1. leht 1-st

524tda-88 automaat käigukast

Postitatud: 13.08.2006 19:23 57
Postitas raiks660
nagu oleks sidur libisema hakanud-kas ainult turbiini vahetus aitab või peab kastga koos panema ja kas kellelgi oleks selle kohta teadust(jooniseid)

Postitatud: 13.08.2006 23:22 30
Postitas Imre323
kas käigud on kõik olemas?

Postitatud: 14.08.2006 00:26 29
Postitas raiks660
jah algul nagu sidur libiseks ja siis ca 10 km ja aina hullemaks siis jäi tagurpidi käik ainult,seda kasutasin 5-6 km ja siis hakkas öli välja ajama ja rohkem ei tahtnud lõhkuda.arvan ise et turbiin aga kui ainult selle vahetan kas kastile ei tee midagi hullu?

Postitatud: 14.08.2006 07:54 38
Postitas aarekas
No turbiin on nüüd küll viimane asi mis seal järgi andis- kõigepealt on frondi sidur kokku kärsanud, siis filtri umbe tõmmanud ja kaua ta ikka kannatada jõudis!

Postitatud: 14.08.2006 10:05 10
Postitas Imre323
jah,kadetavasti turbiin ei ole see küll.
soovitan kasti alt võtta ja expertide kätte viia.

Postitatud: 14.08.2006 10:43 27
Postitas raiks660
löbusam on see et teine kast koos turbiiniga ja sama viga mis esimesega kummagi kastiga sain aasta söita

Postitatud: 14.08.2006 22:37 29
Postitas aarekas
Kas teise kasti ostsid ikka uuena :D või kasutatud? Frondi sidur saab kõige rohkem valu ja kuna kettad ise suht väiksed siis kui hooldustega kokku hoitakse on tulemused ikka ühesugused.

Postitatud: 14.08.2006 22:41 07
Postitas Imre323
ma tahaks neid inimesi näha kes automaatkaste UUTENA ostavad.päris kopsakas summa on uus kast.
Pigem "restaureeritud"

Postitatud: 14.08.2006 22:59 20
Postitas aarekas
Ja kui ZF "restaureeritudki" ostad siis on hind päris soliidne! No samas kõik seal kastis ka kallis ei ole- kuluosad on odavamadki kui manuaalkasti jupid ( ühe hammasratta paari ja laagrite eest saab terve rem. komplekti ).

Postitatud: 15.08.2006 10:33 22
Postitas raiks660
kas keegi on kasti nii lahti vötnud et pärast kokku ka saab, tahaks ka teada mis seal sees nii ära kulub ja mine tea äkki polegi nii hull et kohe rahakotiga teist kasti ostma

Postitatud: 15.08.2006 14:39 26
Postitas Imre323
ei tea ausalt öeldes,pole lahti võtnud.Ei kujuta ette mis seal on või mis seal olema ei pea:D
Aga jah,suht keeruline esialgu kindlasti.

Postitatud: 15.08.2006 23:34 51
Postitas aarekas
No tule ja vaata mis jubinaid kast täis on topitud :D

Postitatud: 15.08.2006 23:37 23
Postitas Imre323
tuleks...aga ma yldse põhja-norras hetkel:D

Re: 524tda-88 automaat käigukast

Postitatud: 16.08.2006 09:59 06
Postitas siim_s
raiks660 kirjutas:nagu oleks sidur libisema hakanud-kas ainult turbiini vahetus aitab või peab kastga koos panema ja kas kellelgi oleks selle kohta teadust(jooniseid)
Kes otsib see leiab
http://auto.howstuffworks.com/automatic ... ission.htm

Postitatud: 16.08.2006 13:50 21
Postitas Imre323
see on küll väga asjalik leid muide.Päris huvitav.Äkki on sellest isegi abi.Mul üks 525tds kast seisab.Seisma selle pärast et kui vajutasin siis lõi avariireziimi ja sinna ta jäi.Kui rahulikult sõitsid olid kõik käigud olemas.Polnud muud varianti kui uus kast,kuna sain selle suht odavalt.

Postitatud: 17.08.2006 23:57 08
Postitas raiks660
ok tänks infi eest aga lahti vöttes saan paremini aru mis seal toimub manuaaliga sain hakkama miks mitte automaadiga

Postitatud: 03.10.2006 22:14 13
Postitas raiks660
no nii kui kedagi huvitab see teema veel siis sain korda,ise tehtud hästi tehtud ja polnud hullu midagi juppe 2500 eest ja korras(tarka panna siis A friktsiooni kettad läbi)ja kui keegi veel nii julge on siis sellist marki(4hp22) kastile on mul ka jooniseid nii et ...

Postitatud: 08.10.2006 13:07 44
Postitas aarekas
A sidur ongi ZF kastil edaspidi(F) käigu sidur ja nagu nägid nad suht väiksed seal kastis sees. Raha järgi pidid midagi veel peale A siduri juppide vahetama?

Postitatud: 08.10.2006 21:59 49
Postitas raiks660
jah esi otsa simmer (või turbiini)ja selle taga olev mingi puks või saale pluss kesta tihendid,filter ja karteri tihend sai juba ammu ostetud.pluss siis öli muidugi ca 8 l. läks sisse
aga muidugi jukerdab seda et ei taha külmalt käiku ümber vahetada,ise arvan et jäi puhastamata ja see on nüüd lülitus mehhanismis jalus.muidugi kui on keegi kes teab või arvab teisiti siis arvamused on teretulnud

Postitatud: 10.10.2006 23:24 01
Postitas aarekas
Taga otsas kus kardaan käib on kaan. Selle all sees võlli küljes klapp, mis töötab tsenrifugaal jõul- ei liigu vabalt või tihendus rõngad selle klapi korpuse ja kasti vahel kulunud ning soojenedes paisuvad ja hakkavad normaalselt toimetama.

Postitatud: 11.10.2006 23:14 25
Postitas raiks660
selle vötsin ka lahti ja see klapp jäi nii sees kui väljas örnalt kinni ei osand midagi ette vötta
aga siis kui kasti peasidur libisema hakkas siis söitsin kuni enam ei vedanud ja siis tagurpidi kodu poole(poole maa peale-ca 3-4 km)viskas õli valja turbiini simmeri vahelt ja kole kärsakas.möte selles et äkki tegi öli pumbale ära,samas see jukerdas enne laiali minekut aga mitte nii hullult.äkki õlipump ei anna nii palju survet et suudaks ümber lülitada käike

Postitatud: 13.10.2006 19:44 29
Postitas aarekas
See samune klapp määrabki millal käik vahetub- vastavalt avatusele!

Postitatud: 14.10.2006 21:53 32
Postitas raiks660
selge alustan sellest,seal oli völli kaelas mingid kolvirönga moodi röngad need peaks ka ära siis vahetama-see jublakas läks völlile peale ka natuke kergelt (röngad peaks ju raskendama)