1. leht 1-st

E 39 turbo mure

Postitatud: 20.09.2006 18:26 19
Postitas tarts999
Autoks siis on 530D touring,2001,142 kw.Turbo on omadega õhtal,vaja oleks kas doonor- turbot millelt võll võtta või siis norm raha eest terve turbo.UM-is on asjal päris soolane hind .Jään siis ootama häid pakkumisi.

turbo

Postitatud: 21.09.2006 07:11 08
Postitas UrMas.L
lase turbo taastada. see on ainus säästlik variant. soomes tehakse seda usaldusväärselt.

Re: turbo

Postitatud: 21.09.2006 07:22 38
Postitas toivoku
UrMas.L kirjutas:lase turbo taastada. see on ainus säästlik variant. soomes tehakse seda usaldusväärselt.
jep, sest ka kasutatud turbo on kulunud aga taastamisega saad ju pea uue :)

Postitatud: 22.09.2006 09:40 51
Postitas bmw530td
mina lasin yhel remondi mehel kasutatud turbo tuua leedust. Mees kes tegeleb ainult bmw diislitega. minulgi sai vahetatud ja kestab siiamaani pool aastat tagasi sai vahetatud.

Postitatud: 26.09.2006 20:34 47
Postitas 325diisel
kuidas te auto enne turbo õhtale minekut käitus. jäi tuimaks, hakkas suitsema? omal ka 530d ja tahaks teada. ise arvan ka et enda auto peaks tublisti erksam ja jõulisem olema. täpselt ei mäleta aga kas on võimalik et õhulugeja rikkega jääb samuti uimaseks.

Postitatud: 26.09.2006 20:59 00
Postitas Mirko
Minu autol läks turbo ikka hirmsa kolina/suitsemisega. Autol jõudu enam ei olnud. Minu autol turbo lendas ikka totaalselt laiali. Turbiinilabad olid pea täielikult kulunud ning turbo seinad mingi 1mm-... maha lihvitud. Võlli ennast võis täiesti vabalt edasi tagasi/ üles-alla loksutada. Antud turbot enam kuidagi taastada ei andnud.

Postitatud: 26.09.2006 21:07 58
Postitas tarts999
Mul juhtus seekord selline teema,et turbo hakkas valjult vilistama.Kui sõitsid,siis salongis oli koguaeg selline tunne,et polla auto sõidab sireenidega järgi.Asi siis hakkas käituma nii,et kui järsku gaasi vajutasin,siis hakkas tahmama ja edasi ei läinud,kui vaikselt gaasi doseerisin siis liikus nagu paremini.
Viga siis ilmnes selline,mis pidi olema neil mootoritel tüüp viga.Kollektorist eemaldus ühe klapi kinnitusklamber ja lendas siis läbi turbsi labade mis muidugi deformeerusid selle tagajärjel.Vahetada tuli seega kollektor,(6500.-) ja turbs(21000.-) pluss veel töö muidugi ja aeg mis selle peale kulus (üks kuu)
Vat siis selline story oli minul.

Soovides ,et sinul sellist jama ei tule!

Postitatud: 29.09.2006 12:14 15
Postitas bmw530td
minulgi hakkas turbo algul vaikselt vilistama ja vilistas algul nii vaikselt et ei pöörand tähelepanu sellele kuid siis yks päev oli yks kolin ja asi öhtal. Muidugi jöud kadus ka ära kuni 90 jaksas minna kuid kui tuli pigistada 140 ei läinud yldse ja 140 lagi.
Lasin siis leedust uue Kasutatud turbsi tuua mis maksis 6,5 kilo ja koos tööga läks vahetus 8kilo. Siiamaani väga rahul.