1. leht 1-st
524 td ei taha käima minna.LUKKU
Postitatud: 28.09.2006 09:25 15
Postitas andreo
asi siis selles et auto ei taha käima minna vahet pole kas külmalt või siis soojalt ,aga teinekord läheb jälle nii nagu peab ,mis võib selle põhjuseks olla andke nõu.ja veel et mida tähendab pihusti märgiga tuli (kollane) armatuuris ja kuidas seda nullida või kustuda saab?
Postitatud: 28.09.2006 10:55 15
Postitas Lauri_L
Pihustimärgiga tuli näitab seda, et juhe mootori elektroonilise pihusti küljest (siis esiklaasi poolt loetuna kolmas pihusti) on juhe lahti või on juhtmes kuskil kala sees. Ühesõnaga tuleks see asi korda teha ja siis uuesti proovida.
Postitatud: 29.09.2006 08:51 14
Postitas andreo
Lauri_L kirjutas:Pihustimärgiga tuli näitab seda, et juhe mootori elektroonilise pihusti küljest (siis esiklaasi poolt loetuna kolmas pihusti) on juhe lahti või on juhtmes kuskil kala sees. Ühesõnaga tuleks see asi korda teha ja siis uuesti proovida.
tänud vastuse eest ,aga kas see võib suitsemist ka põhjustada ja milleks ned juhtmed üldse on?
Postitatud: 29.09.2006 08:52 34
Postitas andreo
Postitatud: 29.09.2006 13:35 56
Postitas andreo
Postitatud: 29.09.2006 14:00 59
Postitas Lauri_L
oma kogemustest niipalju, et kui see juhe lahti on, siis muutub auto minek peaaegu olematuks. Küll ei mäleta, et käivitumisega oleks asi halvem olnud. Mida see juhe teeb, seda TÄPSELT öelda ei oska, küll aga peaks see ilmselt mõõtma kütuse läbivoolu pihustist ning selle infi edastama ajule, edasi siis pööreteregulaatorile
kindlasti keegi oskab spetsiifilisemalt asja seletada

Postitatud: 29.09.2006 14:13 51
Postitas redline
kas see võib suitsemist ka põhjustada
suitseb sooja mootoriga ka?
Postitatud: 29.09.2006 18:47 44
Postitas andreo
redline kirjutas:kas see võib suitsemist ka põhjustada
suitseb sooja mootoriga ka?
suitseb ikka.
Postitatud: 29.09.2006 18:50 21
Postitas andreo
Lauri_L kirjutas:oma kogemustest niipalju, et kui see juhe lahti on, siis muutub auto minek peaaegu olematuks. Küll ei mäleta, et käivitumisega oleks asi halvem olnud. Mida see juhe teeb, seda TÄPSELT öelda ei oska, küll aga peaks see ilmselt mõõtma kütuse läbivoolu pihustist ning selle infi edastama ajule, edasi siis pööreteregulaatorile
kindlasti keegi oskab spetsiifilisemalt asja seletada

autol minuteada minek küll norm, kuigi esimene diisel bmw alles.
Postitatud: 29.09.2006 19:54 56
Postitas Lauri_L
eks siis peab autole keegi teadja pilgu peale heitma, siis saab ehk sotti, mis võib probleemiks olla. Suitseva mootori ja käivituse põhjustajaid võib olla mitmeid, alates hõredast mootorist ja lõpetades vale eelsüütenurgaga või kehva küttesüsteemi olukorraga.
Pane masin käima ja keera õlikork pealt maha, mida näha on? Samuti ka õlivarras välja ja pöörded üles, kas ka midagi tähendad?
Kas taganttulev suits on must(tahm) või sinakas-hall?
Postitatud: 29.09.2006 20:06 48
Postitas andreo
Lauri_L kirjutas:eks siis peab autole keegi teadja pilgu peale heitma, siis saab ehk sotti, mis võib probleemiks olla. Suitseva mootori ja käivituse põhjustajaid võib olla mitmeid, alates hõredast mootorist ja lõpetades vale eelsüütenurgaga või kehva küttesüsteemi olukorraga.
Pane masin käima ja keera õlikork pealt maha, mida näha on? Samuti ka õlivarras välja ja pöörded üles, kas ka midagi tähendad?
Kas taganttulev suits on must(tahm) või sinakas-hall?
suits on must (tahm) jah.
Postitatud: 29.09.2006 21:30 46
Postitas Lauri_L
Et siis ehk varane süüde, mittetäielik põlemine. Piisata võib pumba asendi muutmisest, kuid võib olla ka et on hammasrihm pumba hammasseibil hamba võrra valesti (st rihm üldse vales asendis). Seda jällegi ei usu, et filter nii täis on et mootori suitsema sunnib. Oma rolli võib mängida ka pihustite tehniline seisund...
Postitatud: 30.09.2006 07:37 56
Postitas truumu
Kusjuures kollase pihustikujulise tulukese paneb põlema suvaline katkine
mootori andur, mitte ainult 3.anduriga pihusti
Peab kõigepealt veakoodid ajust välja võtma, siis lihtsam edasi otsida