530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 01.11.2009 14:08 44
- Peamine sõiduk: BMW 730ld
- Telefon: 56607063
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
Mure selline et neli eelsüüteküünalt on ära murdunut.Kas keegi lõunaeestist oskab teha või nõu anda.
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
mis nõu sa tahad? otsi neid kellel on selliste probleemi lahenduseks vajalik töörist olemas ja kõik. iga normaalne diiselkeskus omab sellised komplektid, isegi minul see oli.taav89 kirjutas:Mure selline et neli eelsüüteküünalt on ära murdunut.Kas keegi lõunaeestist oskab teha või nõu anda.
+372 5 100 607
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
Kuno, see ei ole ju keeruline, 1 küünal 30min, seega kõik 6 max 4tundi tööd, umbes 120-140 eur, plokki väljavõtmine ja pealepanemine nõuab palju lisamaterjaale ja töötunde ka rohkem kui 4, need kes seda iga päev teevad, need oskavad kõik kiiresti ja korralikult tehaKuno_T kirjutas:Kui 4 küünalt on murdunud, võta plokikaas maha, on tunduvalt lihtsam ja odavam. Kui neid kätte ei saa, vaheta kaas välja.
parimat

+372 5 100 607
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
noh ise võtsin välja ainult kaks, ja see oli mersu, millel on küünlad natuke peenemad ja pikkemad kui bemmil ja läks kuskil 2tundi. aga siin on vist puhas lollus ka, sest kui üks puruks, siis teised ka heas seisus ei ole, kes tegi teise puruks ja arvas et teistega läheb kergesti, siis ta on tavaline lollpea, AGA NOH 4 TK PURUKS, SEE ON AJU TRAGÖÖDIA)))))Kuno_T kirjutas:Juba alumiiniumisse uue keerme keeramine tähendab tegelikult äranussitud keermeauku (vabandust). Kui veel 4 sellist seal on, siis on tegu juba lootusetu p..a hunnikuga.
Edaosn, on 2 võimalust, et sa oled kuskilt internetist lugenud mingit lollakat kiidulaulu, kui lihtne ja tore see ettevõtmine on või oled päevast-päeva neid asju lahendanud ja sul on asi nii hästi käpas,.
+372 5 100 607
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
Tallinnas Prantsuse Auto(omanik) vajadusel tuleb ka ise kohale.Töö kiire ja korralik.Pead maha ei tule võtta.
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
Proovi mutrid peale keevitada ja siis lahti keerata, pärast pead üle keermestama kui küünal tuleb koos keermega välja
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
Kõige lihtsam ja ODAVAM on Prantsuse autost nt. läbi käia.Kui sa seal keevitama hakkad ja pedereerima teeb see pärast spetsialisti töö keerulisemaks ,kui mitte võimatuks.Ära ise puudu ,kui kindel pole.
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
hah, ma kujutan ette kuidas seda teostatakse))))) tuleb õlut võtta et lihtsamini läks)))))elmarjt kirjutas:Proovi mutrid peale keevitada ja siis lahti keerata, pärast pead üle keermestama kui küünal tuleb koos keermega välja
+372 5 100 607
Re: 530d e39 eelsüüteküünlad pooleks
Mingi variant eemaldamiseks M47 baasil: http://www.bmwforums.info/general-guide ... heavy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Küünalde eemaldamiseks on kogemust vaja, mõni vist arvabki, et tuleb lihtsalt tuimalt keerata, nagu mingit suvalist mutrit. Mõnda tuleb pool tundi edasi-tagasi meelitada kätte saamiseks. Aga kui ikka üldse ei liigu, siis tavaliselt murdub kõvemini keerates ära ka. Moment kinni keeramiseks on tavaliselt 20Nm ja ega lahti keeramiseks ei tohi ka eriti rohkem jõudu rakendada.
Pole uurinud BMW juhendid keraamiliste küünalde osas (või palju BMW neid üldse kasutab), aga näiteks VAG-i puhul ongi kirjas, et kui 20Nm keerates ei tule, siis tuleb plokikaas maha võtta. Enne eemaldamise katset tuleb muidugi arvutiga küünlaid puhtaks põletada vastava funktsiooniga jne.. Igal juhul saab tulevikus huvitav olema kui iga mees proovib ise kodus küünlaid vahetada sellistel uuematel autodel.
Selle konkreetse autoga oli vist see probleem, et see ei läinud üldse käima enam ja küünlaid hakati vahetama täiesti külma mootoriga.
Küünalde eemaldamiseks on kogemust vaja, mõni vist arvabki, et tuleb lihtsalt tuimalt keerata, nagu mingit suvalist mutrit. Mõnda tuleb pool tundi edasi-tagasi meelitada kätte saamiseks. Aga kui ikka üldse ei liigu, siis tavaliselt murdub kõvemini keerates ära ka. Moment kinni keeramiseks on tavaliselt 20Nm ja ega lahti keeramiseks ei tohi ka eriti rohkem jõudu rakendada.
Pole uurinud BMW juhendid keraamiliste küünalde osas (või palju BMW neid üldse kasutab), aga näiteks VAG-i puhul ongi kirjas, et kui 20Nm keerates ei tule, siis tuleb plokikaas maha võtta. Enne eemaldamise katset tuleb muidugi arvutiga küünlaid puhtaks põletada vastava funktsiooniga jne.. Igal juhul saab tulevikus huvitav olema kui iga mees proovib ise kodus küünlaid vahetada sellistel uuematel autodel.
Selle konkreetse autoga oli vist see probleem, et see ei läinud üldse käima enam ja küünlaid hakati vahetama täiesti külma mootoriga.