Sõber kurtis, et autol kadus maanteel sõites jõud ära. Viimaks viskas mootori tule põlema ning seejärel hakkas pööre langema kuniks edasi enam ei liikunud ning seejärel ära suri.
Sai algselt kahtlustatud kütuse probleemi. Paagipump lööb, proovitud nii otse vool peal anda kui ka süütega. Arvutiga vaadatud käivitada proovides latisurvet, sellega justkui korras. (Lugedes teiste postitusi ning teades palju näit olema peaks).
Hetkeseisuga kui käivitada, käiab kuskil 5 sekundit ning seejärel jääb korra 1000rpm juurde vaevaliselt tiksuma ning sureb välja. Gaasi andes pöördesse ei lähe.
Sai vaadatud ka veakoode, hetkel näitab ainult neid:
41BA - DDE: Particulate-filter system, exhaust backpressure sensor.
4D00 - DDE: Particulate-filter system.
Keegi pädevam inimene ehk teab öelda kas antud veakoodid kuidagi probleemiga seotud?
Igasugune info ja mõtted on teretulnud.
E61 525D 130KW Suri ära
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: E61 525D 130KW Suri ära
Vigu vaadates võib olla tahmafilter nii umbes, et gaasid ei jõua läbi käia.
BMW g21 320dx
Re: E61 525D 130KW Suri ära
Kusjuures korra käis endalgi see mõte läbi. Proovib homme sumpsi enne tahmafiltrit lahti lasta ja vaadata kas veab end käima. Kui nii läheb siis ongi ilmselt viga teada. 

Re: E61 525D 130KW Suri ära
Asi lahenenud. Oligi nii nagu eelpool mainitud, mõlemad filtrid täiesti umbes. 

- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: E61 525D 130KW Suri ära
See on millegi tagajärgi.
Re: E61 525D 130KW Suri ära
Nii on, hetkeseisuga peaks olema ka põhjused likvideeritud. Andur vahetatud ning töötempi saab ka ilusti kätte. Võib eeldada, et tänu nendele polegi ta nii pikalt põletama hakanud.