CO2 metsas

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
eestlane
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 24.04.2006 20:35 07

CO2 metsas

Postitus Postitas eestlane »

nn. "spetsialistid" käisid mootori kallal ja keerasid co2 peeti.
keerasid seda pingutus kruvi mis on õhulugeja juures ja kogu moos
auto näitab et võtab ca. 20l/100'le aga näitab 10l/100'le.

äkki teab mitu ringi seda kruvi välja tuleb keerata kui ta alguses on et saaks normaalseks tagasi enam vähem...
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

esiteks mis autoga tegu, mootor jne. ja seda nii käsitsi paika ei pane. käi kuskilt diagnostikast läbi seal keeratakse paika.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
eestlane
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 24.04.2006 20:35 07

Postitus Postitas eestlane »

520i, 82 aasta, 2.0 mootor 92kw 125hp

no oleks vaja alguses käsitsi enamvähem paika panna...
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

milline pritse on? k-jetronic või l-jetronik?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
patrik
Huviline
Postitusi: 4702
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

tulen mina hommikul arvuti taha foorumit lugema ja kuulan raadiost tulevad uudised kulupõlengutest. vaatan pealkirja- co metsas? mõtlen- mis nüüd siis hakatakse süsihappegaasiga kulupõlenguid kustutama ve? :lol:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
truumu

Postitus Postitas truumu »

Ja seda lastakse läbi tühikäigumootori :lol:

eestlane kirjutas:niinii, nüüd puhta jama, tühikäigumootor vist täitsa metsas nüüd...
nimelt kui auto käima panna ja pöörded ise üleval ei hoia siis sureb välja :S
ka sõidu ajal peab pöörded üleval hoidma

tühikäigumootor läks metsa siis kui auto sai kaks laksu vastu põja, kuid tühikäigumootor on ju mootori peal... nii et äkki mingi muu jama?
eestlane
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 24.04.2006 20:35 07

Postitus Postitas eestlane »

olge normaalsed :D ma lihtsalt ei tahtnud ropendada :D
milline pritse on? k-jetronic või l-jetronik?
hommseks uurin välja
truumu

Postitus Postitas truumu »

eestlane kirjutas:olge normaalsed :D ma lihtsalt ei tahtnud ropendada :D
:lol:

Igati kiiduväärt!
eestlane kirjutas:
milline pritse on? k-jetronic või l-jetronik?
hommseks uurin välja
Pole tarvidust, õhulugeja on L-il
eestlane
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 24.04.2006 20:35 07

Postitus Postitas eestlane »

niinii, kruvi täitsa kinni keeratud :D
bensiin ei saa praktiliselt hapniku enam või mis? ja sellest tekib ka suur heitgaasi eraldumine mootorist?

ja kas see võib põhjustada sellist asja et auto käima panna, natuke aega käib hakkab välja surema, isegi kui gaasi vajutada ja siis umbes 5minuti pärast läheb alles uuesti käima, et nagi vahepeal ei taha käivituda
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

kust said selle auto?
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
eestlane
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 24.04.2006 20:35 07

Postitus Postitas eestlane »

mis siis?
see co2 kruti mu oma sõprade poolt ära kes peavad ennest ullemateks "spetsialistideks" :lol:
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

e34 540
CO tühikäigul 0,933 ja kõrgematel pööretel 1,077
CH vastavalt 152 ja 155
lamda 1,008 ja 1,077

Põhjaalt paistab, et keegi meistrimees on ühelt poole katalüsaatori asemele toru pannud lihtsalt :?

1. Kas saab CO paika ilma katita?
2. Kas on mõtet mingit universaal kati sinna aretada?
3. Kui panna orig. kat tagasi kas siis CO'd peab ikka veel eraldi regullima?

Kuhu tartus peale UM veel minna üldse CO probleemidega?
Siiani on kõik omatud bmw'd olnud väga madala CO näitajaga ja pole kogemust selliste remondi kohtade osas.
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

mine vaata siiriuse putka taha, seal oli päris norm vend, kes kuruttis neid asju.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
truumu

Postitus Postitas truumu »

Nu kirjutas:e34 540
CO tühikäigul 0,933 ja kõrgematel pööretel 1,077
CH vastavalt 152 ja 155
lamda 1,008 ja 1,077

Põhjaalt paistab, et keegi meistrimees on ühelt poole katalüsaatori asemele toru pannud lihtsalt :?

1. Kas saab CO paika ilma katita?
2. Kas on mõtet mingit universaal kati sinna aretada?
3. Kui panna orig. kat tagasi kas siis CO'd peab ikka veel eraldi regullima?

Kuhu tartus peale UM veel minna üldse CO probleemidega?
Siiani on kõik omatud bmw'd olnud väga madala CO näitajaga ja pole kogemust selliste remondi kohtade osas.





1. Ei saa
2. Mõte on alati, originaal on siiski parem(isegi kasutatud)
3. Võibolla ei pea, kui "spetsid" kallal pole käinud, kuid kontrollida võiks siiski
truumu

Postitus Postitas truumu »

eestlane kirjutas:niinii, kruvi täitsa kinni keeratud :D
bensiin ei saa praktiliselt hapniku enam või mis? ja sellest tekib ka suur heitgaasi eraldumine mootorist?

ja kas see võib põhjustada sellist asja et auto käima panna, natuke aega käib hakkab välja surema, isegi kui gaasi vajutada ja siis umbes 5minuti pärast läheb alles uuesti käima, et nagi vahepeal ei taha käivituda


Segu ülirikas
Sinu kirjeldatud sümptomid sobivad kokku(tambib küünlad täis)
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kui puuduva asemele panen mingi universaalse ja teiselepoole jääb orig. siis kas see kooslus hakkab tööle normaalselt?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Nu kirjutas:Kui puuduva asemele panen mingi universaalse ja teiselepoole jääb orig. siis kas see kooslus hakkab tööle normaalselt?

Vaevalt, vasturõhk arvatavasti erinev...
Tühikäikäigul võib lonkama hakata
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

praegu on ju veel suurem erinevus. toru vs. orig. kat
Nats väriseb aga pöörded on ühtlased tühikäigul.
Vasta