BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
Mure seisneb siis selles, et paar päeva tagasi foori tagant kiirendama hakates suri mootor järsult välja ja enam ei käivitu. Kütust peale tuleb, starter ringi ajab, kuid nagu pooks starterit andes alguses korraks kinni ja siis edasi ketrab normaalselt mootorit ringi. Endamisi mõeldes ei tule peale ketti purunemise mitte midagi muud pähe. Küsimus Teile kallid foorumlased seisnekski selles, et kas on veel mingeid võimalike vigu mis antud käitumist võib esile kutsuda või võib kohe hakata 2000e kokku kraapima?
Täpsemalt saan auto probleemist teada kolme päeva pärast kui mehaanikud auto ette võtavad, aga enne mõtlesin, et saan siit foorumist head nõu või kinnitust enda arvamusele.
Täpsemalt saan auto probleemist teada kolme päeva pärast kui mehaanikud auto ette võtavad, aga enne mõtlesin, et saan siit foorumist head nõu või kinnitust enda arvamusele.
Re: BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
Õlikorgi august peaks paistma, kas nukkvõll käib ringi või mitte starteri andmisel. Või kui sealt ei paista, siis nukkvõllianduri aukust peaks ikka paistama. Sõber ka kunagi vaatas, et liigub küll seal midagi, tegelikult vist kolvid käisid vastu klappe ja liigutasid nukkvõlli natuke ühele-teisele poole. Pöörlema peab ikka august vaadates 
Edit: Arvutiga vaadates peaks nukaanduri viga ka olema.

Edit: Arvutiga vaadates peaks nukaanduri viga ka olema.
Re: BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
Täna siis helistasin remonditöökotta ja pärisin auto remondi kulgu. Endalegi üllatuseks ütlesid remondimehed, et tegemist pole mootoriketi purunemisega kuna nukkvõll käib ilusti ringi. Rohkem lubasid nad autoga tegeleda järgmise nädala alguses. Aga mis siis muud saab selliseid sümptomeid esile kutsuda?
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 29.06.2010 20:41 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61
- Telefon: 56328938
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
Immo ei tohiks ka olla,kui küte peale tuleb.
Kas sisselaskekollektori tagune pistik on ikka kinni?samas see viskab arvutisse vea ka,aga autos ei näita.
Kas sisselaskekollektori tagune pistik on ikka kinni?samas see viskab arvutisse vea ka,aga autos ei näita.
Re: BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
Peale esimest helistamist helistati õhtul uuesti ja tuli info, et asi ikka nii nagu ma alguses ise arvasin. Mootorikett purunenud! Ühesõnaga korralik väljaminek.
Kuna on olnud kiire siis pole ka vahepeal postitama juhtunud. Siis teen seda nüüd. Parem hilja kui mitte kunagi, nagu ütleb eesti vanasõna
Aga nüüdseks auto jälle sõidab. Väikseks infoks siis , et sai ostetud kasutatud mootor kuna enda omas oli korralik lõhkumine toimunud. Ühesõnaga polnud mõtet taastama hakata. Mootori hinnaks ca 1200e. Autot tehti umbes nädal aega ja selle käigus lasin ära praktiliselt kõik elemendid mis vähegi vananemise märki näitasid. Alates mootori ketist kõige sinna kuuluvaga pluss siis elementaarne (veepumba, rihmad, rullikud, eelsüüte küünlad, kõikvõimalikud tihendid, simmerlingid, õlid, filtrid, pihustid käidi üle, mootori padjad jne jne...)
Kogu tehtud tööd pluss uus mootor pluss vajaminevad uued osad kokku umbes 3500e.
Kuna sai ostetud umbes aasta tagasi. Eelnevalt täis BMW esinduse hooldus ajalooga mida otseloomulikult jätkasin. Siis tekkis endalgi küsimus, et miks siis nii juhtus. Veelenam, et sai lastud ka BMW esinduses ostueelne korralik kontroll tehtud. Laiutati käsi ja ainus millele viidati oli, et võib olla tegemist tehasest ketti sattunud praak ketilülidega. Ise sellist juttu väga ei usu.
Pika jutu lõpuks ütleks, et sellist nö jama ei sooviks isegi vaenlasele.
Kuna on olnud kiire siis pole ka vahepeal postitama juhtunud. Siis teen seda nüüd. Parem hilja kui mitte kunagi, nagu ütleb eesti vanasõna

Aga nüüdseks auto jälle sõidab. Väikseks infoks siis , et sai ostetud kasutatud mootor kuna enda omas oli korralik lõhkumine toimunud. Ühesõnaga polnud mõtet taastama hakata. Mootori hinnaks ca 1200e. Autot tehti umbes nädal aega ja selle käigus lasin ära praktiliselt kõik elemendid mis vähegi vananemise märki näitasid. Alates mootori ketist kõige sinna kuuluvaga pluss siis elementaarne (veepumba, rihmad, rullikud, eelsüüte küünlad, kõikvõimalikud tihendid, simmerlingid, õlid, filtrid, pihustid käidi üle, mootori padjad jne jne...)
Kogu tehtud tööd pluss uus mootor pluss vajaminevad uued osad kokku umbes 3500e.
Kuna sai ostetud umbes aasta tagasi. Eelnevalt täis BMW esinduse hooldus ajalooga mida otseloomulikult jätkasin. Siis tekkis endalgi küsimus, et miks siis nii juhtus. Veelenam, et sai lastud ka BMW esinduses ostueelne korralik kontroll tehtud. Laiutati käsi ja ainus millele viidati oli, et võib olla tegemist tehasest ketti sattunud praak ketilülidega. Ise sellist juttu väga ei usu.
Pika jutu lõpuks ütleks, et sellist nö jama ei sooviks isegi vaenlasele.

- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
Palju oli läbisõit autol?
Re: BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
Auto läbisõiduks oli 223 000 umbes. Kontrollitud BMW esinduse poolt.
- three_6
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 23.03.2010 16:08 55
- Peamine sõiduk: 530xd e61
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E61 530XD 2006 170kw. Mootor ei käivitu!
kus kohas teha lasid ?