1. leht 1-st

e34 520, 110kw,aut. küssa

Postitatud: 09.08.2006 11:22 47
Postitas sepp
Selline kysimus, kust vaadata aut. kasti õli taset sellel mootoril...vanal mootoril oli kapoti all varras aga sellel ei paista midagi..kuidas saan teada sellist asja!?

Postitatud: 09.08.2006 14:27 07
Postitas Imre323
auto ajad kanali peale.Lähed alla.Vasakul pool kasti kylje peal on üks 6kant polt..keerad selle välja.Kui õli hakkab välja jooksma..st nirisema siis õli tase ok.kui ei hakka siis tuleks lisada.Ah jaa...kui punni lahti keerad siis auto peab käima.Ja hea oleks kui tagumine käik oleks sees.ja rattad ringi käivad,Nii et otsi tõstuk ja asu tegutsema.
edu.

Postitatud: 10.08.2006 00:02 49
Postitas priitv8
Teine võimalus on kasutada diagnostikatestrit (MoDiC).

Postitatud: 10.08.2006 07:23 21
Postitas siim_s
Imre323 kirjutas:auto ajad kanali peale.Lähed alla.Vasakul pool kasti kylje peal on üks 6kant polt..keerad selle välja.Kui õli hakkab välja jooksma..st nirisema siis õli tase ok.kui ei hakka siis tuleks lisada.Ah jaa...kui punni lahti keerad siis auto peab käima.Ja hea oleks kui tagumine käik oleks sees.ja rattad ringi käivad,Nii et otsi tõstuk ja asu tegutsema.
edu.
Sõidu ajal õlitaseme mõõtmisest kuulen küll esimest korda :D
Minul on õlivarras kastil olemas. Siia maani on kohapeal ka hakkama saanud.
Piisab sellest kui kohapeal lülitad töötava mootoriga korraks enne Parkingut nii R kui D käigu sisse (kui auto mõnda aega seisnud on). Jätad mootori käima, et õlisurve säiliks ja kontrollid õlitaset.

Parimat

Postitatud: 10.08.2006 10:01 59
Postitas sepp
Saan aru et mõnel on varras ja mõnel pole!
Aga vastust küsimusele...seal mitu 6kanti ja milline see peaks olema...
Ja kuidas ikka seda teha jääb väga segaseks!
Kes teab, kes on teinud see palun aidaku...
Ja mudugi lähen estakaadile, panen käigu sisse et rattad käivad ringi ja siis joostes vahetan õli ära:)

Postitatud: 10.08.2006 10:12 28
Postitas Aimar

Postitatud: 10.08.2006 14:37 48
Postitas Imre323
tõstuk-auto ylesse-käima-6 kandiga lahti...seal peaks see kõige ylemine olema see õige,auto käib siis vaatada kas tuleb õli või mitte,kui tuleb siis on normis,kui ei siis peab selle õlipumba otsima.Otsa keerama siin 6 kandi kohale autole tagumise käigu sisse panema ja nii plaju õli panema kui läheb.ja ongi kõik.Lihtne ja loogiline.Ma endal 2x vahetanud õli.

Postitatud: 10.08.2006 14:38 25
Postitas Imre323
ja veel üks asi.Tühja kasti läheb enamvähem 6,5L õli.
Edu.

Postitatud: 10.08.2006 14:42 17
Postitas sepp
võtan teadmiseks...tänan? Veel soovitusi kellelgi?

Postitatud: 11.08.2006 23:01 43
Postitas aarekas
Kui kast on 5HP24 siis on kuuskant külje peal taga paremas nurgas , kui aga 5HP18 nagu ma arvan siis toimb kontroll põhja alt. Täis maht 9.58 l, s.t. õlivahetus umbes 5l ja õli ATF Dexron D-21065. Kui tõesti on kastiks 5HP24 siis on õli ATF LT 71141 kogus on umbes sama.

Postitatud: 13.08.2006 17:01 20
Postitas Imre323
aga kuidas mul siis 6,5L õli läks sisse`??

Postitatud: 13.08.2006 17:44 31
Postitas Ragnar
sest kogu vana õli ei tule välja kui niisama korgi maha keerad.
isegi kui kaane maha võtad alt ja filtri vahetad siis jääb ikka olenevalt kastist ~50% vana õli.

Postitatud: 13.08.2006 23:23 29
Postitas Imre323
nu jah.Mul oli päris kasti vahetus.

Postitatud: 13.08.2006 23:41 29
Postitas aarekas
Aga õli koguse järgi uut turbiini ei pannud, muidu oleks kuivale jäänud.