1. leht 1-st
M5 vedrud & veljed
Postitatud: 05.12.2006 00:25 45
Postitas ymm
Oleks natukene teie arvamust ja abi vaja

Nimelt tahaksin oma m5l madalad vedrud kõrgemate vastu välja vahetada, sest ilu-iluks, aga mugavus maksab ka midagi ja meie teedel võtab ikka hambad lahti ja lõhub silda nagu vana metsaline. Küsimus olekski selline et kas saab vahetada ja mida peaks teadma. Või siis tuleks 18 tollised veljed väiksemate vastu vahetada...ei oskagi nagu seisukohta võtta, et mida teha. Praegu igaljuhul kõrget kummi alla panna ei saa kuna vedrud liiga madalad ja nüüd ragistan mööda auke...kord põrutab hambad lahti ja kord kukuvad silmad peast...

Postitatud: 05.12.2006 00:29 05
Postitas hanzvonkazak
kle tee pealkiri ka arusaadavaks!
Postitatud: 05.12.2006 00:31 08
Postitas ymm

tänan asjaliku vastuse eest...
Edit by Hanno: Kui ise ei muuda, siis muudame meie.
Postitatud: 05.12.2006 08:35 31
Postitas poleaimugi
Esialgu pane näiteks 16" velg alla ja natuke kõrgemad rehvid - see peaks asja palju paremaks tegema. Ära originaalvedrusi küll pane, need on rõvedalt kõrged (eriti esivedrud) ning rikuvad auto välimuse ära. Enda autol ka madal vedrustus (kuigi mitte kõige madalam vist) ja olen väga rahul - suviti 17" velg alla ja talvel 16".
Postitatud: 05.12.2006 20:21 05
Postitas AARE540
Ise soovitan, et müü M5 sellele, kes tahab M5 tehaseseades ja omale osta tavavedruga auto

Vedruvahetusega, oletan, et kaotab M5 pool oma väärtusest maanteel...
Postitatud: 03.01.2007 23:29 30
Postitas ymm
Krt müüa nagu ei tahaks...kõrgemad kummid võiks küll kuidagi alla saada, praegu on nii et kui 2 inimest taga istub siis peab aukudest ja teekumerustest eemale hoidma. Äkki on kellelgi kogemusi et palju see 18 tolliste vahetamine 17 vastu midagi muudab ja kui palju kõrgema kummi saaks alla panna..praegu on 40 kõrgus.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Postitatud: 03.01.2007 23:54 19
Postitas Andrus_V
Äkki on asi rehvides. Ise sõidsin E34 tavaseades, 18" velgedega, millel madala profiiliga Michelin Pilot suverehvid. Nüüd panin alla 15" , millel peal Fulda Kristal M+S rehvid. 15"-ga palju pehmemaks ei läinud. Mõõdud on rehvidel need, mis tehas ette näeb. Samas olid mul üks talv mingid protid, mis olid ka parajad "pommid", vahetasin need Dunlop Sportide vastu, siis oli küll nagu öö ja päev. Dunlop oli kõvasti pehmem.
Postitatud: 04.01.2007 23:02 08
Postitas Arno
poleaimugi kirjutas:Esialgu pane näiteks 16" velg alla ja natuke kõrgemad rehvid - see peaks asja palju paremaks tegema. Ära originaalvedrusi küll pane, need on rõvedalt kõrged (eriti esivedrud) ning rikuvad auto välimuse ära. Enda autol ka madal vedrustus (kuigi mitte kõige madalam vist) ja olen väga rahul - suviti 17" velg alla ja talvel 16".
Vabandan kui panen asjaga mööda, aga kui jutt E39 M5 siis sinna 16" velg ei lähe alla minuteada, vähemalt tehases pole seda ette nähtud, Originaalis on M5 talvel 17 " ja suvel 18".