1. leht 1-st
E34 Käivitusprobleem `89a 2.5
Postitatud: 27.10.2006 11:24 25
Postitas randos
Peale pikaldast kulgemist EW manteedel tegin kodus väikse peatuse. Nii umbes poole minutilise. Peale uuesti auto käivitamist sain sõita oma 30m esimese käigu ja veerand gaasiga, kui viimane töölepingu üles ütles. Enam käima ei läinud, võtmest. Sai siis tõmmatud mõned sajad meetrid, siis hakkas lödisema väga kahtlaselt mingi 4 silindriga ehk. Õlikorgi alt vaadates mootor ringi käib, sädet andis ka kõigisse 6 silindrisse. Kontrollitud sai ka bensiini pumpa, peale lõi küll. Igaks juhuks vahetasin ära, küll kasutatu vastu, kuid peale lõi seegi. Ei tea küll kas piisava survega, kuid juttude järgi peaks see tip-top pump olema. Kasu ei midagi...lööb küündlad märjaks, käima ei lähe, võtmest. Pika tõmbamise peale ikka mõned silindrid võttis. Mõte veel küünlaid vahetada, kuid täna ei jõua ja kas need üldse nii hoobilt läbi lähevad. Kahtlane tundus ka kuuenda silindri küündlajuhtme andur, vigane kergelt. Kuid tean, et ka ilma selleta on sõidetud. Vähemalt käima läheb.
Minu mõistus on otsas. Ebaloogiline ka variant, et rihm hambavõrra edasi hüpanud, vähamalt minuarust. Aju läbikärssamine tundub loogilisem, kuid miks seegi oleks pidanud nii järsku läbi minema?
Kuidas panna käima auto, mis ise niimodi seisma jäi???
Ideid mida veel kontrollida?
Postitatud: 27.10.2006 11:37 46
Postitas MairoG
Kontrolli igaksjuhuks ka kütusesurve regulaatorit, kui see vigane siis võib mööda vaakumvoolikut kütus jõuda mootorisse ja kõik üleujutada

Postitatud: 27.10.2006 11:50 03
Postitas randos
MairoG kirjutas:Kontrolli igaksjuhuks ka kütusesurve regulaatorit, kui see vigane siis võib mööda vaakumvoolikut kütus jõuda mootorisse ja kõik üleujutada

Mõtled siit
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 osa 6?
Kuidas seda seisukorda kontrollida, lihtsalt otsad lahti lasta ja vaadata kuhu kust kütus liigub?
Postitatud: 27.10.2006 13:05 32
Postitas MairoG
Seda sama jah, algul võid lihtsalt vaakum vooliku korra küljest ära võtta surveregulaatoril, aga sel juhul tee sisselaske poolne ots korra pimedaks, pane kasvõi voolikule kruvikeeraja otsa korraks, et lisa õhku mootor ei saaks, ja siis käivita, kui asi korras siis regulaatori vaakum osast kütet ei tule, kui aga hakkab tulema siis see asi peetis. Ja lööbki küünlad märjaks.
PS : Ka siis kui kütet kätte ei saa, võib seesama asi peetis olla, vaakum otsast kütet küll ei tule aga vedru seal sees surnud lihtsalt ja laseb kõik või liialt palju kütet tagasi. Surve madal.
Postitatud: 27.10.2006 13:12 13
Postitas randos
MairoG kirjutas:Seda sama jah, algul võid lihtsalt vaakum vooliku korra küljest ära võtta surveregulaatoril, aga sel juhul tee sisselaske poolne ots korra pimedaks, pane kasvõi voolikule kruvikeeraja otsa korraks, et lisa õhku mootor ei saaks, ja siis käivita, kui asi korras siis regulaatori vaakum osast kütet ei tule, kui aga hakkab tulema siis see asi peetis. Ja lööbki küünlad märjaks.
PS : Ka siis kui kütet kätte ei saa, võib seesama asi peetis olla, vaakum otsast kütet küll ei tule aga vedru seal sees surnud lihtsalt ja laseb kõik või liialt palju kütet tagasi. Surve madal.
Uurin seda süsteemi homme, täna pole mahti.
Seniks aga jätkub kellelgi ehk veel ideid???
Postitatud: 27.10.2006 14:17 27
Postitas randos
Päeva peale kellelgi ehk veel midagi pähe tulnud välja pakkumiseks???
Postitatud: 27.10.2006 21:19 39
Postitas randos
Avastanud keegi ehkm idagi uut vahepeal vea leidmiseks???
Postitatud: 27.10.2006 21:40 39
Postitas truumu
Vaata, ega õhulugeja siiber pole kinni jäänud või selle tagastusvedru katki pole(siiber loperdab lõdvalt)
Pumba ja rõhuregulaatori korrasolekut võid tagasivoolust kontrollida, kui bena tuleb, on mõlemad korras
Vaata tembianduri pistik üle
Postitatud: 27.10.2006 22:04 56
Postitas randos
truumu kirjutas:Vaata, ega õhulugeja siiber pole kinni jäänud või selle tagastusvedru katki pole(siiber loperdab lõdvalt)
Pumba ja rõhuregulaatori korrasolekut võid tagasivoolust kontrollida, kui bena tuleb, on mõlemad korras
Vaata tembianduri pistik üle
Võtsin õhulugeja maha. Kui süüde sees, siis hoiab siibrit kinni. Õhulugeja suriseb kuuldavalt-tuntavalt. Kui süüde väljas, siis siiber liigub sees vabalt. Annab loksutadeski liikuma. Samas, tunduks nagu midagi pisikest oleks seal sees lahti.
Aga pumpa ja rõhuregulaatorit kontrollida, seda siis nii et pumbalt võtan tagasivoolu maha ja starterit andes peaks sealt siis bensiini voolamist täheldama?
Postitatud: 28.10.2006 08:14 43
Postitas truumu
Õhulugeja on detail nr.1
See, mis Sina vaatasid, on tühikäigu regulaator(nr.3)
Aga pumpa ja rõhuregulaatorit kontrollida, seda siis nii et pumbalt võtan tagasivoolu maha ja starterit andes peaks sealt siis bensiini voolamist täheldama?
Täpselt nii
Postitatud: 30.10.2006 11:42 42
Postitas randos
Pump ja rõhuregulaator korras.
Õhulugejat ka vaadatud.
Siiber kinnises asendis.
Vedru terve, st kui käega siiber lahti lükata, siis sulgub see uuesti.
Temp. andur korras.
Äkki kellelgi veel ideid, millele tähelepanu pöörata???
Postitatud: 31.10.2006 09:28 51
Postitas randos
Küünalde vahetamise käigus sai huvipärast ka silindrites rõhud ära mõõdetud.
Üllatus oli suur.
Seda, mida lootsin näha, ma ei näinud.
Kõik surved olid puudulikud, kui üldse midagi oli.
Samas oli kuulda ka õrna kolksu hammasrihma juurest.
Ju siis jooksis midagi seal laiali ja viskas nukkvõlli valesse asendisse ja klapid ei sulgu enam. Kui nad üldse on võimelised enam sulguma, sest üldjuhul "jooksevad nad ju pähe".
Ime ka siis, et käima ei lähe

Nüüd aga tuleb siis jõuda selgusele, et kuidas selline asi nii madalatel pööretel üldse võimalik sai olla. Rihm ise on vahetatud umbes 30 000km tagasi, see peaks nagu kestma. Lähiajal võtan siis mootori, ja ühtlasi ka selle "remondimehe lammutamise" ette, kes mul rihmavahetust tegi, et siis asjadest lõplikku selgust luua.
Seniks aga tänud kõigile, kes asjasse süvenesid ja hea nõuga abiks olid

Postitatud: 01.11.2006 05:57 40
Postitas truumu
Nüüd aga tuleb siis jõuda selgusele, et kuidas selline asi nii madalatel pööretel üldse võimalik sai olla. Rihm ise on vahetatud umbes 30 000km tagasi, see peaks nagu kestma
Keeras "käbi" ilma poldiliimita kinni, see loksus lahti ja alumine rihmaratas lõikas kiilu maha...
Postitatud: 11.01.2007 21:39 39
Postitas randos
Nüüdseks juba ammu viga teada ja ka likvideerimisega tegeletud. Kõikidest vigadest ja tehtud töödest saab lugeda rubriigist Lugejate Autod (
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=25 )