1. leht 1-st

CO2 metsas

Postitatud: 02.05.2006 19:55 03
Postitas eestlane
nn. "spetsialistid" käisid mootori kallal ja keerasid co2 peeti.
keerasid seda pingutus kruvi mis on õhulugeja juures ja kogu moos
auto näitab et võtab ca. 20l/100'le aga näitab 10l/100'le.

äkki teab mitu ringi seda kruvi välja tuleb keerata kui ta alguses on et saaks normaalseks tagasi enam vähem...

Postitatud: 02.05.2006 20:03 51
Postitas hanzvonkazak
esiteks mis autoga tegu, mootor jne. ja seda nii käsitsi paika ei pane. käi kuskilt diagnostikast läbi seal keeratakse paika.

Postitatud: 02.05.2006 20:14 24
Postitas eestlane
520i, 82 aasta, 2.0 mootor 92kw 125hp

no oleks vaja alguses käsitsi enamvähem paika panna...

Postitatud: 02.05.2006 23:02 33
Postitas hanzvonkazak
milline pritse on? k-jetronic või l-jetronik?

Postitatud: 03.05.2006 06:49 54
Postitas truumu

Postitatud: 03.05.2006 09:05 32
Postitas patrik
tulen mina hommikul arvuti taha foorumit lugema ja kuulan raadiost tulevad uudised kulupõlengutest. vaatan pealkirja- co metsas? mõtlen- mis nüüd siis hakatakse süsihappegaasiga kulupõlenguid kustutama ve? :lol:

Postitatud: 03.05.2006 16:16 18
Postitas truumu
Ja seda lastakse läbi tühikäigumootori :lol:

eestlane kirjutas:niinii, nüüd puhta jama, tühikäigumootor vist täitsa metsas nüüd...
nimelt kui auto käima panna ja pöörded ise üleval ei hoia siis sureb välja :S
ka sõidu ajal peab pöörded üleval hoidma

tühikäigumootor läks metsa siis kui auto sai kaks laksu vastu põja, kuid tühikäigumootor on ju mootori peal... nii et äkki mingi muu jama?

Postitatud: 03.05.2006 20:39 28
Postitas eestlane
olge normaalsed :D ma lihtsalt ei tahtnud ropendada :D
milline pritse on? k-jetronic või l-jetronik?
hommseks uurin välja

Postitatud: 04.05.2006 07:14 45
Postitas truumu
eestlane kirjutas:olge normaalsed :D ma lihtsalt ei tahtnud ropendada :D
:lol:

Igati kiiduväärt!
eestlane kirjutas:
milline pritse on? k-jetronic või l-jetronik?
hommseks uurin välja
Pole tarvidust, õhulugeja on L-il

Postitatud: 04.05.2006 20:29 52
Postitas eestlane
niinii, kruvi täitsa kinni keeratud :D
bensiin ei saa praktiliselt hapniku enam või mis? ja sellest tekib ka suur heitgaasi eraldumine mootorist?

ja kas see võib põhjustada sellist asja et auto käima panna, natuke aega käib hakkab välja surema, isegi kui gaasi vajutada ja siis umbes 5minuti pärast läheb alles uuesti käima, et nagi vahepeal ei taha käivituda

Postitatud: 05.05.2006 12:18 27
Postitas hanzvonkazak
kust said selle auto?

Postitatud: 05.05.2006 19:02 39
Postitas eestlane
mis siis?
see co2 kruti mu oma sõprade poolt ära kes peavad ennest ullemateks "spetsialistideks" :lol:

Postitatud: 05.05.2006 19:06 03
Postitas Ragnar
e34 540
CO tühikäigul 0,933 ja kõrgematel pööretel 1,077
CH vastavalt 152 ja 155
lamda 1,008 ja 1,077

Põhjaalt paistab, et keegi meistrimees on ühelt poole katalüsaatori asemele toru pannud lihtsalt :?

1. Kas saab CO paika ilma katita?
2. Kas on mõtet mingit universaal kati sinna aretada?
3. Kui panna orig. kat tagasi kas siis CO'd peab ikka veel eraldi regullima?

Kuhu tartus peale UM veel minna üldse CO probleemidega?
Siiani on kõik omatud bmw'd olnud väga madala CO näitajaga ja pole kogemust selliste remondi kohtade osas.

Postitatud: 05.05.2006 23:56 58
Postitas hanzvonkazak
mine vaata siiriuse putka taha, seal oli päris norm vend, kes kuruttis neid asju.

Postitatud: 07.05.2006 09:41 42
Postitas truumu
Nu kirjutas:e34 540
CO tühikäigul 0,933 ja kõrgematel pööretel 1,077
CH vastavalt 152 ja 155
lamda 1,008 ja 1,077

Põhjaalt paistab, et keegi meistrimees on ühelt poole katalüsaatori asemele toru pannud lihtsalt :?

1. Kas saab CO paika ilma katita?
2. Kas on mõtet mingit universaal kati sinna aretada?
3. Kui panna orig. kat tagasi kas siis CO'd peab ikka veel eraldi regullima?

Kuhu tartus peale UM veel minna üldse CO probleemidega?
Siiani on kõik omatud bmw'd olnud väga madala CO näitajaga ja pole kogemust selliste remondi kohtade osas.





1. Ei saa
2. Mõte on alati, originaal on siiski parem(isegi kasutatud)
3. Võibolla ei pea, kui "spetsid" kallal pole käinud, kuid kontrollida võiks siiski

Postitatud: 07.05.2006 09:44 02
Postitas truumu
eestlane kirjutas:niinii, kruvi täitsa kinni keeratud :D
bensiin ei saa praktiliselt hapniku enam või mis? ja sellest tekib ka suur heitgaasi eraldumine mootorist?

ja kas see võib põhjustada sellist asja et auto käima panna, natuke aega käib hakkab välja surema, isegi kui gaasi vajutada ja siis umbes 5minuti pärast läheb alles uuesti käima, et nagi vahepeal ei taha käivituda


Segu ülirikas
Sinu kirjeldatud sümptomid sobivad kokku(tambib küünlad täis)

Postitatud: 07.05.2006 18:21 50
Postitas Ragnar
Kui puuduva asemele panen mingi universaalse ja teiselepoole jääb orig. siis kas see kooslus hakkab tööle normaalselt?

Postitatud: 08.05.2006 08:15 10
Postitas truumu
Nu kirjutas:Kui puuduva asemele panen mingi universaalse ja teiselepoole jääb orig. siis kas see kooslus hakkab tööle normaalselt?

Vaevalt, vasturõhk arvatavasti erinev...
Tühikäikäigul võib lonkama hakata

Postitatud: 08.05.2006 11:11 51
Postitas Ragnar
praegu on ju veel suurem erinevus. toru vs. orig. kat
Nats väriseb aga pöörded on ühtlased tühikäigul.