1. leht 1-st
E34 540 (1993) - leke õlifiltri kuuskant korgi vahelt
Postitatud: 20.11.2006 15:54 33
Postitas katel
Kui arvan õigesti siis sellise asja vahelt pressib õli välja.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
On see võimalik? Milles võib asi olla? Mida teha?
Riho
PS. Otsinguga vastust ei leidnud
PPS. Ei taipa ise kahjuks peale elementaarsemate põhimõtete suurt midagi
Postitatud: 20.11.2006 15:57 17
Postitas eero
Äkki on pragu sees, mis võib olla tulnud liiga kõvasti pingtamisest. Või siis see tihend katki vms.
Postitatud: 21.11.2006 11:44 37
Postitas katel
Aitäh!
Veel paar kiiret rumalat küsimust:
1. Sinna ei valata ju õli? Õli käib ju ikka mootorisse?
2. Mis selle potsiku funktsioon on? Lihtsalt õli ringleb sealt läbi?
Puhastan selle ära ja kontrollin kas lekib sealt kusagilt veel õli juurde...
Riho
>> Üks loll jõuab rohkem küsida kui kümme tarka vastata
Postitatud: 21.11.2006 11:52 25
Postitas Hans
1. Õli käib mootorisse.
2. Õlifilter, et igasugu metalliosakesed ja muu mustus koguaeg ringluses ei oleks.
Vaata kas tihend on seal olemas, nagu Eero juba mainis.
Postitatud: 21.11.2006 12:58 57
Postitas eero
See purk on inseneride arvates hästi välja mõeldud õlifiltrikorpuse lahendus ja ega sel midagi viga ei ole küll ju. Hästi ligipääsetav ja peaks filtri kui sellise soodsamaks ka muutma.
Mina pigem kahtlustaksin pragu kui tihendi puudumist. Vähetõenäoline, et seal tihendit pole või on ta vana vms, sest see on uue filtriga alati komplektis. Kui just pole suudetud teda sina kuidagi pahasti paika keerata nii et on katki läinud näiteks.
Postitatud: 21.11.2006 17:13 41
Postitas JannP
mul oli ka samasugune probleem, küll M50 mootoriga, aga tegelikult olid tondid õlivahetuses liiga õrnalt selle korpuse kinni keeranud
Postitatud: 21.11.2006 17:18 59
Postitas AARE540
Kui täpne olla, siis seal kaanel peaks olema Nm kirjas. Aga ise olen selle kinni keeranud tunde järgi, et üle ei pingutaks ja lahti ka poleks. Puruks pole keeranud midagi ja lekkima pole ka hakanud

Postitatud: 21.11.2006 21:14 59
Postitas kapa
25 nm

ja see kummirõngas mis seal tihendiks on tuleb määrdega või noh õliga enne kokku teha , muidu on võimalus see katki keerata

Postitatud: 21.11.2006 21:26 00
Postitas Ragnar
Avastasin täna õli vahetades, et mul ka on nirisenud sealt pidevalt õli välja, kuna kaane ja korpuse vahel oli 1-2mm vahe. Keegi oli vist näpuga kinni keeranud selle eelmine kord.

LUKKU
Postitatud: 24.11.2006 11:41 38
Postitas katel
Aitäh kiirete vastuste eest!
Puhastasin selle lekke ära ja seni paistab, et midagi lisandunud ei ole. Ju siis vana asi.
Riho
Ps. Paneks teema lukku