1. leht 1-st

bmw 525tds e34

Postitatud: 23.10.2006 20:51 38
Postitas marior
Probleem selles, et tuterdab algul ja suitseb hirmsasti. Kui hakkad söitma siis mingi aeg kaob suits ära. Samuti jahutusvedelik kaob märgatavalt. Kas keegi oskab aidata milles viga vöib olla?

Postitatud: 23.10.2006 21:11 46
Postitas teet3
Räägi natukene lähemalt.
Mis värvis ee suits sealt tagant on?
Kas oled märganud mõnd leket jahutussüsteemis?
Kuidas temperatuuri hoiab?

Siis saab ehk arvamust avaldada milles viga peitub.

Postitatud: 23.10.2006 21:26 10
Postitas marior
teet3 kirjutas:Räägi natukene lähemalt.
Mis värvis ee suits sealt tagant on?
Kas oled märganud mõnd leket jahutussüsteemis?
Kuidas temperatuuri hoiab?

Siis saab ehk arvamust avaldada milles viga peitub.
Suits on valge!Temperatuuri hoiab normaalsena keskmise juures ja vahel köigub keskmise ja vähema juures. auto alla vaadates on näha et kusgilt tilgub arvatavasti tosooli

Postitatud: 25.10.2006 00:57 27
Postitas Imre323
nu kui suits valge.Siis võimalik et plokaanetihend.'

mul endal sarnane probleem,kuid mul suits must ja kaob vaid diisel:D

Postitatud: 25.10.2006 09:57 21
Postitas Viljar
Kahtlustada võib pihusteid ja võimalik, et ei tööta ka mõni eelsüüteküünal.

Postitatud: 25.10.2006 21:24 37
Postitas vanaisa
lihtmenetlus suitsudest on:
1. must suits - puudulikult põlenud küte (must õhufilter, vale pumba reguleering, rikkis turbo)
2. Sinine suits - viide õli põlemisele silindrites
3. hall suits - toores (põlemata) küte väljalaske traktis (rikkis pihusti otsad, külma mootori puhul mittetöötavad eelsüüteküünlad, kulunud mootor, ka viide, et mingis silindris puudub kompressioon).

Siia juurde lisandub hulgaliselt muid segasümtomeid ja samuti tekitab halli vine jahutusvedeliku sattumine silindrisse külmal mootoril Need eelpool loetletud olid algaja autojuhi rusikareeglid.

Postitatud: 26.10.2006 09:25 39
Postitas Imre323
ma ei saaks küll öelda,et must suits on mul pumba vale reguleering.
Lihtsalt mul on pumbast minekut peale keeratud.
Aga õhufilter uus ja turbo töötab nagu kord ja kohus.
Kui autol pumbast minekut peale keeratud,kas see võib/saab kasjustada ka mootorit?

Postitatud: 26.10.2006 10:05 48
Postitas vanaisa
Kahjustada? Muideks, iga reguleeringut mis erineb tehase poolt määratust saab nimetada Vale Reguleering. Must suits otseselt muud kahju ei tee kui tahmab silindri ja väljalaske osa. Loomulikult annab pumbast diislitel "peale keerata" palju süda lustib. Väidan pikaajalistele kogemustele tuginedes, et mõõdukas suits pole veel hull aga täiega must tahm tekitab siiski vastupidise efekti - võimsus langeb ja küttekulu suureneb märgatavas mahus.
Mis puudutab mootori tööressurssi siis siin on vaid üks kriteerium - lihtsamalt öeldes veoautode keeles tonnkilomeeter/tunnis. Forseeritult võidab vaid ajas aga mitte mahus. Igaühe valida mida ta oma autolt tahab. Lihtne näide on, et ükski vormel ei sõida 300 000 km aga ometi on seal oma kaif!

Postitatud: 28.10.2006 10:41 45
Postitas Imre323
Nu ei saa öelda et mul koik aeg tahmab.Vaid siis kui max. tahad vötta,siis hakkab suitsema(must).Aga see vaid kiirenduse hetkel.