1. leht 1-st

E34. 88, M20, 525i pöörete-tühikäigu anomaalia?

Postitatud: 04.12.2006 09:58 42
Postitas Sammalhabe
Tere!
Mingil ajal tekkis anomaalia, hommikul käivitamisega hakkas kostma mootori juurest lisa-õhu ahmimise häält, millega seoses kõikusid otse loomulikult ka pöörded.
Pisut näputööd ja selgus et kummist detail. nr. 8 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 on end aja jooksul ammendanud ehk pragu sees. UM pakkus asemele uut 485.- krooni eest koos paketiga oodata 2 nädalat. :) .
Kuna sõita vaja, sai tehtud korralik teibi tjuuning kummi torule ja puhastasin ka det. nr. 3. Hommikul käivitades õhku ei ahmi, kuid pöörded kõiguvad siia-sinna, /ka kuni välja suremise läheduseni ristmikult startides/, sõites tööle 20 min. lõpus mootor soe ja kõik ok. ei mingit kõikumist.
Tööpäeva lõpus, peale 8 t. seismist käivitus korralik , pöörded ei kõigu , kuid jama hakkab jälle hommikul pihta, kui masin on seisnud öö e.10-12 t. :evil:
Lappasin ka otsingus, erinevaid lahendusi on palju, kuid ei midagi kindlat.
Palun mingeid mõtteid, vihjeid, lammutamise - vahetamise ideid sellise teema puhul?
äkki võimalikud vead:
1. õhulugeja- millised nähtused on nässus lugejal ??
2. siis see nr. 3 /kuidas täpselt nimetatakse, mida teeb-ei tee kui on nässus/ ???
3. diagnostika -mida anda võib ?
4. kas teip tjuuning mõjutab asja olemust?
5. lambda ??
mingi asi veel?

Tänan ette vastuste-mõtete eest!

Postitatud: 04.12.2006 15:34 10
Postitas seawolf
Teip ei hoia pragu või lõhet koos. Kui uut osta ei raatsi, mätsi silikooniga kahtlased kohad üle. Puhasta tühikäigu mootor ja kui hakkama saad ka õhulugeja.

Postitatud: 06.12.2006 08:31 17
Postitas Sammalhabe
No nii det. nr. 8 vahetatud, kui ikka hommikul toimub pöörete kõikumine milline möödub mootori töö temp. saabudes. :evil:
Vastuseta jäävad ikka püstitatud küsimused, palun vastake.

Postitatud: 06.12.2006 09:02 04
Postitas priitv8
Temperatuuriandur? Kui see peaks pidevalt näitama, et mootor soe, siis ei toimugi külmkäivitusrikastust ja käib väga lahjalt.
PS selle anduri takistus väheneb temp. tõustes!

Postitatud: 07.12.2006 06:00 13
Postitas truumu
3. diagnostika -mida anda võib ?
Vastused kõikidele Sinu küsimustele ;)

Postitatud: 07.12.2006 17:08 00
Postitas seppa
Sammalhabe kirjutas:No nii det. nr. 8 vahetatud, kui ikka hommikul toimub pöörete kõikumine milline möödub mootori töö temp. saabudes. :evil:
Vastuseta jäävad ikka püstitatud küsimused, palun vastake.
Kuidas sa nii kiiresti kätte said ?( det.nr.8 )
Ma ootan juba nädal aega , pole laos !!!

Postitatud: 08.12.2006 13:11 55
Postitas Sammalhabe
Öeldi et mingist vahelaost leiti ülesse ???? Ise kah ei tea täpselt :D , aga oh seda õnne ja rõõmu et uus kumm jälle peal :D

:( aga viga püsti veel , eks laup hakkab otsima ja lammutama

Postitatud: 14.12.2006 09:26 57
Postitas Sammalhabe
Sai siis asja lammutatud , võtsin lahti õhulugeja det. 1, puhastasin ära seest, ( igaks juhuks keeruliste osade kallale ei läinud) , samuti puhastasin ära det. nr. 3 nii palju kui võimalik ( laiali ei kiskunud, seal sees keerlev ketas mis sulgeb ja avab mõlemad avad, või äkki oleks pidanud??) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Tulemused : puhastamisega kadus pöörete kõikumine siia-sinna , kuid nüüd 6 päeva hiljem andis see endast korraks märku , tuleb vist ikka diagnostikasse käik teha