1. leht 1-st
E34 520 spidomeetri ploki vahetus
Postitatud: 16.11.2006 09:23 20
Postitas Jaanus_P
Tere.
Kas E34 93a 520 spidomeetri ploki saab asendada mingi muu plokiga? Hetkel on selline kus kilometraa on spidomeetri rõnga alaosas, aga sellist ei ole kusagilt saada. Ehk saab asendada sellisega kus on all see kompuutri osa? Mida selleks ümber peab tegema? Kompuuter ise ei huvita, aga oleks hea kui näidikud töötaks õieti (spidomeeter, tahhomeeter, veetemp, kilometraa ja bensiini näidik). On ehk keegi targem kes oskab midagi mainida.
Postitatud: 16.11.2006 09:54 06
Postitas priitv8
vaata
http://forum.e34.de/ seal on vähemalt paar lõnga sel teemal. Kodeerida on vaja ikkagi, et kõik kellad õigesti näitaksid. Ja seda teeb sealsamas foorumis üks kodanik. Kuna see on mittestandartne kodeering, siis esinduse seadmetega seda teha ei saa.
Postitatud: 16.11.2006 12:54 34
Postitas Jaanus_P
Kahjuks ei tea rohkem seda keelt kui; eins! Seega vaatasin seda foorumit nii

.

. Kas siis on võimalik? Ise suht lammas sellistes küsimustes.
Postitatud: 16.11.2006 14:48 20
Postitas Hans
to Priit: Kas coding plug mõjutab kellade tööd nii, et need isegi oma suva järgi kustuvad/vajuvad ära?
to Jaanus: Mis värvi su coding plug oli? (See junn kahe pistiku vahel). Kas roheline või pruun?
Postitatud: 16.11.2006 15:08 21
Postitas Jaanus_P
Auto seisab hetkel väljas. lähen mingi aja pärast keeran jälle korraks ploki maha. Vaatan üle ja annan teada.
Postitatud: 16.11.2006 15:39 41
Postitas Jaanus_P
kui sa mõtled seda kiipi mis sa eile mulle näitasid (salvestab läbisõitu) siis see on roheline.
Postitatud: 16.11.2006 15:41 55
Postitas priitv8
Hans kirjutas:to Priit: Kas coding plug mõjutab kellade tööd nii, et need isegi oma suva järgi kustuvad/vajuvad ära?
Kuna coding plug on EPROM-mälu, siis on üsna raske ette kujutada, et seal midagi sujuvalt toimuks. Seega sellise äravajumise puhul ma kahtlustaks viga pigem kuskil mujal. Elektrolüütkondede vahetamist oled juba proovinud?
Postitatud: 16.11.2006 16:00 47
Postitas Jaanus_P
priitv8 kirjutas:Hans kirjutas:to Priit: Kas coding plug mõjutab kellade tööd nii, et need isegi oma suva järgi kustuvad/vajuvad ära?
Kuna coding plug on EPROM-mälu, siis on üsna raske ette kujutada, et seal midagi sujuvalt toimuks. Seega sellise äravajumise puhul ma kahtlustaks viga pigem kuskil mujal. Elektrolüütkondede vahetamist oled juba proovinud?
Eile juba prooviti seda teha (Hans), aga kuna mul mingi uuema tüübi kellad siis olevat ja seal olevat kivid mitte dioodid

. Loodan, et sain õieti Hansust aru.
Eks peale teiste kellade proovimist hakkan otsima massi otsasid.
Postitatud: 16.11.2006 16:10 35
Postitas Hans
priitv8 kirjutas: Elektrolüütkondede vahetamist oled juba proovinud?
Pole mida vahetada
Jaanusel on ühekordne trükiplaat sees, Motometer 1992 toodang. Teiseks ruumi niipalju, et puht füüsiliselt ei mahuks need 220mF 40V sisse ära. Või käib seal midagi peenemat? (Ei lammutanud päris laiali, et näha kivide poole)
tõlge
http://forum.e34.de/ >FAQ > Kombiinstrument: defekt / Fehlfunktionen alt:
* "Code" announcement in the km counter: Coding plug incorrectly or plate defectively. Usually a new coding of the coding plug helps, however not all BMW workshops make. At the best times it clean-**** and looks another coding plug from a functioning combination instrument whether the error is repaired then. A new coding plug costs with BMW approx.. 90 EUR, a new coding approx.. 30 EUR.
* Instruments fail, do not indicate not correctly or jump: The coding plug is incorrect or the plate defective also here.
Postitatud: 16.11.2006 17:32 27
Postitas DiaLAB
CODE kiri ees, siis tuleb eeprom välja vahetada ja uus soft laadida.
Maksab 800EEK
Postitatud: 16.11.2006 17:36 09
Postitas Jaanus_P
DiaLAB kirjutas:CODE kiri ees, siis tuleb eeprom välja vahetada ja uus soft laadida.
Maksab 800EEK
Mul ei ole mingit kirja ees. Asi selles, et kellad kaovad lihtsalt mingiks ajaks ära ja tulevad tagasi siis kui soovi on. Tavaliselt on kellad tagasi järgmiseks hommikuks.
Postitatud: 16.11.2006 18:55 02
Postitas Jaanus_P
Ostsin hetkel 525tds kellad. Tundub, et sellest piisas, et probleem lahendada, kuna veetemp on ok, kilometraa jookseb ilusti, kütust näitab ka täis paaki. Ainukesed asjad mis vahetan veel ära on tahhomeeter ja kütuse näidik, kuna kütuse näidik on suure kirjaga DIISEL ja tahokas on juba ~4000 piirajas.
Postitatud: 16.11.2006 20:41 02
Postitas Jaanus_P
Vahetasin plokis ära kütuse näidiku (võtsin vanast plokist) ja panin uue tahhomeetri (jälle enda vana). Tulemuseks on, et tahhomeeter näitab ~200 pööret tühikäigul rohkem ja kui kiirendada teise käiguga kuni 80km/h siis on pöörded ~7000

. Lõpp ei ole just eriti reaalne, aga samas sõites ~100km/h on vahe vana plokiga~200 pööret. See mind enam ei häiri.
Seega saab panna ka teiste masinate kellasid, aga jäävad pisikesed numbrilised erinevused. Ise olen rahul.
Siinkohal siis tänud Hans´ule ja priitv8´le kes oli nõus mind lahkelt aitama.
Postitatud: 16.11.2006 23:40 43
Postitas priitv8
Diisli Coding Plugiga hakkab sul ka Service Interval segast peksma. Kahe Inspectioni vahel on kaks õlivahetust näiteks. Kilomeetreid ka vähem. Proovi oma kellade EPROM ümber tõsta! Saad ka oma läbisõidu tagasi.
Postitatud: 17.11.2006 08:27 57
Postitas Jaanus_P
Eks lähen uurin seda vana ploki. Ei tea veel kuidas see EPROM sealt ära käib

. Mõlematel plokidel olid need kiibid seal rohelist värvi.
Postitatud: 17.11.2006 09:24 51
Postitas priitv8
Jaanus_P kirjutas:Eks lähen uurin seda vana ploki. Ei tea veel kuidas see EPROM sealt ära käib

. Mõlematel plokidel olid need kiibid seal rohelist värvi.
See plug on kaitsekatte all, mis tuleb küll puruks teha ja seega jääb plugi näppimine näha. Võid ka UM-ist uue katte osta, aga see on punane, et signaliseerida vahetamist.
Postitatud: 17.11.2006 09:51 09
Postitas Hans
priitv8 kirjutas:Jaanus_P kirjutas:Eks lähen uurin seda vana ploki. Ei tea veel kuidas see EPROM sealt ära käib

. Mõlematel plokidel olid need kiibid seal rohelist värvi.
See plug on kaitsekatte all, mis tuleb küll puruks teha ja seega jääb plugi näppimine näha. Võid ka UM-ist uue katte osta, aga see on punane, et signaliseerida vahetamist.
Sellel oli juba keegi kruvikeerajaga kallal käinud, jäljed näha.
Postitatud: 17.11.2006 10:58 44
Postitas Jaanus_P
võtsin siis vanast plokist EPROMI välja ja proovisin uude. Tulemuseks on see, et panin vana tagasi! Vana kiibiga on veetemperatuur kohe põhjas. pöörded olid küll ok, aga... seega järeldan, et mul see vana EPROM oli vigane lihtsalt.
Postitatud: 18.11.2006 18:21 31
Postitas Jaanus_P
Jaanus_P kirjutas:võtsin siis vanast plokist EPROMI välja ja proovisin uude. Tulemuseks on see, et panin vana tagasi! Vana kiibiga on veetemperatuur kohe põhjas. pöörded olid küll ok, aga... seega järeldan, et mul see vana EPROM oli vigane lihtsalt.
Küsimus tarkadele! Kas EPROM võib põhjustada selliseid asju nagu kellade äravajumine (ei näita midagi)? Või Lükkasin ainult probleemi lahendust edasi?