1. leht 1-st
Diiselküttelisand talveks.
Postitatud: 22.12.2006 22:03 46
Postitas Mario153
Autoks siis 2001 aasta E39 525D. Sellel siis pumpihustid ja huvitab kas tohib üldse mingeid lisandeid kasutada ja kui tohib siis milline oleks see parim.
Postitatud: 22.12.2006 22:45 19
Postitas Kristjan_K
Milleks lisandeid, kui ilma korralikult töötab?
Postitatud: 22.12.2006 22:51 28
Postitas AARE540
Kui tahad midagi tingimata panna, siis võid panna ju kahetaktilise mootori õli juurde- parandab kütuse määrimisomadusi. Kas muul asjal mõtet on- ei ole tähele pannud, et oleks, kui õiget kütust kasutad...
Postitatud: 23.12.2006 19:16 09
Postitas Maiks
Kui kütuse hangumise vastu tahad leevendust, siis kleen-flo aitab väga hästi. Praktiline kogemus kui oli külm tuul ja sõidu ajal hangus küte ära, sai valatud seda paaki ja veidi aja pärast kui oli süsteemi läbi käinud, sai sõita ilma probleemideta.
Postitatud: 25.12.2006 14:23 48
Postitas pedalos
käisin enda tds-ga diislikeskuses enda rootorpumba tihendeid vahetamas ja sai küsitud siis meistrimehelt, et mis tema arvab nendest erinevatest kütuselisanditest, mida soovitatakse paaki panna. Tema arvas, et kui midagi tasub üldse panna, siis ainult kamazi õli. Minu küsimuse peale miks, vastas ta, et enamus kütusest on kõikvõimalikest määrivatest osakestest ära puhastatud ja selle tulemusena diiselkütus enam eriti ei taha määrida neid pindasid, millega ta kokku puutub. Kas see väide ka paika peab, ei oska vastata, kuid enda kogemus erinevate diislitega oli see, et mõned korrad olen pannud paagi täis venemaal müüdavad kütusega (venemaal peaks olema erinevad saastenormid) ja seda kütust läks kokkuvõttes vähem ehk siis paagitäiega sai rohkem kilomeetreid sõita kui tavaliselt. Igatahes panin viimase tankimise ajal paaki seda õli ja eks kui paak enam-vähem on tühjaks sõidetud, siis paistab, kas on sellel mingit vahet või mitte.
Tihendite vahetamise ajal sai pumpa ka puhastatud ja nüüd on minu soekäivitus hulga paremaks läinud.