1. leht 1-st

524td 89a. õliringvool mootoris?

Postitatud: 15.10.2006 23:34 03
Postitas davidsoniharald
Küsimus selline: Kas õlipumbast tulev õli läheb esmalt läbi õliradiaatori ja siis alles filtirisse? Või läbib mingi hulk õli filtri ja mingi osa läheb läbi radiaatori?

Lugu ka juurde: Sai tehtud üks äkkiline pööre vasakule ja seejärel kadus õlisurve... Võtsin karteri alt ära, vahetasin kuuskantidega õlipumba ajami ära (oli üsna kulunud kuid üle ei olnud vist veel käinud). Kuna ka õliradiaator lekkis, võtsin selle ära ja panin otsad kinni, et saaks katsetada. Õlirõhku ei mingit. Sai hoolega vaeva nähtud, karter jälle alt ära, pump maha. No kõik toimib. Mis krt see siis on, et õli üles ei tule... Lõpuks võtsin ka õliradiaatori otsad lahti, ja näe imet, siis hakkas pump võtma... :oops:
Ärge nüüd inimese üle naerma hakake...
Oleks tulnud kõik võimalik oskusteave ennem üles otsida ja siis alles lammutama hakata, oleks ehk ammu juba korras:)

Postitatud: 16.10.2006 04:16 41
Postitas Lauri_L
Kusjuures täiesti omal nahal kogetud juhus 524-ga. Juhtub see tõesti kui teha järsk pööre ja õlitase mootoris on alumise normi lähedal. Ise ma juures ei olnud, kui asjamehed probleemi lahendasid, kui jutu järgi käis see nii, et surveõliga pumbati kogu süsteem läbi, siiski õliradikas jäi ette. Ehk keegi targematest oskab pajatada kuhu juurika alla see koer maetud on...? Ennastki huvitaks.

Julgen ainult oletada et järsul pöördel satub õhukork süsteemi ja pump kaotab imemisvõime... :|

Postitatud: 16.10.2006 22:31 45
Postitas davidsoniharald
Kas siis polegi ühtegi tarka meest kes oskaks lihtsale küsimusele vastata...?

Postitatud: 23.10.2006 11:42 46
Postitas davidsoniharald
Niisiis...

Sain vahepeal auto korda ja nüüd võin ka oma küsimusele ise vastata: BMWl käib õli esmalt läbi radiaatori ja siis läheb filtrisse.