1. leht 2-st

E34 Tds-i turborõhk

Postitatud: 18.11.2006 18:00 07
Postitas peedu.
mitu bar-i originaalis on ja palju kannataks juurde keerata ?

Postitatud: 18.11.2006 18:10 05
Postitas Maiks
1.2 oli (kui mäletan õieti). Juurde keeramisest ei tea midagi, ei tunne ise küll puudust sellest.

Postitatud: 18.11.2006 20:20 10
Postitas romm
Äkki oskaks keegi täpsustada kah, et mis pöörete juures selline rõhk peaks olema, sest endal kah just turboga "maadlemine" käsil?

Postitatud: 18.11.2006 23:31 31
Postitas peedu.
krt ma ei usu hästi et 1,2 on.. veits palju ei ole või ?

Postitatud: 19.11.2006 10:15 13
Postitas Maiks
Krt kuskil oli teemaks ka turbod ja sealt jäi nagu meelde et td 0.9 ja tds 1.2.

Postitatud: 13.12.2006 11:12 55
Postitas peedu.
kas keegi kinnitaks seda juttu ?

Postitatud: 13.12.2006 12:23 45
Postitas Lauri_L
jutt õige

Postitatud: 14.12.2006 13:04 51
Postitas Majorov
mul 325tds ja turboröhu näidik olemas. ja viskab mingi 1.25 ära ikka :D

Postitatud: 14.12.2006 17:44 01
Postitas erikred
Majorov kirjutas:mul 325tds ja turboröhu näidik olemas. ja viskab mingi 1.25 ära ikka :D
1.2 on jah normaalne tds'il, aga mis pöörete juures seda hetkel ei tea.
Äkki oskab keegi targem rääkida.
Endal kah kell peal aga üle 1 bar ei ole veel läind, ei ole küll kella täpsuses kindel. Pean laskma kuskil üle kontrollida.
Kella järgi 1 bar saavutab kuskil 2400-2500 pöörde juures täisgaasiga ja püsib lõpuni, vähemalt 4 käigu lõpuni, viiendaga pole julgend niikaugele lasta siin eesti kuumaastikul.

terv
erich

Postitatud: 17.12.2006 15:42 39
Postitas peedu.
mind huvitaks siiski et kas ja kui palju võiks juurde keerata rõhku. kas 1,5 bar-i peale oleks veel ok arvestades et originaal 1,2. Ja kas seda "varrast" tuleb keerata lühemaks või pikemaks et rõhk tõuseks ?

Postitatud: 17.12.2006 20:27 21
Postitas peedu.
et äkki keegi teab mõne sõna öelda. homme hommikul läheb töökotta ja siis oleks hea käsud kätte anda.

Postitatud: 18.12.2006 13:49 48
Postitas toivoku
krtp ole ammu tegelenud aga noh varrast vist tuleks lyhemaks teha siis tuleks rohkem rõhku, aga vaat,et liigapalju ei lyhenda kuna autole võib tekkida fuelcut, ehk siis liigapalju rõhku mõne anduri arvates ja asi nende jaoks muutub ohtlikuks ja siis tõmmatakse kyttepeale vool tagant ära, enda autol on see jama aga pole viitsinud tegeleda :P

Postitatud: 18.12.2006 20:14 44
Postitas peedu.
kas siis kindlalt lühemaks või vist ? et rõhku suurendada.

Postitatud: 23.12.2006 18:20 11
Postitas peedu.
kas 1,5 bar kannatab veel või tekib fuelcut ? ehk siis 0,3 juurde .

Postitatud: 23.12.2006 19:01 15
Postitas toivoku
peedu. kirjutas:kas 1,5 bar kannatab veel või tekib fuelcut ? ehk siis 0,3 juurde .
vot 525tdsi puhul ma ei tea aga 1.3 bari juures tekib juba 524tdl fuelcut. sa võid proovida :)

Postitatud: 24.12.2006 17:46 32
Postitas peedu.
sellina asi ka et kui ma paigaldan siit http://www.autohai.ee/ chipi siis mida ta muudab ? annab kütet peale ? tõstab rõhku ? igaks juhuks enne chippi ei julge vist rõhku keerata, äkki pärast läheb liiga rajuks mootori jaoks pärast :?

Postitatud: 24.12.2006 17:58 59
Postitas toivoku
peedu. kirjutas:sellina asi ka et kui ma paigaldan siit http://www.autohai.ee/ chipi siis mida ta muudab ? annab kütet peale ? tõstab rõhku ? igaks juhuks enne chippi ei julge vist rõhku keerata, äkki pärast läheb liiga rajuks mootori jaoks pärast :?
kytet vist annab veitsa rohkem ja korrigeerib vist paremini mootoritööd.

Postitatud: 24.12.2006 18:04 16
Postitas peedu.
mul sai juba pumbast peale antud, seega eks vist nüüd vaja chip panna siis näeb palju rõhku tuleb. kui ikka vähe siis peab vast rõhku ka veel kruttima. ei tea kas kuskil netiavarustes pole kellelegi silma jäänud palju tds-ist on üldse võimalik välja pigistada ilma suuremate modimisteda ?

Postitatud: 24.12.2006 18:09 54
Postitas Kristjan_K
peedu. kirjutas:mul sai juba pumbast peale antud, seega eks vist nüüd vaja chip panna siis näeb palju rõhku tuleb. kui ikka vähe siis peab vast rõhku ka veel kruttima. ei tea kas kuskil netiavarustes pole kellelegi silma jäänud palju tds-ist on üldse võimalik välja pigistada ilma suuremate modimisteda ?
Otsi.

Postitatud: 31.12.2006 18:51 10
Postitas peedu.
olen vaadanud aga pole nagu silma midagi erilist jäänud.

Postitatud: 02.01.2007 14:19 11
Postitas erikred
vihjeks võib öelda et kammi soome foorumeid

terv
erich

Postitatud: 05.01.2007 21:23 53
Postitas erikred
niipalju hetkel leidsin et normaalseks loetakse 0,95-1,15 bar, kahjuks ei olnud seal kirjas mis hetkel tekib fuel cut, nii et eks see jääb sulle proovimiseks. Arvata on et enne 1.3 bari kindlasti mitte, kui järgida 2.4td näidet siis võiks fuel cuti tõesti tekkida alles kuskil 1,5 bari juures.
Aga kui järgida soome meeste vanasõna siis alla 2 bar on vastutuult sõitmine :P
see aga eeldab suuremat turbot, suuremat jaoturpead pumbas mis annaks piisavalt kütust et suuremat turbot ringi ajada ja aju remappimist dünostendis. Muidugi ei tohi ka unustada coolerit. Kokku päris kopsakas summa. Huvitav millal mõni eestlane selle ette võtab??
Aga ilma suuremate muutusteta üle 200hp sealt välja ei võlu, samas on originaaltehnikaga sellise jõu juures sõitmine juba ohtlik mootorile.
Soovitan sul uurida natukene elu turboclubi foorumis ja kindlasti läbi lugeda selline raamat nagu maximum boost. Siis vast saad aru.

Oled sa juba soome foorumeid lugenud? Seal on paar päris lahedat projekti ja parasjagu õpetlikku materjali.

Küsimus ka sulle, kuidas sa pumbast peale keerasid kütust?? Niipalju kui ma lugenud olen siis tds'i pumbal ei saa mehhaaniliselt praktiliselt üldse juurde keerata.

Samas võiks mõni tds'i mees kirjutada veel mis pöörete juures max rõhk neil üles tuleb??

terv
erich

Postitatud: 07.01.2007 03:52 02
Postitas peedu.
soome foorumeid olen lugenud. mingit ulmet ma ei taha, sooviks vaid võtta lihtsate vahendidega(chip, pumbast peale, turborohk) maksimum. mina isiklikult ei andnud pumbast peale vaid seda tegi üks diislimees- asi käib nii et keerad mingid poldid lahti ja siis veidi koputad vastu pumpa ning keerad kinni tagasi- see oli umbes nii nagu ta käib. minul tuleb maksimumrõhk ehk 1,2 bar 2500 pöörde juures. 1. käiguda lõppu lastes tuleb mingi 0,9 ja teisega kohe 1,2

Postitatud: 07.01.2007 12:30 13
Postitas Kalm
peedu. kirjutas:soome foorumeid olen lugenud. mingit ulmet ma ei taha, sooviks vaid võtta lihtsate vahendidega(chip, pumbast peale, turborohk) maksimum. mina isiklikult ei andnud pumbast peale vaid seda tegi üks diislimees- asi käib nii et keerad mingid poldid lahti ja siis veidi koputad vastu pumpa ning keerad kinni tagasi- see oli umbes nii nagu ta käib. minul tuleb maksimumrõhk ehk 1,2 bar 2500 pöörde juures. 1. käiguda lõppu lastes tuleb mingi 0,9 ja teisega kohe 1,2
See,mis seal koputad,peaks pumbakaan olema,(4polti),kergelt keerad lahti,et tsipa naftat läbi tuleb),kui ma paika seda autol panin,toimisin samamoodi.

Postitatud: 07.01.2007 20:19 09
Postitas erikred
Mina isiklikult käituks edasi järgmiselt:
1.Kat vahelt välja (mida vähem takistust seda parem, põhimõtteliselt on võimalik et võtab juba rõhu kah varem üles)
2.Chip(see peaks juba ise kah rõhku tõstma sest wg ava jääb liiga väikeseks, tänu sellele võib rõhk tõusta kuni 0.3 bar võrra)
3.Uus suurem cooler(mida külmem õhk seda rohkem ta ise ka kütust veel peale annab)
4.Alles nüüd võib minna wg varda kallale eeldusel et kõik eelnev tehtud. Samas võibki olla vaja varrast lühendada et kompenseerida suuremas cooleris tekkivat rõhulangust.

Rõhu kontrollimiseks on ka veel muid võimalusi(näiteks mbc) aga pole nendega veel nii hästi kursis et oskaks pädevalt kommeenteerida.

samas on jälle see kõik ainult minu arvamus. Loodan et midagi väga puusse ei pannud.
Muidugi soovitan sul ikkagi uurida põhjalikult turboclubi foorumit ja lugeda läbi maximum boost. (äkki oledki juba teinud, ma ei tea ju)
Teoreetiliselt peaks sealt ligi 200hp tulema, aga tont seda teab.

terv
erich

Postitatud: 07.01.2007 21:55 57
Postitas boob
Tartus on üks offroadi võistlusauto, millel chipi ja propaaniga on välja võlutud 250-300hp...

Postitatud: 21.01.2007 17:36 51
Postitas peedu.
kas keegi on kat-i ära lõiganud ning kas see häälele ka mõjus ?

Postitatud: 21.01.2007 17:49 19
Postitas romm
2 nädalat tagasi võtsin enda autol just kati vahelt ära (autoks 1995 a. e34 525 tds). Õigemini peksin kati seest tühjaks, keevitasin uuesti kinni ja panin alla. Ise küll mingit müra suurenemist ei ole tähele pannud, st. hääled jäid küll minuarust täpselt samasuguseks nagu olid enne.

Postitatud: 21.01.2007 17:53 31
Postitas peedu.
selge.. aga kas minekus mingit muutust oli ?

Postitatud: 21.01.2007 21:31 16
Postitas romm
Minekus tekkis väike vahe. Ilma katita muutus nagu natuke erksamaks ning madalamatel pööretel nagu vähe jõulisemaks (vähemalt minu auto), enne oli madalatel pööretel (1500-1900 rmp) kuidagi uimane. Muidugi kõik see võis olla tingitud ka sellest, et kat oli vähesel määral umbes.