1. leht 1-st

E39 525Tdsa 5 käik ei lülita sisse

Postitatud: 12.11.2006 18:47 38
Postitas cabrioboy
5 käik ei hakka tööle ja mõnikord viskas avariireziimi,saadeti mind diagnostikal õli vahetama, õlivahetamisel öeldi et vist see aju mis käigukastis on rikkis ,vahetasin aju ära kaigukast on ZF 5HP18
panin e-34 oma sama kaigukastist ,vahetati õli ja filter ära, ja peale
nullimist sama asi, jälle pole 5 käiku.Nii peale seda kapotti all on mingi käigukasti aju aga selle peal oli kirjas markeriga 528I,Äkki sellest tulem see jama,kes oskab öelda midagi selle kohta

Postitatud: 13.11.2006 17:59 15
Postitas teet3
mul tahab külmaga umbes 10km sõita enne kui viimase käigu sisse lükkab.

Postitatud: 16.11.2006 11:55 12
Postitas boob
teet3 kirjutas:mul tahab külmaga umbes 10km sõita enne kui viimase käigu sisse lükkab.
Mul sama lugu, lisaks veel, et viies käik töötab kiirusel üle 90km/h. Alla 90km/h lükatakse juba neljas sisse...

Postitatud: 17.11.2006 22:12 41
Postitas teet3
boob kirjutas:
teet3 kirjutas:mul tahab külmaga umbes 10km sõita enne kui viimase käigu sisse lükkab.
Mul sama lugu, lisaks veel, et viies käik töötab kiirusel üle 90km/h. Alla 90km/h lükatakse juba neljas sisse...
Jah viies algab seal kusagil 92-93km/h.
Ei tea milles asi võib olla kas kellelgi veel sarnast probleemi esinenud või lülitub teistel kohe hommikul sisse viies?

Postitatud: 17.11.2006 22:22 49
Postitas Kristjan_K
Kui te nüüd viitsiksite auto manuaali lugeda, siis on sinna ilusasti kirjutatud, et auto soojendab kasti õli ja sellepärast sõidab algul kõrgema käiguga, kui tavaliselt, samamoodi on seal piirangud paika pandud, millal ta selle "soojendusreshiimi" ära lõpetab, minu meelest oli +32C ja/või (tõesti ei mäleta kas) 3min või 3km sõitu.

Postitatud: 17.11.2006 22:25 36
Postitas regaja1
üldiselt tundub et kui kast saavutab sobiva töötemp. alles siis lülitub 5-s ja benakulu ka kukub märgatavalt. 10-15 km külmal ajal ei ole ime

Postitatud: 24.11.2006 21:03 16
Postitas teet3
Kristjan_K kirjutas:Kui te nüüd viitsiksite auto manuaali lugeda, siis on sinna ilusasti kirjutatud, et auto soojendab kasti õli ja sellepärast sõidab algul kõrgema käiguga, kui tavaliselt, samamoodi on seal piirangud paika pandud, millal ta selle "soojendusreshiimi" ära lõpetab, minu meelest oli +32C ja/või (tõesti ei mäleta kas) 3min või 3km sõitu.
Ma loeks seda manuali kohe isuga kui ta mul autoga kaasas oleks olnud. Kõigil paistab see olemas olevat. Kus kohast seda hankida, kui puudu on?

Postitatud: 25.11.2006 00:55 58
Postitas Hans
Esindusest osta manual omale sobivas keeles, mingi 300-400 eeki oli kuskil.
Jah võib mõelda, et milleks, kui pdf-id mööda internetti laiali laotatud, aga kui juhtub näiteks elukaaslane autoga sõitma ja miski probleem jne siis hea võtta kingalaekast manual ja mitte olla nii blond telefoni otsas nutmas.

Postitatud: 27.11.2006 09:37 04
Postitas Zalm
Sama teema, et üle üheksakümne peab suts olema, siis läheb viies, ka kui vaikselt aeglustada siis kuskil 75-lükkab uuesti neljanda peale!
Halb on see minuarust, võiks varem vahetada!
S-iga ka 5ndat vist ei panegi sisse?!

Postitatud: 27.11.2006 09:58 37
Postitas boob
Zalm kirjutas:Sama teema, et üle üheksakümne peab suts olema, siis läheb viies, ka kui vaikselt aeglustada siis kuskil 75-lükkab uuesti neljanda peale!
Halb on see minuarust, võiks varem vahetada!
S-iga ka 5ndat vist ei panegi sisse?!
Kui piisavalt kiiresti sõita, siis paneb ;)

bmw

Postitatud: 27.11.2006 17:14 02
Postitas cabrioboy
vahetasin ikkagi kasti ara! vana oli juba puruks seest!

Postitatud: 27.11.2006 19:07 07
Postitas Kristjan_K
boob kirjutas:
Zalm kirjutas:Sama teema, et üle üheksakümne peab suts olema, siis läheb viies, ka kui vaikselt aeglustada siis kuskil 75-lükkab uuesti neljanda peale!
Halb on see minuarust, võiks varem vahetada!
S-iga ka 5ndat vist ei panegi sisse?!
Kui piisavalt kiiresti sõita, siis paneb ;)
Mis kiirustel ta seda teeb? :shock:
Minuteada on siiski neljas maksimumiks.

Postitatud: 04.12.2006 23:34 11
Postitas teet3
Kristjan_K kirjutas:
boob kirjutas:
Zalm kirjutas:Sama teema, et üle üheksakümne peab suts olema, siis läheb viies, ka kui vaikselt aeglustada siis kuskil 75-lükkab uuesti neljanda peale!
Halb on see minuarust, võiks varem vahetada!
S-iga ka 5ndat vist ei panegi sisse?!
Kui piisavalt kiiresti sõita, siis paneb ;)
Mis kiirustel ta seda teeb? :shock:
Minuteada on siiski neljas maksimumiks.
Mina pole kah üle neljenda saanud, samas pole tahtnud külma mootoriga nii väga piitsa kah anda.

Postitatud: 05.12.2006 08:44 43
Postitas boob
Kristjan_K kirjutas:
boob kirjutas:
Zalm kirjutas:Sama teema, et üle üheksakümne peab suts olema, siis läheb viies, ka kui vaikselt aeglustada siis kuskil 75-lükkab uuesti neljanda peale!
Halb on see minuarust, võiks varem vahetada!
S-iga ka 5ndat vist ei panegi sisse?!
Kui piisavalt kiiresti sõita, siis paneb ;)
Mis kiirustel ta seda teeb? :shock:
Minuteada on siiski neljas maksimumiks.
Ja sul on õigus :oops:
Mitte mingi moega ei tahtnud S-iga viies sisse minna :?

Postitatud: 05.12.2006 08:56 36
Postitas Kristjan_K
boob kirjutas:Ja sul on õigus :oops:
Mitte mingi moega ei tahtnud S-iga viies sisse minna :?
Noh, minu autoga on igastahes nii, et kui lükata kast asendisse S, siis süttib armatuuril nii S kui ka 4, sellest järeldan (kuna madalamad käigud on ju siiski olemas), et neljas on ülemine piir).
Saladuskatte all ütlen, et tegelikult on see auto manuaalis kah kirjas.

Postitatud: 05.12.2006 17:40 15
Postitas boob
Täna proovitud: E ja D pealt lükkasin S sisse ning D jäi paika, ehk siis ei süttunud 4. Seda sai proovitud igas asendis ja vähemasti minu masinal reziimid ED* käigumärguannet (234DNRP) ei mõjuta. Mis sees on, seda ka armatuuris näidatakse.