1. leht 1-st
K: 520 110 kW sai kuuma
Postitatud: 10.06.2006 10:06 21
Postitas Metsamees
Küsimus siis säärane, et 520 E34 110kW sai kuuma radika purunemise tõttu, kui suur on tõenäolisus, et kuumutas kaane kõveraks? Hetkel käivitub, ja töötab...

Re: K: 520 110 kW sai kuuma
Postitatud: 10.06.2006 13:33 03
Postitas Veljo_V
Metsamees kirjutas:Küsimus siis säärane, et 520 E34 110kW sai kuuma radika purunemise tõttu, kui suur on tõenäolisus, et kuumutas kaane kõveraks? Hetkel käivitub, ja töötab...

no kui survet see pole ja jahutuse vedelikus pole õli ega vastupidi(mootori õli ei vahuta ) siis pole häda
Postitatud: 10.06.2006 19:53 05
Postitas Kustas
Juhtus sarnane asi. Auto oli mõnda aega töötanud kohapeal järjest (ise olin auto kõrval) ja lõi veepumpal sees midagi segamini, nii, et tosool laiali mootoriruumis. Suure ragina peale hüppasin autosse ja vaatasin, et temp näidik oli punase peal ja keerasin mootori kähku kinni. Mõtlesin, et plokikaas nüüd kõver. Kuid joppas ja õnneks piirdus asi tosooli ja veepumba vahetusega. Mootor sõidab ilusti ilma tõrgeteta

Postitatud: 10.06.2006 23:41 58
Postitas Viljar
ega sa ennem tõesti teada ei saa, kui tosooli sisse paned, ilusti ära õhutad ja vaatad mis toimuma hakkab, kui mahlad ilusti sees seisavad, sooja tuleb ja survet sees ei ole, siis seekord vedas

Postitatud: 11.06.2006 00:20 03
Postitas Metsamees
Sai tosool sisse valatud, õli ja vesi koos ei ole, mootor töötab ok! survet ei saa proovida kuna radikas jookseb kui mahlakask paisupaagijuurest... Kui uue radika saan eks siis näis, mis 1000 km pärast teeb

Postitatud: 11.06.2006 07:41 05
Postitas truumu
Kui katkise radikaga loomkatseid edasi teed, oled kaane rikkumisele päris lähedal
M50 mootor on suhtkoht pirtsakas kuuma suhtes
Postitatud: 11.06.2006 10:36 12
Postitas Veljo_V
Metsamees kirjutas:Sai tosool sisse valatud, õli ja vesi koos ei ole, mootor töötab ok! survet ei saa proovida kuna radikas jookseb kui mahlakask paisupaagijuurest... Kui uue radika saan eks siis näis, mis 1000 km pärast teeb

ära selle katkise radikaga eriti ja vaheta kiiremas korras ära muidu on tõesti kaan kõver ja muud jamad

Postitatud: 11.06.2006 21:34 49
Postitas Metsamees
Ei mis siin katsetada, kohapeal tuksus, kuni soe, ja vett lisasin koguaeg, tahtingi teada saada kas mootor veel toimib! Oskab keegi öelda kuda kindlaks teha kas mootor sai kannatada või mitte? Tahaks kindel olla, radika vahetan naguinii ära, diagnostikat teeb keegi mõistliku hinnaga?

Postitatud: 11.06.2006 23:15 08
Postitas reino
Metsamees kirjutas:diagnostikat teeb keegi mõistliku hinnaga?

Truumu

Postitatud: 11.06.2006 23:49 15
Postitas AARE540
Noh, vaevalt diagnostika seda näitab, kas kaas on kõver v mitte, kui sa muidugi midagi muud teada ei taha. Eespool on juba mainitud, mida ja kuidas sa kahtluse korral peaks tegema, eks siis vaata edasi, kui radika pidama saad või ära vahetad. Aga tõesti, ära väga katse-eksituse meetodit kasuta, see pole üldse hea idee...

Postitatud: 12.06.2006 07:06 33
Postitas truumu
Diagnostika näitab vea ära siis, kui sumpast toslat tilgub...
Aga muidu pane korras radikas, õhuta ära ja sõida
Kui temp normis, mahlad eraldi ja toslat ei kao, on kõik OK
Postitatud: 12.06.2006 09:37 08
Postitas Metsamees
OK! tänan praega! Vahetan radika ja tuld, eks siis näis

Postitatud: 26.06.2006 08:49 35
Postitas Metsamees
Radikas ees! Kuid kipub keema ikkagi...

motoristi vaja...

Postitatud: 26.06.2006 14:04 27
Postitas Tom
Kuidas ta keema kipub?
Kas läheb järsku või vaikselt ja ühtlaselt temp tõuseb?
Postitatud: 26.06.2006 19:02 59
Postitas Metsamees
Termostaadiga sai sõita ca. 5 km. ilma saab ca. 10 km. vent ei tööta kui jäigalt kinni panna siis vist isegi jõuab enamvähem jahutada...
Postitatud: 26.06.2006 19:29 47
Postitas Ceed
ventika sidur õhtal. Pane uus või hetkel populaarsem lahendus asendada elektrilise ventilaatoriga. Vaja läheb venti, releed ja andurit, kogu krempli hind jääb 1000.- kanti. Samuti võidad paar hobujõudu sellise lükkega. Uus vendika sidur maksab ~2000-3000.-
Postitatud: 26.06.2006 20:20 25
Postitas Veljo_V
Ceed kirjutas:ventika sidur õhtal. Pane uus või hetkel populaarsem lahendus asendada elektrilise ventilaatoriga. Vaja läheb venti, releed ja andurit, kogu krempli hind jääb 1000.- kanti. Samuti võidad paar hobujõudu sellise lükkega. Uus vendika sidur maksab ~2000-3000.-
minul maksis uus sudur 1200 eeku
ning lisa elektriline jahutus on osadel juba peal niigi
Postitatud: 26.06.2006 22:57 35
Postitas priitv8
Ober kirjutas:ning lisa elektriline jahutus on osadel juba peal niigi
See on kõigil neil, kellel on konditsioneer.