1. leht 1-st

Teema lukku !

Postitatud: 05.06.2006 15:56 46
Postitas Eve
Palun tarkadelt nõu !

Probleem selline, et külmalt ei taha käima minna ning turbot ei võta taha, sooja mootoriga käivitub hästi. Kust peaks alustama vea otsimist ?

Postitatud: 05.06.2006 16:28 52
Postitas Veljo_V
alusta kontolli eesüüteküünaldest
seejärel vaata üle vaakumvoolikd ning siis saab juba edasi mõelda.

Postitatud: 05.06.2006 21:36 12
Postitas Viljar
Nii on raske aru saada mis auto viga, peaksid kellelegi autot näitama.
Kui oled Tallinna kandis, siis võid näiteks meie juurest läbi tulla (asume linnast natuke eemal).

Postitatud: 06.06.2006 12:21 34
Postitas Eve
Tänud Viljar , aga kahjuks viibin hetkel autoga välismaal ja ei saa kontrollile tulla.Aga mul siin kohapeal üks mees vaatas ja ütles, et viga peaks olema tõesti eelsüüteküünlates.
Aga palun öelge, kuidas on kõige lihtsam ja kergem ära kontrollida, missugune küünal ei tööta.

Tänud ette !

Postitatud: 06.06.2006 13:41 17
Postitas meph
Küünal maha võtta ja aku pealt 12 volti küünlale peale lasta ning vaadata kui kiiresti ta üles kuumeneb.

Postitatud: 07.06.2006 00:08 29
Postitas Eve
küünlad kontrollitud ja vahetatud uute vastu, aga ikka ei käivitu külmalt.Soojalt käivitub kohe. Kus edasi viga otsida.

Postitatud: 07.06.2006 00:31 12
Postitas Viljar
Eve kirjutas:küünlad kontrollitud ja vahetatud uute vastu, aga ikka ei käivitu külmalt.Soojalt käivitub kohe. Kus edasi viga otsida.
Mh, tunne selline, et äkki vajub kütus alla.

Postitatud: 07.06.2006 06:44 02
Postitas Eve
Kuidas ma seda kontrollida saaksin ? Olen väga hädas ja Eestisse saabun alles jaanipäevaks, aga koha peal liikumiseks on autot hädasti tarvis.

Postitatud: 07.06.2006 06:57 14
Postitas Eve
Kas kütus vajub siis ainult külmalt alla, sest soojalt käivitub iga ilmaga ja korraga. Ja veel küsimus, kas eelsüüteküünaldel on ka mingi relee või midagi taolist olemas, sest märkan, et see tuli kustub õudsalt kiiresti ära. Ja pakuke ikka veel variante, mida võiks vaadata.

Postitatud: 07.06.2006 11:57 13
Postitas Veljo_V
see tuli paneb mõnikord segast aga proovi nii et kui külmalt käivitad oota kuskil30-40 sekundit hoolimata eelsoojendus küünalde tulest.
Vaata kas siis ka asi kordub!!
Küünal maha võtta ja aku pealt 12 volti küünlale peale lasta ning vaadata kui kiiresti ta üles kuumeneb.
TO meph-selleks et veenduda et küünlad läbi on ei pea neid maha võtma

Postitatud: 07.06.2006 14:54 07
Postitas ruut
Viljar kirjutas:Mh, tunne selline, et äkki vajub kütus alla.
Ma teeks ka panuse sellele, et kütus asendub torustikus õhuga. Hiljaaegu sama probleemi ees olnud (küll mitte bmw-ga). Küünalde seisukord, kui just kõik läbi ei ole, ei tohiks praeguste ilmadega erilist rolli mängida.

Postitatud: 07.06.2006 15:11 06
Postitas Eve
kas ikkagi ei peaks kahtlustama eelsüüteküünalde releeed, võib olla ei lase see elektrit läbi ?
Aga ootan ikka abi ja nõu !

Postitatud: 07.06.2006 19:22 45
Postitas Eve
Kas keegi oskab mulle seletada, kuidas saaksin kontrollida, kas eelsüüteküünalde relee töötab või mitte.Olen huvitatud just sellisest täpsest selgitusest, mida millega ühendan jne. Asjaga on kohe väga kiire !

Postitatud: 07.06.2006 21:40 11
Postitas toivoku
Eve kirjutas:Kas keegi oskab mulle seletada, kuidas saaksin kontrollida, kas eelsüüteküünalde relee töötab või mitte.Olen huvitatud just sellisest täpsest selgitusest, mida millega ühendan jne. Asjaga on kohe väga kiire !
relee töötab siis kui armatuuriplokis läheb põlema see spiraali kujuline märk, sest kui releelt kaitse ära võtta siis seemärgike tööle ei lähe.

Postitatud: 07.06.2006 21:59 04
Postitas kummar
proovi sedasi et kui sa süüte sisse paned ja eelsüüte tuli kustub siis keera kiiresti korraks süüde välja ja kohe uuesti sisse ja oota korra veel kui kustub ja siis käivita...
kui see annab tulemust siis arvatavasti osta uus relee või lase kontrollida kas üldse vool jookseb peale küünaldele

Postitatud: 08.06.2006 02:56 51
Postitas Viljar
Kui mootro külm, siis vaja abiks võtta tester ja küünla pealt vaadata kaua vool peale tuleb, normaalne oleks 10 seki algatuseks ja ca 20 seki järelsoenduseks (seega kokku ca 30 seki peab vool peal tulema) .
Kui temp juba üle veerandi,siis ei pruugigu eelsüüde enam taha tulla, või siis lühikseks ajaks.
Küte vaju alla: Kui nüüd hommikul käivitad, siis võiks keegi jälgida kütusefiltri ja kütusepumba vahelisest voolikust, kas on näha õhumulle, mis vudinal pumba poole kimavad :) kui ja siis vajub kütus maha.

esialgu ei oskagi kohe midagi muud üelda.

ei õnnestu

Postitatud: 09.06.2006 07:54 21
Postitas Eve
sai ära vahetatud küünlad, relee, aga asi ei anna tulemust. Õhumulle vahel pole, kütus tagasi ei vaju. Kõik see pole andnud tulemusi.Ehk oskab keegi veel soovitada, mida edasi kontrollida.

Postitatud: 09.06.2006 19:37 25
Postitas ansa
Asi voib olla mootori temperatuuri anduris (mitte segada valis temperatuuri anduriga). Voi ajus, mis saab signaali andurist.Kui temperatuur on madal, siis kaivitus ajal korgsurve pump avab rohkema kutuse panuse(servo klapp pumba sees, mida juhitakse elektroonika abil pingega 4 kuni 12 voldini. Kontrollige andur ja testige aju.

Postitatud: 10.06.2006 00:13 56
Postitas Viljar
Nagu Aivari käest kuulsin, siis probleem lahenes kahe kaitsme vahetusega (miadgi taolist).
Igaljuhul hea meel, et asi korras ;)

Postitatud: 10.06.2006 08:13 11
Postitas Eve
Suured , suured tänud kõigile vastajatele.Eriti Aivarile, kes kiirelt oma abistava käe ulatas ja Viljarile, kes alati oma nõuga aitab.
Selleks korraks kõik korras, hommikul käivitus kohe kiirelt ja sõidumõnu on jälle tagasi.

Probleem oli selles, et relee oli lühises ja põletas läbi kaitsme, mis on relee juures , selline karp , kus on viis kaitsed sees. See kaitsmeplokk sai vahetatud ja mure murtud.
Igatahes mul on siiralt hea meel, et BMW foorumi liikmed nii abivalmid on !
Päikest Teie silmadesse !