1. leht 1-st

530D M57 madalatel pööretel jõuetu

Postitatud: 16.09.2016 17:18 18
Postitas Erki23
Mure järgmine, nimelt auto(E39 3.0D 142kw) madalatel pööretel jõuetu, kohapealt start väga uimane. Viga avaldub eriti just peale öö-otsa seismist hommikul külma mootoriga. Kuid viga avaldub ka soojamootoriga vahel. Üleüldse tundub auto uimasem, kui algul.
Probleem hakkas pihta peale vaakumvoolikute vahetust, millele oli aeg üks-null teinud. Arvasin, et kas sai mõni vaakum valesti aga sai näpuga mööda joonist tagaaetud ja kõik täpselt nii nagu peab.
INPA näitab pidevalt EGR viga(EGR alles, kuid pöördklapid minema visatud)
Pilt

Kahtlustasin ka turbo geomeetriat juhtiva solenoid/vaakumklapi süüd, sai vahetatud aga ei midagi, isegi tundub "p*rsedüno" järgi mineku halvemist.

Ning küsiks ka, mida arvata nendest pihusti näitudest?
Näidud tühikäigul ja töösooja mootoriga:
Pilt

Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu

Postitatud: 16.09.2016 21:04 25
Postitas Mart_L
Vaakumi juhtsolenoidi panid ikka uue, mitte kasutatud ?

Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu

Postitatud: 16.09.2016 21:27 44
Postitas Erki23
Mart_L kirjutas:Vaakumi juhtsolenoidi panid ikka uue, mitte kasutatud ?
Läks kasutatud.

Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu

Postitatud: 17.09.2016 07:02 37
Postitas Volum
5. silindri pihusti on pekkis. Soovitan kõik pihustid eraldi stendis ära kontrollida.

Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu

Postitatud: 18.09.2016 08:29 11
Postitas kloox
Aga äkki on 5 silku pihusti korras ja ülejäänud pekkis :roll:

Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu

Postitatud: 18.09.2016 13:06 22
Postitas Volum
Ei ole võimalik, just sellepärast, kuidas common raili elektrooniline osa töötab.

Re: 530D M57 madalatel pööretel jõuetu

Postitatud: 18.09.2016 13:37 46
Postitas teet82
Volum kirjutas:Ei ole võimalik, just sellepärast, kuidas common raili elektrooniline osa töötab.
Mida Sa täpsemalt mõtled sellega, kui on mingit head infot kindlalt vigase pihusti tuvastamiseks, siis jaga teistega ka :D Eks ta muidu tavaliselt nii on, et kõige hullema näiduga pihusti on ikka läbi ka. Oleneb muidugi kas näit on plussis või miinuses, CR puhul peaks pluss näitama nõrgemat silindrit või siis mitte kütust andvat pihustit. Ei oska öelda, kas selline asi on ka tõenäolisem rike või hoopis "kusev" pihusti.