1. leht 1-st
E34-l plokikaas kõver?
Postitatud: 27.06.2006 23:35 52
Postitas Margo_325
Autoks 91a 525i 141kW
Probleem selles, et auto käima pannes käib mootor ebaühtlaselt, nagu mõni silinder ei töötaks. Gaasi vajutades läheb umbes 4000 peal nagu normaalseks, või siis ei saa lihtsalt aru enam, et mõni silinder puudu. Sõitmisel on ka jõuetu ning kui mingi 40km maha sõita ja siis radikakork maha keerata, siis on surve sees. Tempi näidik istub ilusti keskel kogu aeg
Probleem ilmnes üleöö, kui sõber eelmine õhtu autot väga hullusti piinas (kummisuitsetamine, kiirendused jne). Enne seda oli kõik korras, seepärast arvasingi, et see viga. Nad vist väga kuuma ei taha saada...
Postitatud: 27.06.2006 23:40 08
Postitas kapa
mõnus sõber

Postitatud: 28.06.2006 00:49 58
Postitas Leho
kapa kirjutas:mõnus sõber

oojaaa
Postitatud: 28.06.2006 09:32 27
Postitas siim_s
Plokikaas vast ikka ei ole kõver. Kui õli tase ja jahutusvedeliku tase on stabiilelt normis.
Plokikaane veailmingute kohta on siin foorumis palju juttu olnud ning otsingut kasutades saad kindlasti palju põhjalikku infot.
Lühidalt: Kui õli tase ei ole tõusnud jahutusvedeliku arvelt või sumpsist valget suitsu ei tule siis suurt muret ei tohiks veel olla.
Arvan et tõesti on sul lihtsalt üks pütt tagant ära. Pigem vaata üle süüteküünlad. Kahtlustan et on üks süütepool läbi, või selle juhtmed.
Hakka ükshaaval poole tagant ära võtma ja vaata, mille eemaldamisel mootori töö ikka smaks jääb. Süütepooli rikke põhjuseks võib olla kulunud küünlad.
Vigasid võib olla ka teisi(nt pihusti - uputab üle)
Kontrolli. edu!
Siim_s
Postitatud: 28.06.2006 16:05 22
Postitas Margo_325
Aitäh hea vastuse eest. Küünaldes asi ilmselt siiski pole, sest need sai samal hommikul just uued pandud. Alguses kahtlustasingi neid. Aga millega seletada siis seda survet veevärgis? Koos tosooliga tuli radikast välja ka hermeetilist tihendimaterjali (see oranz möga, mis kummiks kõveneb) ja vaatasin, et termostaadi kaas oli sellega kinni pandud.
Eks proovin siis seda süütepooli värki.
Edit: Sai uuritud siin erinevaid teemasid. Mainin selle ka ära, et küünalde all olevad seibid olid kõik õlised....üks aga eriti õline...kas võib olla, et sellel silindril ongi midagi viga, näiteks klapitihend vms
Postitatud: 28.06.2006 22:00 03
Postitas mart1n
endal esines just hiljuti sama probleem, nimelt sõidsin ka veidi kiiremini kui tavaliselt aga ei midagi piinavat autole. siiski juhtus sama asi nagu sul, et tühikäigul auto värises nagu oleks mõni pütt tagant. viisin auto tarkade kätte ja selgus et 1 klapp oli läbi põlenud. sul võibolla sama mure.
üsna kulukas asi kahjuks, sest seda mootorit väga ei viitsita lahti võtta

Postitatud: 28.06.2006 22:33 50
Postitas Viljar
Mina kimaks Truumu juurde ja vaataks mis dignostika selle kohta ütleb.
Edasi äkki mõõdaks surved üle, kui ikka surved liiga ebaühtlased, siis võiks tõesti mõnda kalppi süüdistada.
Postitatud: 29.06.2006 00:10 35
Postitas Margo_325
Viljar kirjutas:Mina kimaks Truumu juurde ja vaataks mis dignostika selle kohta ütleb.
Edasi äkki mõõdaks surved üle, kui ikka surved liiga ebaühtlased, siis võiks tõesti mõnda kalppi süüdistada.
Läheks kohe, kui sinna ca 220 km poleks
Siin on lähim koht 15km kaugusel, diagnostik haige, järgmine koht on Viljandi, seal järjekorrad 19. juulini. Tartusse selle autoga äkki ei jõuagi, sureb enne täitsa ära
PS! Kui te elate Valgas, siis ärge lootkegi oma BMW-le diagnostikat saada, Valga on BMW-de vihkaja linn

Postitatud: 29.06.2006 08:50 33
Postitas truumu
Mõõda surved üle
Ennegi M50-l klapid pöördega pähe lastud(foorumlane Hollow näiteks)
Postitatud: 29.06.2006 13:30 47
Postitas mart1n
jah, minul oli kah ühes surve liiga madal
Postitatud: 30.06.2006 12:58 20
Postitas siim_s
Maddafaker kirjutas:Aitäh hea vastuse eest. Küünaldes asi ilmselt siiski pole, sest need sai samal hommikul just uued pandud. Alguses kahtlustasingi neid. Aga millega seletada siis seda survet veevärgis? Koos tosooliga tuli radikast välja ka hermeetilist tihendimaterjali (see oranz möga, mis kummiks kõveneb) ja vaatasin, et termostaadi kaas oli sellega kinni pandud.
Eks proovin siis seda süütepooli värki.
Edit: Sai uuritud siin erinevaid teemasid. Mainin selle ka ära, et küünalde all olevad seibid olid kõik õlised....üks aga eriti õline...kas võib olla, et sellel silindril ongi midagi viga, näiteks klapitihend vms
Just. Klapikambrikaane tihend laseb läbi. Selline efekt tekibki suuremal peenestamisel siis lööb õlisurve ja õli üles ja võib siis vigastest kohtadest rohkem välja ajama hakata.
See et küünlad suht õli sees ujuvad võib ka süütepooli läbi lasta või muudab süütepooli ja küünla vahelise kontaktpinna mustaks - ei anna enam kõrgepinget õigesse kohta edasi vaid lööb siis kas kuskile kõrvale mootori plokki selle edasi. Saad ilmselt aru mis mõtlen.
Endal ujus ka paar küünalt õli sees, siis vahetasin klapikambrikaane tihendi ära. Õnneks mootori töö veel häiritud ei olnud. Minu jaoks võttis vahetus 3,5h tööd.
Klapide põlemise kohta ei oska ma mindagi tarka öelda - siinkohal kuula Truumut.
Jõudu!
Postitatud: 09.07.2006 12:25 00
Postitas Margo_325
Viisin auto targemate vendade kätte, kes avastasid, et kahes tagumises silindris surve puudus. Ilmselt siiski klappide viga.
Postitatud: 12.07.2006 12:41 25
Postitas Margo_325
Siia teemasse siis edasi.
Teeninduse vennad ütlesid, et KÕIK väljalaskeklapid pähe käinud ja kaant ka vaja lihvida
On see tõesti võimalik, kui kett pole kohalt ära läinud, et KÕIK väljalaskeklapid kõverad? Sõitsin sinna ise kohale...küll mitte päris 6 töötava silindriga, aga siiski...
Postitatud: 15.09.2006 23:59 56
Postitas Margo_325
Kaua möödas ja auto ammu liikvel jälle, kuid ehk kellelgi millalgi samasugune probleem ees ja ei tea, mis viga, siis nüüd lõpuks viga käes. Nimelt oli autol piiraja kuskile ülessepoole tehasepiirajat chipitud vms ning klapivedrud ei pidanud sellisele tempole vastu ning hakkasid kolbidele pähe peksma...seetõttu ka kõik klapid kõverad.