1. leht 1-st

tavaline sidur või sport sidur

Postitatud: 06.07.2006 21:24 40
Postitas yksMees
teema siis sellest et omal läks sidur läbi ja peaks uue muretsema ja tekkis mõte kaaluda sport siduri ostmist. aga kas keegi oskab öelda mis vahe on sport siduril ja tavalisel ja palju see maksab. keegi tark ütles et sport siduriga linna vahel halb sõita ..... ei tea .... kõik mõtted on tere tulnud.

autoks : E34 bmw 525 i 1993 a. 141 kw

Postitatud: 06.07.2006 21:36 26
Postitas gert83
sport kannatab rohkem väänet ja ei hakka nii ruttu libisema, kui paned stage 1 v 2 siduri siis kannatab linnas sõita,kui juba stage 3 v 4 siis sellega on mõtet ainult dragile minna-see lahutab paugust ja kui tuure taga pole siis sureb lihtsalt välja :lol: sport sidur tavaliselt u 3 korda kallim kui tavaline,kui kiirendustele plaan minna pole pane tavaline

Postitatud: 06.07.2006 21:39 11
Postitas raimo_r
aga milleks parem sidur ? stock sidur saab ju suurepäraselt hakkama, see et üks kuluv asi ükskord ära kulub, on paratamatus.
sport sidur on mõeldud järgiaidatud autodele ning mida parem sidur, seda ebamugavam, kuni sinnamaani, et osad sidurid on on/off tüüpi ning nende puhul sidurit "libistada" ei saa. siduriketas iseenesest ei ole väga kallis, küll aga tarvis muretseda ka korralik sidurikorv

Postitatud: 06.07.2006 21:45 31
Postitas Veljo_V
Ma olin sama dilemma ees sport või stock sidur :?: Aga otsustasin tavalise kasuks sest mul diisel ja mis seda ikka nii piinata lihtsalt rohkem kulgemise ja öko masin

Postitatud: 07.07.2006 02:54 09
Postitas Svenp
Kui "sport" seisneb leevendusvedrude puudumises, siis hakkad kohalt võtma nagu õppesõiduauto :D

Postitatud: 07.07.2006 08:54 08
Postitas Jaanus_P
kui nüüd õieti mäletan siis sai kunagi 325 alla 3,5 mootori siduri. kaks aastat burnouti ja siduri kestis korralikult.