1. leht 1-st

E34 akutuli süttis (LUKKU, KORRAS, KINNI)

Postitatud: 02.03.2007 21:13 27
Postitas tmoms
otsisin mis ma otsisin, aga mina ei leidnud selle teema kohta midagi?????

sõitsin rahulikult 100-110ga ja järsku hakkas aku tuli hõõguma kuni läks põlema lõpuks....auto välja suretades ja uuesti käima pannes töötas mootor teistmoodi, minu arust :lol: .....väljas oli pime ei näind kapotti alt ka midagi erilist :cry: :cry: kuid kui kiirendad siis kustub tuli ära, lased vabaga läheb põlema tagasi :?:

milles võib asi olla?? mida peaks esimesena tegema??äkki keegi oskab aidata??
(enne sõitu tankisin ja valasin jahutusvedeliku :lol: )

ette tänud :)

Postitatud: 02.03.2007 21:21 30
Postitas AARE540
Et aidata, oleks kõigepealt vaja teada auto marki ja mudelit... :mad:
Kuigi mis seal ikka- kuigi oletan, et tegu on ikka automaatpingutusega genekarihmaga autoga (mudelit ju ei tea...), mis välistab võimaluse rihma lõtvumiseks, siis järgmiseks murelapseks pakun kulunud geneka harju.

a

Postitatud: 02.03.2007 21:24 14
Postitas tmoms
ja vabandan autoks on e34 520i 1991a.

Postitatud: 02.03.2007 21:35 36
Postitas Muhv
Mul on lähiajal mõlemal autul (e30 ja e46) sama juhtunud. E30- oli purunenud lõdviku klamber - dosool jõudis genekani ja voillaa. Aku tuld proua tähele ei pannud, aga kui rool kole raskeks läks (võim kadus ka ära) arvas, et midagi on valesti.

E46- süttis tuli ja ca poole minuti jooksul tõusis temperatuur punasesse. Kapoti alt paistis purunenud rihm. Rihma purustas veepump, mille laager oli lepingu üles öelnud.

Ühesõnaga - võimalikud variandid

Postitatud: 02.03.2007 23:03 51
Postitas mike1
no kui kiirendades ära kustub, siis pakuks siiski harjade varianti, lõtv rihm ka võimalik samas.

Postitatud: 02.03.2007 23:31 54
Postitas AARE540
Muhvil ses suhtes ka jahutusvedeliku suhtes õigus, et rihmale jõudes muudab see rihma ja rihmaratta puutepinna libedaks, kuid kui seda pidevalt peale ei tule, siis peaks ta kiiresti ära kuivama... Samas, rihmale sattumise puhul peaks see ilmnema suht kiiresti... Kuid siin ei tea, kui pika aja möödudses se juhtus (peale valamist siis). Seda muidugi juhul, kui see rihmale läks üldse... Vähemalt E34 puhul on see üsna ebatõenõoline, et rihmale satuks, kuna valamisava paisupaagil ei asu rihma lähedal ka ... :)

Huhh, pikk jutt... :oops:

Postitatud: 03.03.2007 09:45 45
Postitas Arti
E36 oli kunagi sama asi ja vahetusse läksid geneka harjad, seepärast arvan et vaata kõigepealt genekas üle.

Postitatud: 03.03.2007 09:55 53
Postitas hanzvonkazak
kõige lihtsam jah, et mõõda laadimisvool ära. siis pilt selgem kohe ;)

Postitatud: 03.03.2007 10:39 15
Postitas Cardo
Teema pealkirja lugedes soovitan sinna poolele teele tagasi sõita ja uurida ümbrust, äkki on mingi looduslik anomaalia :)

a

Postitatud: 03.03.2007 14:56 34
Postitas tmoms
nii täna sai keneks maha võetud....üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi :cry:
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk.....nii et äkki on kellelgi pakkuda mulle kenekat?????
võib panna siia või ps-i hinna (kui kellelgi on midagi pakkuda?)
muidu esmaspäeval saab selle remondi hinna ka teada
:?

Re: a

Postitatud: 03.03.2007 17:13 21
Postitas rynno300
tmoms kirjutas:nii täna sai keneks maha võetud....üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi :cry:
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk.....nii et äkki on kellelgi pakkuda mulle kenekat?????
võib panna siia või ps-i hinna (kui kellelgi on midagi pakkuda?)
muidu esmaspäeval saab selle remondi hinna ka teada
:?
harjad maksavad ~100.- eek.

Re: a

Postitatud: 03.03.2007 18:31 11
Postitas elm
tmoms kirjutas:üks spetsialist arvas et oleks vaja vahetada harjad ja võib olla on mingid dioodid ka läbi :cry:
ja remont läheb vist päris kalliks maksma ra*sk
Kle see spetsialist on sul vist ikka päris "spetsialist". Vaata see teema läbi ja oled ise spetsialist :lol: - http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=29594&start=0

a

Postitatud: 07.03.2007 18:28 23
Postitas tmoms
kenekas sai laiali võetud: läbi olid harjad(said uued), pinge regulaator ise ka läbi(see ka uus 295.-), rootoril oli laagris jõhker loks sees(selle sai uue pandud) ja rootori küljes see vasest osa kuhu vasta harjad käivad see oli ikka täiiesti ära kulunud(sai uue treida ja kuidagi peale pressida)
siis kenekas kokku ja nüüd ootab autole peale panekut
(geneka stendis toimis aga mis auto peal teeb seda veel ei tea :roll:)
seda saab alles nädalavahetusel teada, kas oli mõtet seda remontida :lol: :lol:

a

Postitatud: 10.03.2007 14:53 40
Postitas tmoms
no nii....auto sai korda...keneka remont läks asja ette... :lol:
aitäh nõuannete eest :)
ja siis võib selle teema lukku panna........KINNI LUKKU....