1. leht 1-st

E28 pensiini pump

Postitatud: 02.07.2006 01:08 25
Postitas kummar
kuidas peaks olema originaalis pensu pumbal voolikute kinnitused, kas tavaliste klambritega või siis vaskseibid jne?
ja kus peaks olema tagasivooli voolik mootori juures?
autot ostes mäletan olevat seal tagasivooli klapi juures kaks voolikut ( üks neist tagasivool arvatavasti) aga kuskilt pealt lekkis ja järgmiseks päevaks ( kui autol järel käisin ) pidi omanik probleemi kõrvaldama ja seda tegi ta nii et 30 kildi sõitmiseks läks 15 liitrit pentsu......
samas küsiks kohe ka et millal tulid armatuurile ökonomeetrid? mul seda eu ole ja pole näinud kah ühtegi E28 ilma selleta :|

Postitatud: 02.07.2006 10:16 09
Postitas hanzvonkazak
ehk üteld milline e28 sul ka on, aga muidu aon nii et pealevool on salongipoolt ja tagasivool on radikapoolt. aga kui mootori ruumis bena kuskil näha ei ole, vaata juhipoolsesse ratta koopasse, sealt kipuvad torud puru minema.

Postitatud: 02.07.2006 12:27 38
Postitas kummar
milline :lol: no tavaline 520. 85,aasta oma ja 95kw

ma nagu mäletaks et enne tagasivoolu klappi oli seal kolmene ühendus millest oleks justkui tulnud tagasivool
aga präegu on ainult pealevool ja see kah kõik

Postitatud: 02.07.2006 13:19 18
Postitas hanzvonkazak
nii bean tuleb peale salongi poolet siis on kolmik vahel kus üks ost suundub külmkäivituspihustisse ja teine edasi pihustite rennile. teiseltpoolt pihustite renni tuleb surveregulaator millele on küljes üks vaakumvoolik ja teisel pool otsas tagasivool ja ongi kõik.