Asi selles et kiskusin polstri ära ja leidsin sealt 4 ühendamata pistikut (valge, kollane, hall ja must) olid nemad seal kesklukumootori lähedal.
Eelmine omanik oli nad lahti kiskunud. Mõtlesin mina et mis värk on ja ühendasin kokku tagasi. Järgmisel korral kui auto käivitasin hakkas ukse polstri vahelt auru tulema. kui olin uksepolstri lahti kiskunud siis leidsin et kaabel mis nende pistikuteni jõudis, see auras (auto oli seest niiske) ning katsudes kaableid kesklukumootri läheduses olid need kuumad (pikalt näppu vastas ei saanud hoida).
Küsimus selles mis pistikud need on mis ma olin sunnitud tagasi lahti ühendama?
Unustasin mainida, et võtmest keerates toimib kesklukk normaalselt.
E34 90a juhiukse sisesed pistikud
E34 90a juhiukse sisesed pistikud
E36 328iT
Valge: lukusüdamiku küte
Hall: lingi tõstmise mikrolüliti
Kollane: lukusüdamiku lüliti (topeltlukustada)
Neist ainsana võiks kuuma tekitada vaid luku küte. Samas ei tohi see enne sisse lülituda, kui uksed on kinni, lukus ja juhi linki kergitada nii, et salongivalgus süttib.
Hall: lingi tõstmise mikrolüliti
Kollane: lukusüdamiku lüliti (topeltlukustada)
Neist ainsana võiks kuuma tekitada vaid luku küte. Samas ei tohi see enne sisse lülituda, kui uksed on kinni, lukus ja juhi linki kergitada nii, et salongivalgus süttib.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
nii et põhimõtteliset autoelektriku juurde minekpriitv8 kirjutas:Neist ainsana võiks kuuma tekitada vaid luku küte. Samas ei tohi see enne sisse lülituda, kui uksed on kinni, lukus ja juhi linki kergitada nii, et salongivalgus süttib.

Ise ma kartsin võimalust et kuskil midagi lühises ja kaabel seepärast kuumeneb
E36 328iT