1. leht 1-st

probleem E34 525-ga

Postitatud: 26.09.2006 10:23 35
Postitas Raiko R
Autoks 525 90a. 141 kw , probleem selline et tõmbab aku tühjaks. Kui auto seisma panna ja alarm peale jne, siis jääb starteri juurde minevale juhtmele peale koormus 3,5 A, mis pole vist norm, kui suur see nr muidu olema peaks sellisel masinal umbes, mingil opelil sain nr 0,5 A. Aga millest jääb selline tarbimine, kas starteri relee võib olla kuidagi kokku põlenud või miskit, auto käivitub nagu normaalselt.

Võibolla kõlab lollilt aga kogu see jama hakkas peale kui sai ühest löökaugust läbi sõidetud, hakkasid põlema aku tuli koos abs-i tulega,


Tõenäoliselt on vist elektriku juurde mineku laks, aga äkki on keegi kokku puutunud sellise jamaga ja oskab nõu anda , omal juba juhe koos.

Tänud ette kui keegi viitsib miskit arvata asjast

Postitatud: 26.09.2006 13:24 05
Postitas Veljo_V
Kui auto lukus ja signa peal ei tohi see tarbimine olla suurem kui 1A!

Postitatud: 26.09.2006 17:17 32
Postitas priitv8
Ära aja! E34 tühijooksuvool on 50mA e. 0,05A. See on tehase ettekirjutus ja maks väärtus. 1A tühijooksuvool tõmbaks ju 85Ah aku 85 tunniga e. 3,5 päevaga kuivaks. Seda ei saa normaalseks pidada, et 3 päeva seisnud auto enam käima ei lähe.

Postitatud: 27.09.2006 10:23 51
Postitas Raiko R
tänud selle nr. eest, uurib siis edasi.

Postitatud: 27.09.2006 10:57 56
Postitas margo989
Sama probleem mul ka, aku lippab mõnikord tühjaks kui seisma jätta 3-5ks päevaks. Miski asi nagu jääks voolu tarbima. Akut olen vahetanud, selle viga ple. Alarmi pole, muidu el. lisasid ka keskmiselt. Pole auto juures põhjalikumalt uurinud ka milles asi. Peale käivitust on valgus raadios-armatuuris geneka laadimise abil kohe tunduvalt erksam. Süüte välja keeramisel mõnikord laksust raadio valgus tumedamaks ja liiga palju kohe. Tuleb vist testriga auto läbi jalutada. Kui kellelgi soovitusi siis kõik väga teretulnud. Autoks e34 125kw 88a.

Postitatud: 27.09.2006 12:15 41
Postitas draggo
Vanal E30l jäi pagassis tuli põlema ja sellega imes aku tühjaks.