1. leht 1-st

520 93`A - käigukasti jama...

Postitatud: 20.06.2006 08:51 16
Postitas sepp
Et siis järgmine jama...
Kui käigu sisse panen siis tuleb nagu käik selga...wtf?
Kui tagumise käigu sisse panen siis läheb nagu aega...ja ei lähe nagu käik sisse kohe...ja kui gaasi annan siis tuleb see ka litakaga selga?
Mis võib viga olla?
Kas on oht, et kast varsti läheb?

Postitatud: 20.06.2006 08:53 39
Postitas Raivo
Ilmselt ongi läinud. Hetkel on ta avariireziimis, siis ongi kunstlikult õlisurve hästi suureks ajatud, et osad käigud lülituks..

Postitatud: 20.06.2006 09:17 16
Postitas Tarmo_N
jaa paha lugu.vaata nüüd täpselt järgi mis värvi õli on.käigukasti õli.kui on pruun siis hakkab rahakott kohe karjuma.kui on veel punane siis on lootust et filtri ja õli vahetamine aitab.võibolla. :evil:

Postitatud: 20.06.2006 09:54 31
Postitas Ragnar
kussjuures mul on 99% samasugune jama kastiga.

Tõmban D või 4,3,2 peale siis auto jõnksatab ettepoole, mitte küll väga tugevalt aga häirib ikka veidi.
R peale panen siis vahel hakkab kohe vedama, enamus kordadel aga ei võta vedu taha. Kui kõvasti gaasi anda siis lööb pauguga sisse, kui vaikselt varbaga vajutada siis mingil hetkel hakkab vedama.
Õlitase oli normis ja õli ise kah ilus ja läbipaistev.
Kas peaks ikka õli vahetama või viin kohe transrem'i remonti?

Postitatud: 20.06.2006 09:59 53
Postitas Raivo
Nu kirjutas:kussjuures mul on 99% samasugune jama kastiga.

Tõmban D või 4,3,2 peale siis auto jõnksatab ettepoole, mitte küll väga tugevalt aga häirib ikka veidi.
R peale panen siis vahel hakkab kohe vedama, enamus kordadel aga ei võta vedu taha. Kui kõvasti gaasi anda siis lööb pauguga sisse, kui vaikselt varbaga vajutada siis mingil hetkel hakkab vedama.
Õlitase oli normis ja õli ise kah ilus ja läbipaistev.
Kas peaks ikka õli vahetama või viin kohe transrem'i remonti?
No sa ilmselt mäletad siin Eero ja minu kastisaagat :evil: :mrgreen:
Seega võid 10-15K kohe rahulikult kõrvale panna.

Postitatud: 20.06.2006 10:04 50
Postitas Ragnar
Sul andis check-control teada, et avariireziimis asi mul aga sellekohapealt kõik ok. :?

Postitatud: 20.06.2006 14:05 12
Postitas Tarmo_N
minu soovitus.vaheta filter ja kui ongi kast kottis ei kao see filter sul kuskile.lased kasti korda teha ja paned selle filtri.bemmi kastidel on üks suur probleem et ei saa hüdromuhvi õlist tühjaks lasta ja sinna jääb enamus mustast õlist.olen automaatidega suht palju kokku puutund ja neid ise kah lammutanud.põhi probleemid algavad mustast õlist. :!:

Postitatud: 20.06.2006 14:11 09
Postitas Raivo
kobra2 kirjutas:minu soovitus.vaheta filter ja kui ongi kast kottis ei kao see filter sul kuskile.lased kasti korda teha ja paned selle filtri
No nii suure ja mahuka remondi puhul küll ei maksa sama vana filtrit uuesti kasutada. Igasugu metalli jms sodi ju täis ja on siis pärast vaja uuesti hakata remonti tegema?!

Postitatud: 20.06.2006 15:40 18
Postitas Ragnar
juba tellisingi tallinna laost filtri ja vanni tihendi ära.

Transremi helistasin kah, nad väitsid et on kogemusi neil selle kastiga ja andsid lootust, et korda võib kah saada aga järjekord on vähemalt 2kuud :shock:

Postitatud: 21.06.2006 17:14 57
Postitas Ragnar
:cry: Nüüd juhtus selline jama, et sõitsin proovi mõttes sundkäiguga 2 peal sadakond meetrit ja siis lasin D'ga edasi kui viskas kirja ette transportation mode Kuna koduni oli jäänud paarsada meetrit siis sõitsin niikaua edasi. Kõigehullem aga on see, et mootor hakkas ka üle kuumenema. Seier liikus 3/4 peale umbes :shock:
Kuidas moto temp ja käigukasti jama soetud on omavahel?