1. leht 1-st
E34 530ia v8 - jõud kaob vahepeal ja sureb välja
Postitatud: 20.10.2006 08:44 31
Postitas sepp
Niisiis..jama täna hommikul kui tööle sõitsin..
asi siis nüüd hulluks kätte läinud!
jõud kaob ära ja auto sureb välja...kui gaasi vajutan rohkem võtab tuurid maha ja ei lähe enam edasi üldse.
Kui sureb välja ja käivitan tundub kõik olevat korras!
Aga kui gaasi vajutan tasakesi läheb nagu edasi ja kui kohe rohkem vajutan blokib jälle ära ja hakkab puterdama...täitsa lõpp..sõitsin täna tööle ohutuled peal ja iga natukene asja tagant panin oma autot jälle käima?
wtf?
isegi ei oska kuskilt otsida?!?!?
Juusiis hakkan jalameheks!
Postitatud: 20.10.2006 10:00 53
Postitas Kaspar316
mul oli midagi sarnast 316-ga aga jõuetus kestis minut-kaks ning välja ei surnud. Ning see juhtus kohe või mingi aeg peale käivitamist, sooja mootoriga oli ok.
Postitatud: 20.10.2006 10:01 01
Postitas Rain.
Kindlasti diagnostika abiks
Enda kogemustest soovitaks sul seda plastmass lõdvikut konrollida mis jookseb õhulugejast mootorisse - ja just alumist poolt, sest minul olid seal silmnähtavad praod sees. Mitte, et see kohe asja korda teeks aga tänu nendele pragudele seal, hakkas ka mul auto puterdama aegajalt käivitades

Postitatud: 20.10.2006 10:14 25
Postitas priitv8
Rain530 kirjutas:Kindlasti diagnostika abiks
Enda kogemustest soovitaks sul seda plastmass lõdvikut konrollida mis jookseb õhulugejast mootorisse - ja just alumist poolt, sest minul olid seal silmnähtavad praod sees. Mitte, et see kohe asja korda teeks aga tänu nendele pragudele seal, hakkas ka mul auto puterdama aegajalt käivitades

No seda lihtne diagnoosida: kui lahtiühendatud õhulugejaga käib ja ei puterda, siis on viga õhukulu mõõtmises.
Postitatud: 20.10.2006 10:27 23
Postitas sepp
nu aga asi selles kui panen käima siis käib ilusti tyhikäigul..kas ikka võib see olla?
Aga imelik...vahepial kaob see jama ära paarks päevaks ja siis jälle tagasi!
Postitatud: 20.10.2006 10:35 59
Postitas Kristjan.K
mul juhtus kaks korda nii, et keset linna jäi lihtsalt puperdama, vajutades gaasi ei toimunud midagi, kiskus alla pöördeid ja viskas kuni tuhandeni, aga välja ei surnud...
vihastades litsusin gaasi põhja ja ootasin, tõmbas pöörded taha uuesti...aga mul just kohalt võttes ilmnes selline jama...vahetasin bensu filtri ära ja sai korda
Postitatud: 20.10.2006 10:37 50
Postitas priitv8
sepp kirjutas:nu aga asi selles kui panen käima siis käib ilusti tyhikäigul..kas ikka võib see olla?
Aga imelik...vahepial kaob see jama ära paarks päevaks ja siis jälle tagasi!
No mul oskas õhulugeja nii jebida, et suvalisel hetkel kadus jõud ära. Aga eeltingimus oli: kapotialune pidi soojaks minema! Külmalt probleeme ei olnud. Ka diagnostikas mitte (kapott ju lahti). Samuti üliharva maanteesõidul. Tühikäigul käima jätsid, siis suri hiljemalt 15min pärast välja. YMMV muidugi.
Aga seda õhulugeja viga on lihtne elimineerida ja ei maksa midagi (kütusekulu tõuseb veidi ja uimasem on), aga mootor vähemalt käib ja ei sure välja. Kui see test Sul midagi ei muuda, siis loomulikult tuleb edasi kaevata. Aga kuna nii lihtne on proovida, siis miks ei võiks seda teha?
Postitatud: 20.10.2006 10:42 02
Postitas sepp
Muidugi võin!
Mu vanemate majas garaaz olemas kus nokitseda ja ei pelga väikest mustust oma kätel!
Muideks külmast peast ka mul ei tee seda nalja vaid jah kui soojaks läheb!
Äkki oskad mind valgustada!?
Mõtlesin, et lähen täna trenni aga vist tuleb garaazi laks! Kui autoga minema saan töölt!
PS! Alguses mõtlesin ka et äkki benafilter, see vahetatud paar päeva tagasi kui prbleem ka ilmnes!
Aga ka muideks...võibolla see ainult kahtlus aga asi jukerdab nagu siis kui mul vähem kui 20l bena paagis!?!?!
paar päeva tagasi oli sama...et oli 20l paagis siis jamas...kui võtsin 50l ei teinud seda pulli enne kui täna mil nüüd on alles sellest 20 või nati vähem!?!?
Müstika!
Postitatud: 20.10.2006 10:45 58
Postitas priitv8
Võta õhulugeja küljest pistik lahti ja jälgi, mis toimub. Kui enam iseenesest tühikäigul välja ei sure, siis mine sõitma.
PS Käsi ei määri see peaaegu üldse!
Postitatud: 20.10.2006 10:51 28
Postitas sepp
nu ta ei iseenesest ta nii lambis välja ei sure...muidugi...külmaga hommikuti on tekkinud nii et ei taha külmaga käia alguses...nagu sureb välja ja kui mingi hoiad teda käimas minutikese siis käibb....aga mul ükskord oli vana 525ga sama jama et tyhikäigu regulaator läbi, siis ei käivitunud üldse enam!
Ja ääki juhatad mind realoemis selle asjani ka mida vaatama pean, ma v8 mootoris suht võhik veel!
Postitatud: 20.10.2006 11:10 53
Postitas Kristjan.K
oot see on päris huvitav, õhulugeja lahtiühendamine, polegi tulnud selle peale, mul nimelt kipub auto natuke uimane olema, kuigi käib ilusti ja küttekulu ka minuarust väga hull pole 520 110kw kohta...peakski proovima...kuigi lugeja traadid olid kõik terved ja paistis suhteliselt puhas kui kontrollisin...
Postitatud: 20.10.2006 12:53 21
Postitas priitv8
sepp kirjutas:Ja ääki juhatad mind realoemis selle asjani ka mida vaatama pean, ma v8 mootoris suht võhik veel!
Ega see V8 teistest erine! Õhulugeja on ju ikka õhufiltri ja seguklapi vahel. Ümmargune (4-klemmiga) pistik, mis on sisselaske õhutoru küljes, kohe peale õhufiltri korpust.
Postitatud: 20.10.2006 13:10 40
Postitas eero
sepp kirjutas:Aga ka muideks...võibolla see ainult kahtlus aga asi jukerdab nagu siis kui mul vähem kui 20l bena paagis!?!?!
paar päeva tagasi oli sama...et oli 20l paagis siis jamas...kui võtsin 50l ei teinud seda pulli enne kui täna mil nüüd on alles sellest 20 või nati vähem!?!?
Müstika!
Mul oli enne bensupumba koolemist ligilähedane probleem. Alguses oli nii et ei läinud käima kui benssu paagis alla 10l. Hiljem siis ei läinud pöörded üle mingi piiri ja see piir hakkas järjest allapoole tulema kuni saabus lõppude lõpp.
Postitatud: 20.10.2006 13:17 53
Postitas sepp
aga kui selle ära võtan siis mis toimuma peab?
Postitatud: 20.10.2006 15:41 21
Postitas priitv8
sepp kirjutas:aga kui selle ära võtan siis mis toimuma peab?
No kui Sa mingit erinevust ei märka, siis pole viga õhulugejas.
Muud ei toimugi midagi, käib samamoodi. Sõites on veidi uimasem ja bena läheb rohkem.
Postitatud: 20.10.2006 17:05 37
Postitas Andrias
See teada tuntud mure juba,kahel tuttaval sama mure olnud,lambda andur on läbi!!!!
Postitatud: 20.10.2006 17:14 02
Postitas priitv8
Andrias kirjutas:See teada tuntud mure juba,kahel tuttaval sama mure olnud,lambda andur on läbi!!!!
Kumb neist? Ja mul ka lambdad tahtsid vahetamist, aga see ei pannud mootorit niimoodi puterdama, et välja hakkaks surema ja jõudu ei ole!
Sedagi on lihtne kontrollida: mine auto alla ja ühenda lambdad lahti!
Postitatud: 20.10.2006 17:58 19
Postitas Ragnar
mul ka üks streikiv lamda (diagnostika järgi) ei mõjutanud mootori tööd ühelgi tajutaval viisil. Ainult CO oli kõrge heitgaasi testis.
Postitatud: 22.10.2006 14:49 00
Postitas kivimugi
võimalik et tegu kütusefiltri või pihustitega... et need umbes. seisma jäädes vajub **** eest ära aga kui pump tööle jälle läheb lööb umbe...
Postitatud: 22.10.2006 18:47 09
Postitas 53088
AGA MINUL oli nädal tagasi sama jama. kuni asi niikaugel, et enam üldse käima ei läinud. asio nsiis nimelt ensiini kättesaamises. bensupumbal on peal klapp, mis peaks takistama bensu tagasivalgumist, minul aga oli ta kinni kiilunud ja takistas bensu pealevoolu.alguses lasi veel veidi läbi ning auto käis, aga gaasi vajutades vajab mootor rohkem bensiini ja et rikkis klapp nii palju läbi ei jõua anda, siis hakkabki mootor puterdama ja jõud kaob ära. soovitaks klapp maha keerata pumba küljest, ja proovida. kui ühtepidi puhudes õhk läbi käib on korras, kui üldse läbi ei lase, või laseb imeõrnalt, siis soovitaks mingi peene asjaga natuke klapi tööle kaasa aidata. samas oleks hea kontrollida ka pumba enda tööd. st. võtad pumba välja, ja asetad ta bensiini sisse, ning lased voolu taha. kui bensu lendab, on korras. siis sama asja korrata klapiga...kui läbi ei lase, on klapp pees...
Postitatud: 22.10.2006 23:14 52
Postitas priitv8
Niipalju tuleks lisada, et erinevalt '88 530-st ei ole V8 530 bensupumbal mingit eraldiasetsevat klappi, see on kõik pumba korpuse sees.
Postitatud: 23.10.2006 17:23 31
Postitas 53088
priitv8 kirjutas:Niipalju tuleks lisada, et erinevalt '88 530-st ei ole V8 530 bensupumbal mingit eraldiasetsevat klappi, see on kõik pumba korpuse sees.
Kas siis seda pumba peal asetsevat tagasivoolu klappi polegi?
Edit..uurisin realoem 10.88 äljalaskega bensupumpa, aga seal ei näidanud isegi pumba küljes olevat filtrit, ega korpust, mille sisse pump käib...