1. leht 1-st
525D 120kw
Postitatud: 26.10.2016 14:30 24
Postitas --hardstyle-
Tervist
Oskab keegi lahti seletada antud vea?
https://www.upload.ee/image/6286205/20161025_212651.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 525D 120kw
Postitatud: 26.10.2016 17:37 08
Postitas teet82
Eks ta see ongi nagu kirjas seal, mootoriajus olev õhurõhu andur.
Seal on arvatavasti mingi seos MAP anduriga, peavad samasugust rõhku näitama süüde sees seisva mootoriga või midagi sellist. Ei meenu kas "live data" alt näeb sellise anduri signaali arvutiga

Re: 525D 120kw
Postitatud: 27.10.2016 14:21 51
Postitas --hardstyle-
teet82 kirjutas:Eks ta see ongi nagu kirjas seal, mootoriajus olev õhurõhu andur.
Seal on arvatavasti mingi seos MAP anduriga, peavad samasugust rõhku näitama süüde sees seisva mootoriga või midagi sellist. Ei meenu kas "live data" alt näeb sellise anduri signaali arvutiga

Mida see siis mulle kaasa toob,aju vahetus?
Või võibolla MAP andur vigane?
Re: 525D 120kw
Postitatud: 27.10.2016 19:12 22
Postitas teet82
Siin on natuke infot:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f37 ... d-t127199/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kindlasti oleks lihtsam uus andur joota kui immoga mässata ja terve aju vahetada.
Re: 525D 120kw
Postitatud: 27.10.2016 20:19 36
Postitas --hardstyle-
Selge,suured tänud

Re: 525D 120kw
Postitatud: 27.10.2016 20:35 23
Postitas ttsys
See vealaiend ei tähenda seda, et otseselt andurikivi on vigane. ECU remont ei pruugi lihtsam olla kui vahetus.
Re: 525D 120kw
Postitatud: 27.10.2016 20:52 32
Postitas teet82
Alustuseks tuleks proovida selle anduri näitu vaadata arvutiga, eespool antud lingi põhjal peaks see täitsa nähtav olema. Kuna seal räägitaks 50mbar erinevusest, siis põhimõtteliselt võib viga ka MAP anduris olla.
Autod on kohati ebaloogiliselt üles ehitatud, tihti eeldatakse, et üks andur kindlasti ei eksi ja järelikult paneb teine vigast, kuigi tegelikult on vastupidi.