1. leht 1-st
E34 probleem kojameestega ja OBC - ga
Postitatud: 11.01.2007 21:11 40
Postitas Martin_S
ühesõnaga probleem selles et
1. kojamehed puudu 2 ehk intervall tava pühkimine asend (asend3 siis)
astmed
1.alla siis korra
2.intervall
3.intervall + auto liikuma minnes lülitub tava pühkimise peale
4.kõigekiirem
Ühesõnaga puudub see keskmine aste kojameestel, see mis auto peatudes, läheb üle keskmisest astmest intervalli peale.
Ja OBC ei näita kütusekuleu 100km ja veel nii mõndagi mis kiirusega seotud! samas ökonomaiser ja kellad kõik töötavad
Ma kahtlustan et tegemist võib olla 1 ja sama anduriga mis jamab.
Kuna ilmselt kojamehed ka ei tule selle pärast intervallilt normaal liikumis kiirusele, auto liikuma minnes
Postitatud: 11.01.2007 21:16 41
Postitas AARE540
Kahtlustan, et kala võib olla difri küljes olevas pistikus...
Postitatud: 11.01.2007 21:22 21
Postitas Martin_S
AARE530 kirjutas:Kahtlustan, et kala võib olla difri küljes olevas pistikus...
hmm aga spido ju töötsb! ja see peaks oma impulsi ka sealt saama

Postitatud: 12.01.2007 00:03 36
Postitas Spooner
mul sama jama. Mis tegema peaks. Autoks e39 523i
Postitatud: 12.01.2007 09:39 19
Postitas jjanno
Tere
Minul oli kunagi selline viga:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=18339#18339
Spido töötas, aga auto aju tegelikult ei teadnud auto kiirust. Kahjuks ei tunne E34'ja ning ei tea kas see ka Sinu auto korral pädeks...
jJanno
Postitatud: 12.01.2007 09:58 38
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:AARE530 kirjutas:Kahtlustan, et kala võib olla difri küljes olevas pistikus...
hmm aga spido ju töötsb! ja see peaks oma impulsi ka sealt saama

Jah, aga asi töötab nii, et tagasilla andur annab signaali ainult kellaplokile, see omakorda edasi kõigile ülejäänud kiirusesignaali tarbijatele.
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/06.png
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/11.png
Tavaliselt on siis viga valesti paigaldatud mitteoriginaalraadios. Või sellest tingituna kellaploki kiiruseväljundi mahapõlemises.
Postitatud: 12.01.2007 13:25 11
Postitas Martin_S
hmm mul on isepaigaldatud makiga
aga kas piisab kelladeploki vahetusest??
´
ja kuidas rikutakse see kiiruseväljund maki paigaldamisega??
Postitatud: 12.01.2007 13:38 09
Postitas jjanno
Tere
Martin530 kirjutas:ja kuidas rikutakse see kiiruseväljund maki paigaldamisega??
priitv8 kirjutas:tagasilla andur annab signaali ainult kellaplokile, see omakorda edasi kõigile ülejäänud kiirusesignaali tarbijatele.
Või sellest tingituna kellaploki kiiruseväljundi mahapõlemises.
Kui kiirusväljund panna maki külge valesse kohta, siis võib sinna sattuda pinge/vool, mis pole sinna ette nähtud. On ju olemas kiirustundlikke makke ning seetõttu on kiirusväljundi olemasolu makipistikus täiesti tavapärane. Proovi kuidas töötab kõik siis, kui makk ära võtta. Äkki pole miskit veel läbi põlenud vaid lihtsalt lühises? Minu juhtumil aitas makipistikust kiirusjuhtme eemaldamisest.
jJanno
Postitatud: 12.01.2007 13:59 38
Postitas Martin_S
kahjuks minu maki puhul ple sellist funktsiooni ms peaks kiirusele reageerima

Postitatud: 12.01.2007 15:34 49
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:kahjuks minu maki puhul ple sellist funktsiooni ms peaks kiirusele reageerima

Jah, aga BMW raadiopistikusse on see juhe toodud. Sest pistik on kõigi BMW-raadiote jaoks universaalne.
Piisab sellest, kui see keresse või plussi lühist saab.
Postitatud: 12.01.2007 16:09 31
Postitas Martin_S
ma pole sinna maki taha veel piilunud aga kohe hakkan lammutama selline küsimus ka et äkki juhuslikult keegi teab mis värvusega see juhe olema peaks

Postitatud: 12.01.2007 16:44 15
Postitas priitv8
Postitatud: 12.01.2007 16:59 37
Postitas Martin_S
põhimõtteliselt see viga võib mõjuda siis
1. OBC
2. kojamehed
3. püsikiirus
need mul hetkel ei tööta ja ilmselt on seotud kõik selle ühe asjaga
Gal vaadatud aga sry värvist ma aru ei saanud, nagu ma räägin et elektrist väga palju ei taippa

aga natuke ikka
Postitatud: 12.01.2007 17:41 45
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:põhimõtteliselt see viga võib mõjuda siis
1. OBC
2. kojamehed
3. püsikiirus
4. Kliimaseade (aga seda ei taju, kui sellel sassis).
SW/WS = must valgega.
PS vaata OBC peidetud menüü nr. 8 palju seal km/h näitab?
Postitatud: 13.01.2007 17:43 48
Postitas Martin_S
niih makk eest ära jookseb jah must valgega juhe kuid maki pistikusse ei lähe.
tänu priidule sain nüüd testi lahti ja kaon sõitma ja testi tegema
test 8 näit . on koguaeg 0.0
ja sellest peaks järelduma mis??
Postitatud: 14.01.2007 11:54 00
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:test 8 näit . on koguaeg 0.0
ja sellest peaks järelduma mis??
Et must-valges kaablis signaal puudub. Miks? Seda ei tea. Aga kellelgi siit foorumist oli viga ka kellade sees. Tema vist vahetas lihtsalt töötava ploki vastu.
Postitatud: 15.01.2007 18:49 29
Postitas Martin_S
selge nüüd tuleks lihtsalt leida teine plokk ja proovida
eks ma selle leian ja annan tulemustsest teada
tänud priitv8
Postitatud: 15.01.2007 20:30 16
Postitas seppa
Kas seda kellaploki kiiruseväljundit saaks ka remontida , et ei peaks uut kellaplokki ostma ?
Postitatud: 14.02.2007 15:35 01
Postitas Martin_S
mind huvitaks veel selline asi kas näiteks 2.5 141kw - 93 kellade plokk istuks (samuti täis OBC ja kiirusele reageerivad kojamehed kuigi puudub püsikas)
Postitatud: 14.02.2007 16:00 51
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:...kiirusele reageerivad kojamehed...
A kuda nad reageerima peaksid siis? Intervall lüheneb kõigil E34-del, aga surve lisamine juhikojamehele on lisavarustus, v.a. 535i, 540i ja M5, neil standardis.
Postitatud: 14.02.2007 16:19 05
Postitas Martin_S
seda ma mõtlesingi et intervallilt pühkimise peale üleminevat astet.
(sest kohapeal seistes intervall ja liikuma minnes hakkab siis pühkima kiiremini)
seda ma mõtlesin kiirusele reageerivad kojamehed...
Martin530 kirjutas:mind huvitaks veel selline asi kas näiteks 2.5 141kw - 93 kellade plokk istuks samuti täis OBC

Postitatud: 14.02.2007 16:21 21
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:seda ma mõtlesingi et intervallilt pühkimise peale üleminevat astet.
(sest kohapeal seistes intervall ja liikuma minnes hakkab siis pühkima kiiremini)
seda ma mõtlesin kiirusele reageerivad kojamehed...
Ikka ma aru ei saa, mis probleem sellega on? Et kas jääb alles peale kellade vahetust?
Postitatud: 14.02.2007 16:26 40
Postitas Martin_S
Nüüd ma saan ise ka aru, miks sa aru ei saand. Krt tööpäeva lõpuks kisub juhtme suht kokku asi selles et mind huvitas :
Kas 2,5 141 kw spido istub 1:1 530 spido asemele jättes käikku kõik vajalikud funktsioonid?
vat selles on küsimus
vabandust et ennast nats valesti väljendasin

Postitatud: 14.02.2007 16:51 11
Postitas priitv8
Martin530 kirjutas:Kas 2,5 141 kw spido istub 1:1 530 spido asemele jättes käikku kõik vajalikud funktsioonid?
Kellaplokk ise sobib küll, vale on ainult kodeerimise EEPROM. Aga selle saab ümber tõsta, lihtsalt jääb näha, et asja kallal on jõudu kasutatud.
Postitatud: 14.02.2007 17:02 49
Postitas Martin_S
priitv8 kirjutas:Martin530 kirjutas:Kellaplokk ise sobib küll, vale on ainult kodeerimise EEPROM. Aga selle saab ümber tõsta, lihtsalt jääb näha, et asja kallal on jõudu kasutatud.
kuidas see käib? ja mis see EEPROM on? ja mis moodi see ümbertõstmine käib?