1. leht 1-st

525 kett juppideks KIIRE!!!!!!!

Postitatud: 11.10.2006 17:13 23
Postitas kurvii
Nii juhtus selline jama et kiirendasin ja kiirenduse ajal lendas autol mootori ülekande kett juppideks.Siit küsimus:

A)Kas üldse on mõtet hakata mootori remonti tegema peale sellist insitenti?meister väidab et odavam on mootor vahetada sest kahju ulatust ei ole võimalik määrata.Võib vaid oletada et kalpid peas,ploki kaas kõver,(vist ka) kolvid ja peale seda veel mootor puru täis.

B) Kui suurt kahju üldse võib keti purunemine teha kui ta 130km tunnise kiirusega katkeb?

C) Kas võib peale panna ka väiksema kolvi diam 80 endal 84mm mootori?

D) Kas saab ümber tõsta nukk võlli muunduri (pidi selline jubin seal olema) sest turul on hetkel saadaval mootor aga ilnma selle muundurita.

E) Ja mida soovitate üldse teha? mootor ja terve auto oli korralikult hooltatud mahlad,õlid igasugu liikuvad ja muid osi sai korralikult vahetatud .Üldiselt Sai auto eeest ilusti hoolt kantud.

Kui tihti üldse sellised asjad juhtuvad? ons see normaalne et kett puruneb?

Vastusega ja igasugu nõuande eest siirad tänud,asjaga on jube KIIRE.

Postitatud: 11.10.2006 17:14 39
Postitas kurvii
Autoks siis 252i 93a autom. 141kw.

Postitatud: 11.10.2006 17:15 32
Postitas Holari
Nujah, minu 520il hakkas ilusti see asi klobisema ja sai seda ennetatud......

Postitatud: 11.10.2006 17:33 13
Postitas KappOtt
kurvii kirjutas:Autoks siis 252i 93a ....
Tegu siis ilmselt ikkagi 525-ga :D

A)Kahjude suurus selgub mootori "lahkamisel". Mis ,ja kui kui palju kannatada saanud,ei ole kahjuks niimoodi väliselt võimalik öelda. Sinu poolt toodud loetelu on vaid oletus. Kahjude suurus võib olla väiksem,aga täpselt sama suur võimalus,et ka suurem.
Pakun,et ilmselt tuleb mootori vahetus odavam,aga ega Sa täpselt tea,millises seisus see doonormootorgi on.

B)Tähtsam,kui auto sõidukiirus, on hoopis mis mootori pööretel see juhtus.

C)Sama mootori puhul,küll mitte.

E) Kui mootor ja auto oli seniks väga korralik,ning plaan sama autoga veel end pikema ajaliselt siduda,siis parem teha korralik mootori remont. Endal pärast kindlam tunne.

Postitatud: 11.10.2006 18:15 12
Postitas kurvii
Kuskilt lammutusest öeldi et kett ei saa nii palju kahju tekitada,ehk siis niipalju et klapid ja plokikaas.Et igaljuhul paranda olemasolev mootor ära.
Pöörded olid kuskil 3-3,5tuhhi peal ja kas selliste pöörete juures saavad üldse kolvid viga? Et mis asjad oleks siis need mis kindlalt peeti lähevad?
Ja mida tähendab et mõlemas silindris(kahes)survet pole?????

Postitatud: 11.10.2006 21:02 23
Postitas Viljar
Usun, et klapid on kindlasti peas, kolvid võivad samuti viga saada, kaan võib terve olla, kuid samas võis ka kaane ära lõhkuda, hullemal juhul on ka mõni klapiseen ära murdunud ja kahjustanud ka silindriseina.
Üldiselt ei tea sa enne midagi, kui oled mootori lahti tirinud ja reaalselt vigasi näinud.

Postitatud: 12.10.2006 00:10 40
Postitas kurvii
Kumb variant oleks siis kasulikum???? kas mootori vahetus või kap remont???????

Postitatud: 12.10.2006 00:13 45
Postitas kurvii
Äkki ütleb keegi mis täpselt jutub(või peaks juhtuma)kui kett lendab????

Postitatud: 12.10.2006 00:34 29
Postitas priitv8
No kui just väga huvitab:
http://people.freenet.de/Herbie01/html/kettenriss.html
See, et piltidel on M60 ja mitte M50 ei ole väga oluline.

Postitatud: 12.10.2006 02:52 30
Postitas TanelE34
kunagisel 525 lendas samuti (2 käiguga kiirendades)
Ühes soliidses remonditöökojas võeti pea maha ja sain remondipakkumise 21K EEKile. Lasin siis hoopis Tartus ühel mehel kõik korda teha, maksma läks 3x vähem ehk 7K EEK

Postitatud: 12.10.2006 07:03 37
Postitas truumu
Kuskilt lammutusest öeldi
:lol: :lol: :lol:

Postitatud: 12.10.2006 07:55 00
Postitas xTc-b
kurvii kirjutas:Äkki ütleb keegi mis täpselt jutub(või peaks juhtuma)kui kett lendab????
oleks näiteks mina selgeltnägija siis istuksin tooliga oma töökoja väravas ja paneks autedele diagnoose...

minuarust pea mahavõtt ei ole nii rikas töö. lase kuskil pea maha võtta ja kõik saaab selgeks.

Postitatud: 12.10.2006 09:26 34
Postitas Veljo_V
Pea mahavõtmisega näed ära mis on toimunud kolvide ja klappidega!
Ühesõnaga kui taha teada palju see pull maksab siis tuleb mootor maha võtta ja pulkadeks ning siis saad teada mida vahetada.

Lammarist mootori ostmine on ka kahe otsaga asi, esiteks paned peale võibolla kestab nac võibolla päris kaua, teiseks kap. remonitud mootor on ikka mootor mis kestab.

kolmas variant on muidugi ka ostad mootori ja paned peale ning müüki.

Mina soovitan sul ikkagi kap. remont teha!

Keegi ei oska sulle öelda mis juhtus mootoris enne kui pole laiali võetud ;)