1. leht 1-st
käsipidur
Postitatud: 08.08.2006 20:04 07
Postitas 525
probleem käsipiduriga. juhipoolne ei pea piisavalt ja kukkus ülevaatusel sellepärast läbi. kahjuks seda raske ise reguleerida kui ei saa kohe mõõta stendi peal.
teab keegi sellist stendi kus saaks proovimas käia ja ei pea maksma?
või siis soovitage mõnda töökoda kus stend olemas ja sellise väikese töö eest väga palju raha ei küsita? (palju umbes maksab?)
Postitatud: 08.08.2006 21:00 15
Postitas TheJX
põhimõtteliselt saab käsipidurit peale keerata, kui eemaldad käsipiduri kangilt katte...seal on kaks reguleervarrast...keerad seda poolt peale, mida paremaks tahad saada...

Postitatud: 08.08.2006 21:24 01
Postitas Aimar
Ja selleks ei pea stendi olema . Saab ju ilusti regullida ühe ratta korraga üles tõstes. Alustada tuleks muidugi tagant regullimisega. 500-se koha pealt ei osaka aga seda kahjuks kommenteerida. Otsingust saab kindlasti abi.
Postitatud: 08.08.2006 21:42 11
Postitas Cardo
jah alustada tuleks tagant, aga enne seda igaks juhuks eest ka maha keerata nii, et mutrile jääks pool senti keeret umbes otsa
Postitatud: 08.08.2006 21:52 35
Postitas TheJX
tagant pealekeeramisega on see häda, et jube n**s on seda reguleer-rattakest sealt piduriketta august üles leida...kui tõesti vaja ikka tsipa peale keerata, siis mina soovitaks küll eest kangi juurest seda teha...
...aga kui antud poole käsipidur üldse ei võta, siis tuleks igatahes tagant korra üldse piduriketas maha võtta ja uurida, mis olukord selle all on...mul näiteks oli klotside kate lahti tulnud...pidamist ei saanudgi olla ega tulla mingi reguleerimisega...
Postitatud: 09.08.2006 10:33 56
Postitas priitv8
Ja kindlasti tahaks hoovastik lahtikangutamist-määrimist. Ühtlasi tasub UM-ist soetada 100 krooniga kässariklotside vedrude remondikomplekt.
Postitatud: 09.08.2006 11:05 01
Postitas Viljar
Ma ei saagi aru, millise mudeliga on tegemist, kas E28, E34, E39.
Kui ta ikka mingil määral võtab, siis piisab vabalt regullist, aga tihti peale on ühe poole tross katki.
Postitatud: 09.08.2006 18:36 47
Postitas 525
Viljar kirjutas:Ma ei saagi aru, millise mudeliga on tegemist, kas E28, E34, E39.
autoks on E34, 525i, 1992.
Postitatud: 10.08.2006 07:32 46
Postitas siim_s
525 kirjutas:Viljar kirjutas:Ma ei saagi aru, millise mudeliga on tegemist, kas E28, E34, E39.
autoks on E34, 525i, 1992.
Vanasti sai ikka mossedel asja ülestõstmisega tehtud. Kui kolme / nelja nõksuga kangil tagumine ratas kätega keerates kinni ei võtnud, tuli pidurit peale keerata
Postitatud: 09.12.2006 20:39 16
Postitas mikk_k
Vabandused et üles kisun teema
Mul on probleem käsi piduriga.
Nimelt teda pole.
Kiskudes keskkonsooli käsipiduri juurest lahti leidsin et kangi liigutades on trossid koguaeg ühes asendis - nimelt kõige ülemises(kangi suhtes). Kui ülevaatusel käisin siis ülevaataja rebis käsipidurit "hoolega" ja peale seda hakkas üks tagumine ratas kohisema nagu vajutaks pidurit kulunud klotsidega. Hääl on auto liikudes koguaeg olemas ja helitoon muutuv vastavalt kiirusele ja seepärast seostan seda käsipiduriga. Lahti kiskunud tagant pole ning see pärast küsin et mis võib seal olla põhjuseks (kulunud/kinni kiilunud). Kas tross või piduris endas mingi mehhanism.
Autoks E34 90a
Postitatud: 09.12.2006 21:38 01
Postitas priitb
Viimasele- Klotsi vedru võid olle katki ja klots vajub viltu (oletus, endal old). Peale keerata on kõige parem ketast maha võttes. Kui kõik osad korras , keerad niipalju peale ,et ketas veel peale mahub, seejärel paned asja kokku ja asi korras. Kangialt keerad hädajuhul.
Postitatud: 09.12.2006 21:48 13
Postitas Kristjan_K
Põmst oleks võinud ju ülevaatuspunktis kohe peale keerata nii, et läbi saaks, siis edasi mõelda juba, et kuidas ja miks ja kellega jne.
Postitatud: 09.12.2006 22:33 34
Postitas mikk_k
Kristjan_K kirjutas:Põmst oleks võinud ju ülevaatuspunktis kohe peale keerata nii, et läbi saaks, siis edasi mõelda juba, et kuidas ja miks ja kellega jne.
Asi selles set trossid ei liigu, ainult kang liigub

Trossid on sellises asendis nagu oleks käsipiduri kang täiesti üles tõmmatud.
Postitatud: 10.12.2006 00:01 03
Postitas TheJX
mikk_k kirjutas:Kristjan_K kirjutas:Põmst oleks võinud ju ülevaatuspunktis kohe peale keerata nii, et läbi saaks, siis edasi mõelda juba, et kuidas ja miks ja kellega jne.
Asi selles set trossid ei liigu, ainult kang liigub

Trossid on sellises asendis nagu oleks käsipiduri kang täiesti üles tõmmatud.
...aeg trosse vahetada...

Postitatud: 10.12.2006 02:15 39
Postitas mikk_k
TheJX kirjutas:mikk_k kirjutas:
Asi selles set trossid ei liigu, ainult kang liigub

Trossid on sellises asendis nagu oleks käsipiduri kang täiesti üles tõmmatud.
...aeg trosse vahetada...

kas see,et trossid kinni kõris on ainuke variant? Või võib veel mõni mehhanism pidurite juures hoida trosse ülemises asendis?
Postitatud: 10.12.2006 02:26 15
Postitas TheJX
võib ka muu asi hoida trosse pingul...KUID...95% tõenäosusega siiski trosse kõris kinni...

Postitatud: 10.12.2006 13:24 17
Postitas priitb
See lulla, mis klotse laiali lükkab, võib kah kinni jääda. Üks tross peaks ikka liikuma? Kaks on juba eri juhus.
Postitatud: 10.12.2006 19:23 48
Postitas ravia
priitb kirjutas:See lulla, mis klotse laiali lükkab, võib kah kinni jääda. Üks tross peaks ikka liikuma? Kaks on juba eri juhus.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
nr.5 Läbitud kogemus.[/url]