere päevast!
Viimasel ajal on mu kallis autoke eriti palju erinevaid veateateid näitama hakanud. Esiteks kõige tavalisem veateade on BREAK LIGHT, mis viitab tagumise juhipoolse piduritule mittefunktsioneerimisele. Pirn on terve, aga tuli ei tööta - milles võib olla viga? Olen pirni vahetanud ning püüdnud seda pesa seal liigutada ja värki, aga ei midagi. Teiseks näitab kompuuter viimasel ajal, et WASHER FLUID LOW (aknapesuvedelik). Tegelikult on aga mu eriti suur aknapesuvedelikupaak pea ääreni täis. Kus asub andur, mida võiks kontrollida? Nii.. peale nende eriliste külmade lahkumist on tulnud ka COOLANT LEVEL LOW veateade (WASHER FLUID LOW tuli samuti peale külmade lahkumist). Sai nagu peale valatud, aga veateade ei lahkunud (eeldan, et külmast peast peab tosooli olema kuni KALT kriipsuni?). Veel näitab kompuuter teadet BLABLA OWNER'S HANDBOOK vms. Millise veateatega see kaasa võib tulla (siinkohal mainin ära, et mul esineb kohati ka teade MOTOR OIL LOW, aga selle vea proovin kohe elimineerida)?
Tore ju ikkagi oleks suvele vastu sõita kui kõik töötaks nii nagu peab ning ühtegi veateadet kompuuter ei näitaks.
-edit-
Aha, tahtsin veel küsida, et kui mul on läbi lähi- ja kaugtuli, siis miks ei ole nende kohta kompuutril midagi öelda (HIGH/LOW BEAM)??
Viimasel ajal on mu kallis autoke eriti palju erinevaid veateateid näitama hakanud. Esiteks kõige tavalisem veateade on BREAK LIGHT, mis viitab tagumise juhipoolse piduritule mittefunktsioneerimisele. Pirn on terve, aga tuli ei tööta - milles võib olla viga? Olen pirni vahetanud ning püüdnud seda pesa seal liigutada ja värki, aga ei midagi. Teiseks näitab kompuuter viimasel ajal, et WASHER FLUID LOW (aknapesuvedelik). Tegelikult on aga mu eriti suur aknapesuvedelikupaak pea ääreni täis. Kus asub andur, mida võiks kontrollida? Nii.. peale nende eriliste külmade lahkumist on tulnud ka COOLANT LEVEL LOW veateade (WASHER FLUID LOW tuli samuti peale külmade lahkumist). Sai nagu peale valatud, aga veateade ei lahkunud (eeldan, et külmast peast peab tosooli olema kuni KALT kriipsuni?). Veel näitab kompuuter teadet BLABLA OWNER'S HANDBOOK vms. Millise veateatega see kaasa võib tulla (siinkohal mainin ära, et mul esineb kohati ka teade MOTOR OIL LOW, aga selle vea proovin kohe elimineerida)?
Tore ju ikkagi oleks suvele vastu sõita kui kõik töötaks nii nagu peab ning ühtegi veateadet kompuuter ei näitaks.
-edit-
Aha, tahtsin veel küsida, et kui mul on läbi lähi- ja kaugtuli, siis miks ei ole nende kohta kompuutril midagi öelda (HIGH/LOW BEAM)??