1. leht 1-st
b-osa õli filter
Postitatud: 07.09.2006 23:00 48
Postitas hanss
olin ennem kuulnud jutte,et mitte originaal filtrid ei ole eriti kvaliteetsed.täna õli vahetades veendusin ise selles.nimelt vana filtrielement oli ära lagunenud ja korpusest tuli ta tükkidena välja korjata.kindlam on osta originaal,mis maksab küll rohkem, aga vähem kui mootori remont.autoks 528 e-39
Re: b-osa õli filter
Postitatud: 07.09.2006 23:50 23
Postitas H_Margus
hanss kirjutas:olin ennem kuulnud jutte,et mitte originaal filtrid ei ole eriti kvaliteetsed.täna õli vahetades veendusin ise selles.nimelt vana filtrielement oli ära lagunenud ja korpusest tuli ta tükkidena välja korjata.kindlam on osta originaal,mis maksab küll rohkem, aga vähem kui mootori remont.autoks 528 e-39
E34 õlifilter, praktiliselt sama hind, nii orikal, kui b-osal.
Kuigi esimest korda kuulen, sellisest juhtumist, nagu sinul...
Kelle toodang see b-osa filter sul oli ?
Postitatud: 08.09.2006 09:18 22
Postitas Ranet
Tere! See vast oli lihtsalt juhuslik praak. Paljud filtrid tehakse ühes ja samas kohas, ühel lihtsalt märk peal. Ma pole veel siiani kuulnud, et nii on juhtunud, kuigi ostan ise ja ka tuttavad suvalise poest. Samas võib nii juhtuda ka nn originaaliga. Võibolla üks sajast tuhandest või miljonist. Aga halb üllatus ikka.
Postitatud: 08.09.2006 09:24 30
Postitas raimo_r
Sõidavad enamus autod "b-osa" filtriga, pole siiani katkiseid olnud. Kindlasti on mõni tootja kehvem ja esineb praaki.
Lihtsam oleks olnud ka tootja mark kohe kirja panna, mingeid muid üldistusi teha ei saa.
Postitatud: 08.09.2006 12:22 17
Postitas Svenp
Hinnavahe kvaliteet B-õlifiltri ja originaali vahel on tühine. Originaalõhufilter on isegi odavam. Garanteeritud BMW kvaliteet loeb ka midagi.
Kui 50 kroonine õhufilter esimese vihmaga mootorisse imetakse ja see mootori rikub, kus kokkuhoid on?
Postitatud: 08.09.2006 13:10 08
Postitas raimo_r
Ega siis BMW kõiki varuosasid ise ei tooda. Lihtsalt tuleb teada millised on kvaliteetsed osad ja millised mitte. Kui ise ei tea, siis võiks remondimees osata soovitada.
Postitatud: 08.09.2006 17:30 51
Postitas Svenp
Muidugi mitte, aga kõik, mis BMW nime all, on nende kvaliteedistandardile vastav. Muu on selle tootjafirma omalooming.
Postitatud: 08.09.2006 18:46 10
Postitas priitb
Saksast tulnud autodel on olnud `purolaatori`õlifilter millel on BMW märk lisaks.
Postitatud: 08.09.2006 19:10 43
Postitas hanss
priitb kirjutas:Saksast tulnud autodel on olnud `purolaatori`õlifilter millel on BMW märk lisaks.
.sama nimeline filter oligi.made in india.UM filtrit ostes räägiti mulle sama juttu,et kasuta originaali.polegi um poolt müügi jutt.enam küll peale originaali muud ei osta
Postitatud: 08.09.2006 21:49 08
Postitas Aaro
B osaga sain ise ka ükskord nalja, õlifilter oli lihtsalt paar kolm milli pikem tehtud kui vaja

egas siis midagi kui sai kaan kõva jõuga peale väänatud, filter lõmmi ja pidas järgmise vahetuseni ära aga enam b osa küll ei osta. Sellised kuluartiklid on UMis ka norm hinnaga.
Postitatud: 08.09.2006 23:00 19
Postitas Diiler
Oma E39 ostsin alguses Frami õlifiltri. Kui järgmine kord õlivahetusse läksin, siis tuli filter tükkidena välja võtta. Peale seda olen kasutanud ainult MANNi nii õhu kui õli filtreid. Kui ei eksi, siis Mann toodab BMW-le filtreid.
Manni filtreid saab Autopartnerist.
Postitatud: 09.09.2006 14:09 44
Postitas Aare
Svenp kirjutas:Hinnavahe kvaliteet B-õlifiltri ja originaali vahel on tühine. Originaalõhufilter on isegi odavam. Garanteeritud BMW kvaliteet loeb ka midagi.
Kui 50 kroonine õhufilter esimese vihmaga mootorisse imetakse ja see mootori rikub, kus kokkuhoid on?
Heh, see "garanteeritud bmw kvaliteet" on praegusel ajal filtrite puhul "made in brazil" ja "made in slovakia", vihma käest garanteeritud kvaliteedi räästa alla
Hinnavahe on tühine absoluutsummas, kuid enamasti on suhe siiski kahekordselt B-osa kasuks. Olen aastaid Fram-i kasutanud (saan maaletooja laost) ja ei mäleta ühtegi probleemi. Eespool kirjeldatud probleemi ei ole enne kohanud. Vähealt M20 ja M30 mootoritele valmistatavat tooted on olnud siiani kvaliteetsed ja küsimusi pole tekitanud.
Tuleb lihtsalt kasutada tuntud tootjat ja mitte hüpata ühe juurest teise juurde. Nt M20 õlifiltri puhul saan UMst selle kaks korda kallimalt kui Fram-ist. Vähemalt konkreetse auto filtrid on valmistatud aastaid tagasi (ilmselt tulenevalt mudeli vanusest) ning ükski ei ole pärit "bmw uutest allhankemaadest".
Ja bmw ise filtreid ei tooda. Kasutab sama juustu, mida tihti kirutakse -Purolatorit vms...
Postitatud: 09.09.2006 16:22 13
Postitas Jaanus_P
BMW 520i 93a
UM´i filtrite hinnad minu masinale;
13721726916 õhu filter - 243,72.- laos 3tk.
11421730389 õli filter - 106,02.- laos 20tk.
13321270038 kütuse filter - 358,73.- laos 7tk.
Valdek;
õli filter - 90.-
kütuse filter - 200.-
õhu filtrit ei uurinud valdekult, kuna selle vahetusega saan ise hakkama.
seni ei ole küll märganud mingit jama FRAM toodete hulgas. päris paljud autoremondi töökojad kasutavad just FRAM filtreid.
Postitatud: 09.09.2006 21:09 26
Postitas Svenp
Aare kirjutas:Heh, see "garanteeritud bmw kvaliteet" on praegusel ajal filtrite puhul "made in brazil" ja "made in slovakia", vihma käest garanteeritud kvaliteedi räästa alla
Hinnavahe on tühine absoluutsummas, kuid enamasti on suhe siiski kahekordselt B-osa kasuks. Olen aastaid Fram-i kasutanud (saan maaletooja laost) ja ei mäleta ühtegi probleemi...
Ega sa väga mööda ei pannudki

Eelmine õlifilter UMist oli Sloveenias tehtud, praegune Austrias. Minu auto puhul on Knecht (Mahle) nö originaalosa tootja. Aga Knechti õhufilter on kallim kui UMist originaal osta*. Õlifilter on, tõsi küll, UMis kallim. Kindlasti leiab ka odavamaid tootjaid kui Knecht. Knechtiga ei ole kunagi probleeme olnud.
Knechti ma ostsin Aavest, aga nii kaua kui sa sinna raha tassid, on suhtumine enam-vähem viisakas, aga siis kui ükskord ühe puksi tagasi viisin, mida mul vaja ei läinud, oli suhtumine üleolev ja matslik. Miks ma sinna tagasi peaks minema?
Vahepalana: Tartu UMis on väga viisakad inimesed, alati meeldiv, kuigi praegune varusosamüüja on pisut ülbe. Võrdluseks üks Inglismaa BMW esindus: peale kolmandat külastust teretab manager mind juba nimepidi Mr...

Tekib kohe isu raha kulutada
Minu arvates on see kivinenud arvamus, et made in brazil, slovakkia jne automaatselt saast on. Suur osa tootmist, mis tööjõu hinnale tundlik on, on kolitud odavamatesse kohtadesse. See on paratamatus. BMW märgi all on mingi kvaliteet tagatud. Muu nime all võidakse müüa mida iganes, mis aga odavamalt toota saab. Konkurents pigistab.
Kokkuvõtteks, ükski asi ei ole ainult must ja valge. Originaalosa pole absoluutselt veatu ja B-osa pole automaatselt halb. Kogemuse ja hinna järgi leiab hea lahenduse.
* - korra siin kuskil mainisin, aga originaalõhufiltris oli rohkem lamelle kui Knechti omas! Järelikult on vahe.
Postitatud: 09.09.2006 21:16 19
Postitas alts20
Purolator ja Fram toodangule ei ole mitte midagi ette heita
Postitatud: 10.09.2006 00:55 20
Postitas hanss
alts20 kirjutas:Purolator ja Fram toodangule ei ole mitte midagi ette heita
mul nimelt oligi purolator-i õlifilter.
Postitatud: 10.09.2006 01:31 37
Postitas Svenp
Õlifilter kollabeerub kui jahutusvedelik õli sisse satub. Kas mootor on täiesti korras?
Postitatud: 10.09.2006 09:48 53
Postitas Aare
Automaatkastitegijad kasutavad Frami seepärast, et nende valik on kõige suurem, nt siinsed Frami müüjad pakuvad ka enamikku USA autode kk õlifiltreid, mida kuskilt mujalt ei saa.
Postitatud: 10.09.2006 13:13 29
Postitas Arux
* - korra siin kuskil mainisin, aga originaalõhufiltris oli rohkem lamelle kui Knechti omas! Järelikult on vahe.
täpsustaks siis - kas siis kaalukauss langeb odavama originaalõhufiltri kasuks...

"made in slovakia" või "made in austria" ei oma tänapäeval enam tähtsust. Ega te ei taha ometi öelda, et Eesti Vabariigis valmistatavad turvavöö komponendid või autoklaasid jne on oma kvaliteedilt kehvemad kui Prantsusmaal tehtud

Postitatud: 10.09.2006 21:53 04
Postitas Svenp
Aare rahustuseks lisan, et äsjaostetud orig.kütusefilter on Made in Germany

Täna tuleb hea uni
