1. leht 1-st

E39 veakoodide lugemine/kustutamine

Postitatud: 03.09.2006 21:34 17
Postitas nitraM
Kas on võimalik auto aju ühendada arvutiga ja missugust vahejuppi on vaja.Ja mis programmi arvutis.
Kas see on üldse võimalik.Leidsin ka mingid skeemid mille järgi saaks nagu midagi kokku ehitada aga ei ole kindel kas e39 jaoks sobivad.

Ühesõnaga mida ma pean tegema,ostma et saaks e39 veakoodid kätte ja
vajadusel kustutada.

528 97a.

Postitatud: 03.09.2006 23:47 56
Postitas sass16
Parem variant oleks foorumi kasutaja Truumu juures diagnostikas ära käija kus ta saab veakoode spets masinaga vaadata ja kustutada ning muud head-kehvemat auto kohta teada :!:

Postitatud: 04.09.2006 06:47 00
Postitas truumu

Postitatud: 07.09.2006 11:48 58
Postitas nitraM
Ei suuda ühtegi skeemi kuskilt leida äkki keegi teab mõnda linki
vahetüki jaoks

Postitatud: 07.09.2006 12:26 38
Postitas priitv8
Vihje: .ru on õige domeen otsimiseks.

Postitatud: 07.09.2006 13:47 13
Postitas nitraM
nitraM kirjutas:
Ei suuda ühtegi skeemi kuskilt leida äkki keegi teab mõnda linki
vahetüki jaoks
Leidsin ühe komplekti aga kas keegi oskab öelda,et kas see bmw-le sobib kui bmw pistikule üleminek muretseda ,kuskil nagu keegi pakkus

http://www.partco.fi/

Sealt valida tuotteed/rakennussarjad/VAG-COM(OBD)

Postitatud: 07.09.2006 13:55 31
Postitas nitraM
Mingi skeemid küll leidsin aga sellel pole komponentide väärtusi antud
Äkki keegi oskab aidata
http://avtodiagnostika.ru/modules/wfdow ... d=4&lid=62

Postitatud: 13.09.2006 11:08 07
Postitas poleaimugi
Varjatud menüüs, menüü nr. 14. näitab ka mingeid salvestunud veateateid. Mul näitab koguni nelja. Kas nende veakoodide tähendusi pole kuskilt saada?

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=20541

Postitatud: 13.09.2006 16:03 05
Postitas priitv8
poleaimugi kirjutas:Varjatud menüüs, menüü nr. 14. näitab ka mingeid salvestunud veateateid. Mul näitab koguni nelja. Kas nende veakoodide tähendusi pole kuskilt saada?

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=20541
Minuteada on need ainult pardakompuutri (ok, E46 korral võib-olla ka kogu kellaploki) omad. Igal juhul ei ole need mootori juhtimise omad.

Postitatud: 13.09.2006 16:26 03
Postitas priitv8
nitraM kirjutas:Mingi skeemid küll leidsin aga sellel pole komponentide väärtusi antud
Äkki keegi oskab aidata
http://avtodiagnostika.ru/modules/wfdow ... d=4&lid=62
Milliseid väärtusi pole?
Takistite omad on olemas. 12V->5V pingestabikas on tavaline LM317. Diood on suvaline väikesepingeline (nt. 1N4001). LED-id on kah suva kuna voolu lastakse 12mA (ise panin L-liinile punase ja K-liinile rohelise nt.), NPN transistor samuti (BC232 vms), MAX-i 4 kondekat on kas 1.0uF või 0.1uF, sõltuvalt valitud MAX232 tüübist (datasheet abx).
No ja toite (+5 ja +12) silumiseks paned kaks suuremat lüüti, 10uF / 24V näiteks.

Postitatud: 14.09.2006 18:48 51
Postitas nitraM
priitv8 kirjutas:
nitraM kirjutas:Mingi skeemid küll leidsin aga sellel pole komponentide väärtusi antud
Äkki keegi oskab aidata
http://avtodiagnostika.ru/modules/wfdow ... d=4&lid=62
Milliseid väärtusi pole?
Takistite omad on olemas. 12V->5V pingestabikas on tavaline LM317. Diood on suvaline väikesepingeline (nt. 1N4001). LED-id on kah suva kuna voolu lastakse 12mA (ise panin L-liinile punase ja K-liinile rohelise nt.), NPN transistor samuti (BC232 vms), MAX-i 4 kondekat on kas 1.0uF või 0.1uF, sõltuvalt valitud MAX232 tüübist (datasheet abx).
No ja toite (+5 ja +12) silumiseks paned kaks suuremat lüüti, 10uF / 24V näiteks.
Täname nüüd hakkab asi selginema.Pole enne neid asju nii täselt uurinud
Eks saab näha mitu korda ma kõik läbi kärsatan.

Postitatud: 20.09.2006 21:03 26
Postitas nitraM
nitraM kirjutas:
priitv8 kirjutas:
nitraM kirjutas:Mingi skeemid küll leidsin aga sellel pole komponentide väärtusi antud
Äkki keegi oskab aidata
http://avtodiagnostika.ru/modules/wfdow ... d=4&lid=62
Milliseid väärtusi pole?
Takistite omad on olemas. 12V->5V pingestabikas on tavaline LM317. Diood on suvaline väikesepingeline (nt. 1N4001). LED-id on kah suva kuna voolu lastakse 12mA (ise panin L-liinile punase ja K-liinile rohelise nt.), NPN transistor samuti (BC232 vms), MAX-i 4 kondekat on kas 1.0uF või 0.1uF, sõltuvalt valitud MAX232 tüübist (datasheet abx).
No ja toite (+5 ja +12) silumiseks paned kaks suuremat lüüti, 10uF / 24V näiteks.
Täname nüüd hakkab asi selginema.Pole enne neid asju nii täselt uurinud
Eks saab näha mitu korda ma kõik läbi kärsatan.
Sai siis endale ka mingi testri kärakas tehtud aga E39 aga justkui ei klapi hästi k-line,l-ine kontaktid puuduvad pistikust vähemalt skeemile vastavavate numbrite järgi on need kohad tühjad.
Tundub et see tester siis ei sobigi või saan asjast valesti aru.Või siis sobib mõnele teisele mudelile.

Postitatud: 20.09.2006 23:19 07
Postitas priitv8
E39-l alates mingist mudeliaastast enam L-line pole, K-line töötab nagu vanasti. Venkude skeemil oli vist üks viga ka, et K-line oli märgitud Pin 17. Tegelikult on K-line Pin 20 ja osadel ka 17, nii et võid 17 ja 20 julgelt omavahel kokku ühendada.

Postitatud: 10.10.2006 18:26 32
Postitas nitraM
priitv8 kirjutas:E39-l alates mingist mudeliaastast enam L-line pole, K-line töötab nagu vanasti. Venkude skeemil oli vist üks viga ka, et K-line oli märgitud Pin 17. Tegelikult on K-line Pin 20 ja osadel ka 17, nii et võid 17 ja 20 julgelt omavahel kokku ühendada.
Proovisin igat pidi aga ei saa ühendust kudagi. Äkki on võimalik,et transistor on vale või valesti ühendatud ( kondekad kasut 1uF 50V kivi MAX 232N) muidu tundub nagu kõik õige olevat.Üks diood vilgub vist l line oma aga ütleb et ei saa ühendust.
Mul autole vastavat pistikut ei ole panin juhtme lihtsalt otsapidi 20 Pin.
L-line jäi ühendamata.Samas diagnostika pistikusse minevad juhtmed on ka oma paar meetrit ja tavalised juhtmed,äkki peaks mingisugu varjestusega olema ja võimalikult peened.

Postitatud: 11.10.2006 07:32 25
Postitas truumu
Oled Sa korraliku testriga(MoDic, KTS) proovinud ajuga ühenduda?
Järsku aju vigane ja ei suhtlegi üldse?

Postitatud: 11.10.2006 08:50 46
Postitas nitraM
truumu kirjutas:Oled Sa korraliku testriga(MoDic, KTS) proovinud ajuga ühenduda?
Järsku aju vigane ja ei suhtlegi üldse?
UM -is olen vea koode kustutamas käinud seal on alnud kõik nagu korras

Postitatud: 11.10.2006 08:58 33
Postitas priitv8
Kui tester juba alustuseks L-liini vilgutab, siis ta lihtsalt vale protokolliga üritab üldse. Vähe moodsamat softi vaja, mis DS2 protokolli mõistaks (ainult K-liin).

Postitatud: 11.10.2006 14:15 43
Postitas nitraM
priitv8 kirjutas:Kui tester juba alustuseks L-liini vilgutab, siis ta lihtsalt vale protokolliga üritab üldse. Vähe moodsamat softi vaja, mis DS2 protokolli mõistaks (ainult K-liin).
Kas softe kuskilt tömmata ka saab

Postitatud: 11.10.2006 16:33 28
Postitas priitv8
nitraM kirjutas:Kas softe kuskilt tömmata ka saab
Ei tea.

Postitatud: 09.11.2007 20:35 46
Postitas Margusja
Panen ka siia mõned koodid. Ei ole kavas ise midagi tegema hakata ega diagnoosima. Lihtsalt uudishimu.

Autoks e39 97.a 2.8
1. D781000
2. 8C84000
3. C781000
4. 1184000
5. BEC8255

Ette tänades...

Re: E39 veakoodide lugemine/kustutamine

Postitatud: 03.05.2014 13:58 26
Postitas biimar
abi saad sealt http://forum.bmw5.co.uk/topic/36035-rea ... dden-menu/" onclick="window.open(this.href);return false;