e39 touring õhkvedrustust ei saa kalibreerida
Postitatud: 23.03.2016 22:58 20
Tere!
Pöördun viimase variandina foorumi rahva poole. Vb leidub keegi kellel sama probleem olnud või oskab aidata.
Nimelt probleem järgmine.... Autol on õhkvedrustus, padjad vahetatud, kuid üks pool madalamal kui teine. Sellisele asjale järgneb kohe diagnostikaga kõrguste kalibreerimine. Oman autocom diagnostikaseadet, tarkvara delphi cars. Olen juba paljudel sõpradel kõrgused paika pannud ja arvuti on alati ligi saanud süsteemidele. Nüüd aga probleem selles, et antud autol ei lase arvuti üldse õhkvedrustusele ehk sls ligi. Ütleb et kontrollige diagnostika juhtmete ühendusi jne.
Autoks on 2002a e39 3.0d manual.
Üks anomaalia on veel, mis vb on ka probleemi põhjustajaks. Nimelt arvuti sappa pannes näitab diagnost justkui autol oleks automaat kast. Kas see tähendab seda, et autol on pandud teine aju? Lisaks ei tööta püsikiirusehoidja. Usun, et need asjad omavahel seotud. Aga vb keegi targem oskab nõu anda.
Igatahes tänud, kui keegi viitsid kaasa mõelda.
Pöördun viimase variandina foorumi rahva poole. Vb leidub keegi kellel sama probleem olnud või oskab aidata.
Nimelt probleem järgmine.... Autol on õhkvedrustus, padjad vahetatud, kuid üks pool madalamal kui teine. Sellisele asjale järgneb kohe diagnostikaga kõrguste kalibreerimine. Oman autocom diagnostikaseadet, tarkvara delphi cars. Olen juba paljudel sõpradel kõrgused paika pannud ja arvuti on alati ligi saanud süsteemidele. Nüüd aga probleem selles, et antud autol ei lase arvuti üldse õhkvedrustusele ehk sls ligi. Ütleb et kontrollige diagnostika juhtmete ühendusi jne.
Autoks on 2002a e39 3.0d manual.
Üks anomaalia on veel, mis vb on ka probleemi põhjustajaks. Nimelt arvuti sappa pannes näitab diagnost justkui autol oleks automaat kast. Kas see tähendab seda, et autol on pandud teine aju? Lisaks ei tööta püsikiirusehoidja. Usun, et need asjad omavahel seotud. Aga vb keegi targem oskab nõu anda.
Igatahes tänud, kui keegi viitsid kaasa mõelda.