1. leht 1-st
528i 96' mootorita
Postitatud: 27.11.2006 19:19 36
Postitas bmw2999
Selline teema, siis et olen hull bemmi fän ja lõpuks sai ka asi soetatud. 96a tiptronic, 228i, saksast toodud. Case on aga selles, et mootorit pole. Mootor, mis peal oli - 142kw 528i, ...
Ma sooviks peale panna mingi 97a 525TD... Kas see on üldse võimalik?
Kas tuleb hullemalt tehnikat vahetada ja mis see kõik maksma võib minna?
Ja mis tähendab 525TDS? mis see S tähendab?
Tnx

Postitatud: 27.11.2006 19:24 15
Postitas kapa
mida vakki ? miks sa kohe 525d ei ostnud ?? kuhu see 2.8 kadus siis ? isklikult paneks 2.8 tagasi.
Postitatud: 27.11.2006 19:35 55
Postitas Kristjan_K
Kindlasti on sul kõvasti rohkem ehitamist selle diisliga, kui sinna lihtsalt see 2.8 tagasi panna.
Postitatud: 27.11.2006 19:38 24
Postitas Viljar
Nagu eespool mainitud, siis tõesti ei ole selle aretamisel mõtet, muidugi kui sa kuskilt midagi avariilist doonoriks ei osta.
TDS = turbo diisel intrcooler (peaks nii olema)
Postitatud: 27.11.2006 19:49 16
Postitas bmw2999
saingi ta selliselt.... võileivahinnaga
aga kas siis muidu on teostatav selline lüke?
ei ole veel eriline mehhanik, aga kuidagi peab ju alustama

Postitatud: 27.11.2006 19:50 55
Postitas kapa
sa võid sellest M5 ka ehitada aga kas asjal on mõtet ?:D
Postitatud: 27.11.2006 19:52 17
Postitas KappOtt
kapa kirjutas:...kuhu see 2.8 kadus siis ? isklikult paneks 2.8 tagasi.
Kristjan_K kirjutas:.. kui sinna lihtsalt see 2.8 tagasi panna.
Mehed,mina saan teema algatajast sedamoodi aru,et ta tõi saksast auto,millel mootorit enam peal polnud. Algselt oli sellel suksul teema algataja teada 2.8-ne autosüda siis ilmselt olnud. Seega,suure tõenäolisusega pole autoril ka seda endist mootorit olemas.
Postitatud: 27.11.2006 19:54 26
Postitas kapa
no **** sherlock. aga eeldades et juhtmesti ja kast ja sumpsijooksud ja muu jama on olemas siis on igaljuhul lihtsam panna 2.8 ju tagasi!
Postitatud: 27.11.2006 19:55 24
Postitas bmw2999
jepp, nii ta ongi, sellisena sain... ja praegu nii ta ka vedeleb... selle mootori puudumine kujundas ka üllatava hinna... kõik muu paistab tibens tobens olema... isegi kõik korras kui ei ole, oli ikka hind hea... hea et peale ei makstud et ära viiks
aga jah... midagi tuleb ju peale ikka aretada....
eeldades et juhtmesti ja kast ja sumpsijooksud ja muu jama on olemas siis on igaljuhul lihtsam panna 2.8 ju tagasi!
jah... selline idee oligi... aga nüüd on mõte, et kui palju peab ikka tegelikult vaeva nägema et seda 525TD mootorit peale panna.... kuna meeldib disla rohekm
Postitatud: 27.11.2006 19:58 17
Postitas Kristjan_K
KappOtt kirjutas:kapa kirjutas:...kuhu see 2.8 kadus siis ? isklikult paneks 2.8 tagasi.
Kristjan_K kirjutas:.. kui sinna lihtsalt see 2.8 tagasi panna.
Mehed,mina saan teema algatajast sedamoodi aru,et ta tõi saksast auto,millel mootorit enam peal polnud. Algselt oli sellel suksul teema algataja teada 2.8-ne autosüda siis ilmselt olnud. Seega,suure tõenäolisusega pole autoril ka seda endist mootorit olemas.
Ka meie pisikesel eestimaal on mootoreid müüa, ausalt. Lihtsalt samasugust, mis seal oli, on sinna tagasi panna palju lihtsam, kui hakata sinna midagi uut ehitama.
Niipalju, kui tean eeldaks diisel: uut väljalaset, uut sisselaset (ok, see on koos mootoriga), uut aju, uut juhtmestiku(ära loodagi, et selle tervelt koos mootoriga saad), uut näidukiplokki, uut bensu/diisli pumpa, sellega
vist ka uut paaki, uut kütusetorustiku ja kindlasti veel tervet hulka vidinaid, mida hetkel nimetada ei oska.
On piisavalt palju vaeva?
Postitatud: 27.11.2006 20:10 56
Postitas bmw2999
njaaa...... võtab kukalt kratsima... peab uurima lähedamalt. Igatahes.. vedeleb ta nüüd garaais... ja arvestades hinda, mille eest ta vedelema tuli, olen ma nõus nüüd ka vaeva nägema...
Postitatud: 27.11.2006 20:29 30
Postitas Viljar
Nagu ma eespool minisin, siis kui sa tõesti tahad selle isendi diisliks teha, on kõige targem hankida kõrvale avariiline diisel, mille pealt saad kõik vajaliku.
Aga ilma selleta läheb asi arvatavasti hirm kalliks.
Mootor (komplektne)
Juhtmestik
Ajud
Paak, kütusetorustik
Radikas, õliradikas
Sumpa (täies pikuses)
Kellad
Käigukast, kardaan
Reduktor (võibolla sobib ka vana)
Ja kindlasti lisandub siia nimekirja veel asju.
Postitatud: 27.11.2006 20:56 45
Postitas Madis.
pane 2,8 mootor peale, müü maha ja osta diiselmootoriga auto
Postitatud: 27.11.2006 22:12 59
Postitas bmw2999
hmmm.. palju huvitavaid ideid...
aga mis need hinnad oleks... mootorite kohapealt. oletame et 96 - 97 a 525td ja 528i mootorid. mis hinnad nendel praegu nii on keskelt läbi? kust oleks hea vaadata... ma siuke vanakooli mees... mingi auto24.ee?
Postitatud: 27.11.2006 22:37 01
Postitas Kristjan_K
bmw2999 kirjutas:hmmm.. palju huvitavaid ideid...
aga mis need hinnad oleks... mootorite kohapealt. oletame et 96 - 97 a 525td ja 528i mootorid. mis hinnad nendel praegu nii on keskelt läbi? kust oleks hea vaadata... ma siuke vanakooli mees... mingi auto24.ee?
Komplektne 523i mootor maksis sauel viimati natuke alla 20 000.-
Ei usu, et see TDS või 2.8 väga erineb.
Postitatud: 27.11.2006 22:46 35
Postitas Hans
Alustaks ehk sellest mis üldse kapoti ja kere all veel alles on!
On seal näiteks radikas või ei, on seal juhtmed - mis juhtmed jne, on juhtmed läbi lõigatud, on aju üldse alles, väljalaske kollektor, käigukast jne jne jne.
Suht mõttetu niisama udutada, et mida nüüd paneks vahele ja mida mitte.
Tahad diislit siis loeti ette mis algatuseks vaja. Alusta siis sellest. Või müü see ülisoodsalt sülle kukkunud kere ära, või vii sinna kes sulle ehitab sellest sõitva masina, eriti juhul kui nagu ise eriti matsu ei jaga. Küsimus enam ei ole rahas vaid ajas.
Vabandust
PS Üldjuhul müüakse mootoririkkega, ei teaks eriti, et rikkis mootor välja tõstetakse, pigem juba juhus, et mootor oli korralik aga kerel miski mäda juures.
Postitatud: 27.11.2006 23:49 14
Postitas Valdek
bmw2999 kirjutas:hmmm.. palju huvitavaid ideid...
aga mis need hinnad oleks... mootorite kohapealt. oletame et 96 - 97 a 525td ja 528i mootorid. mis hinnad nendel praegu nii on keskelt läbi? kust oleks hea vaadata... ma siuke vanakooli mees... mingi auto24.ee?
mootorite hinnad saad nt Sauelt Siimu (51 43 664) või Igori käest (50 10 308). Kahtlen, et selliste küsimuste peale ise selle tööga hakkama saad, vajalikud remondimeeste kontaktid on sellisel lehel:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=10304. Saad töö maksumuse teada. Prognoositavale hinnale liida juurde +25% ootamute ja eelnevalt mitte planeeritud osade ja tööde maksumus. Esmalt võiksid tõesti nimekirja teha mis sul olemas on ja mis mitte, et kasvõi see m52B28 sinna kapoti alla uuesti tõsta. Siis saaksime ka meie siin foorumis aimu, palju midagi ringi pead ehitama.