1. leht 1-st
E39 õlirõhk
Postitatud: 17.11.2006 22:31 26
Postitas lukas
Terv.
Autoks on 99a 530d 135kw.
Sai hiljuti vahetatud õli(gastrol täissynt) ja filter, nüüd siis selline jama et hommikuti autot käima pannes õlirõhutuli ei taha ära kustuda kohe põleb nii u. yks kaks sekundit ja pärast seda enam endast märku ei anna. Kui suretad välja ja proovid uuesti siis kustub kohe. Auto on hiljuti ostetud ja enne õlivahetust seda asja tähele ei pannud.
Kas keegi oskab öelda mis võib sellist asja põhjustada ja kas viga voib olla näit tagasivoolu klapis (reduktsiooniklapis) ja kus selline asi asub sellisel mootoril???
Postitatud: 19.11.2006 00:25 55
Postitas lukas
Postitatud: 19.11.2006 00:26 45
Postitas lukas
Postitatud: 19.11.2006 01:47 15
Postitas Svenp
Gastoorõli panid sisse või?
Mis viskoossus on?
Postitatud: 19.11.2006 01:56 39
Postitas Kristjan_K
Svenp kirjutas:Gastoorõli panid sisse või?
Mis viskoossus on?
Ära nõmetse, inimene on siiski hädas omadega.
Inimene, miks sa mõnele spetsialistile ei helista?
Postitatud: 19.11.2006 01:57 58
Postitas lukas
Castrol TXT 5W-40
Postitatud: 19.11.2006 02:06 36
Postitas lukas
väike lootus siiski et siin ka m6ni spetsialist leidub. Aga v6id ju loomulikult soovitada kedagi?
Postitatud: 19.11.2006 02:45 47
Postitas Kristjan_K
lukas kirjutas:väike lootus siiski et siin ka m6ni spetsialist leidub. Aga v6id ju loomulikult soovitada kedagi?
Iseenesest telef. teel raske diagnoosi panna. Diagnostikas oled käinud? Kodanik Truumu (otsi siit foorumist vähe, küll leiad) teeb diagnostikat. Kui seal käinud, võid helistada näiteks Valdekule, või UM -i, lepi mingi aeg kokku, ehk annab välisel vaatlusel midagi tuvastada.
Postitatud: 19.11.2006 08:20 22
Postitas truumu
Diagnostika nüüd küll õlirõhu suhtes midagi ei ütle...
Aga ehk läks õlifilter valesti sisse?
Või mõni kummirõngas jäi üle?
Postitatud: 19.11.2006 11:03 24
Postitas Valdek
truumu kirjutas:Diagnostika nüüd küll õlirõhu suhtes midagi ei ütle...
Aga ehk läks õlifilter valesti sisse?
Või mõni kummirõngas jäi üle?
õlifiltrit ei õnnestu sellel mootoril eriti valesti sisse panna, siis peaks suht kaugelt viskama ja korpuse kaane suure jõuga peale keerama. mõningatel odavatel filtrikomplektidel puuduvad kõik vajalikud O-ring tihendid nagu Truumu juba mainis.
Postitatud: 19.11.2006 13:41 13
Postitas KappOtt
Ilmselt reduktsioonklapi viga või õlipump ise "hõre" (ise kord sellise veaga kokku puutunud,aitab õlipumba vahetus).
Postitatud: 19.11.2006 18:23 54
Postitas truumu
KappOtt kirjutas:Ilmselt reduktsioonklapi viga või õlipump ise "hõre" (ise kord sellise veaga kokku puutunud,aitab õlipumba vahetus).
Siis kaoks rõhk soojal mootoril ära, mitte alguses
Postitatud: 19.11.2006 19:07 38
Postitas KappOtt
truumu kirjutas:
Siis kaoks rõhk soojal mootoril ära, mitte alguses
Olen Sinuga nõus trummu - tavaliselt on tõesti sedapidi,aga omal oli mingi kolm aastat tagasi ühe autoga täpselt eespool kirjeldatud pull - peale õlivahetust oli külma mootoriga õlirõhk madal. Kui mootoritemperatuur NORMi ala alguseni jõudis,oli ka rõhuga kõik normi piires. Vahetasin reduktsioonklapivedru - tulemus oli null. Kiskusin õlipumba maha ja molekulideks - no ei saanud aru,et kulunud nagu oleks. Mässasin kaks päeva ja asi ei paranenud üldse(vahepeal oli tunne,et läheb ainult hullemaks). Asi sai korda koheselt,kui panin teise auto pealt õlipumba - rõhk kohe olemas. Mulle jäi kah asi küllaltki mõistatuseks,sest külmalt, peaks õli paksem olema ja seega peaks rõhku isegi paremini hoidma,kui töösooja vedelama õliga

Postitatud: 19.11.2006 19:14 12
Postitas truumu
Tea, kas pump nii järsku ja kohe peale õlivahetust saba paneb
Muidugi kõik võib olla...
Aga midaiganes, niikuinii peab asjaga tegelema, õlirõhuga nalja pole