1. leht 1-st
E34 amordid
Postitatud: 01.05.2006 14:02 09
Postitas jeebimees
oleks vaja 525 tds -il amorte vahetada, millised olexid head ?
Postitatud: 01.05.2006 14:50 14
Postitas H_Margus
Bilstein on kiidetud ja meie teedele suht vastupidav.
Siin foorumis pakub neid Janek.
Postitatud: 01.05.2006 20:01 10
Postitas draggo
Niimodi soovitati amorte mulle:
pane Boge või Sachs(tegelt need ongi sama tehase toodang) muud on jurad ja bilsteinid on kallid liiga ja ei taha pidada ka kuigi kui töötavad on head ja konisid sa vaevalt ostma hakkad. igast muud saasta nagu Lip, Gabriel, Monroe, Kyb ära hakka alla panema saad ainult muret ja vaeva nendega. monroe kohta sa tead ilmselt juba isegi, KYB tahab talvel kinni külmuda ja seejärel lähevad ruttu pensionile, nad ju ka jaapanis toodetud. Täna nägin üks pani Gabrielid alla, ei tea imelikud olid sellised ja kuna vahetas ainult esimesed siis üks mees tegi kõrvalt nalja, et taha pane Agnesed, Laughing Laughing Laughing . Lip on uus kaubamärk ja on tegelikult vana teada QH seega BMW kõige optimaalsemad ja järgi proovitud on BOGE ja SACHS!!!
Postitatud: 01.05.2006 20:33 12
Postitas toivoku
kybi amordid peaksid ju suht head olema, vähemalt kui kunagi sai subarule need alla krutitud siis tundusid kyl lhead olevat, endal praeu sachs ja tätisa normaljok

Postitatud: 01.05.2006 21:15 53
Postitas Ingmar
draggo kirjutas:Niimodi soovitati amorte mulle:
pane Boge või Sachs(tegelt need ongi sama tehase toodang) muud on jurad ja bilsteinid on kallid liiga ja ei taha pidada ka kuigi kui töötavad on head ja konisid sa vaevalt ostma hakkad. BMW kõige optimaalsemad ja järgi proovitud on BOGE ja SACHS!!!
Bilstein ja Sachs on ühes hinnaklassis.
Vähemalt ma leidsin koha, kust sai Bilsteini sama hinnaga, mis Sachs poes.
Abiks:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 34+amordid
Postitatud: 01.05.2006 22:01 42
Postitas priitv8
Bilsteine on kollaseid ja muidu-Bilsteine.
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... stein1.htm (vt. ЖЕЛТОЕ)
Millised need Sachsi hinnaga olid?
Postitatud: 02.05.2006 10:13 33
Postitas Ingmar
Mustad gaasikad ehk siis peaks olema eelmainitud Sachsi ja Bogega samasse klassi kuuluvad.
Kollased ikka kallima hinnaga (need ju jäigemad ja sportlikumad).
Janek kirjutas:Aare530-le vastus.
Sport amordid kollased:
esi 2500.-tk
taga 2100.-tk
tavalised mustad:
esi 1250.-tk
taga 1150.-tk
Ülejäänud jutt siin:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
See ei olnud küll sama koht, aga Bilsteini saab siitki.
Postitatud: 02.05.2006 18:41 28
Postitas draggo
Kogu selle jutu lõpetuseks ütleksin, et ise panin alla "laidetud" KYB gaasiamordid kuna hinnavahe oli ikka märgatav ja endal positiivne kogemus olemas.
Annan sulle ka paar vihjet:
1.
Pakkuda on Sachsi omad.
Hind: 1000.-/tk (poes 1175.-/tk)
Garantii 2 aastat!
parimat,
Jaanus
555-929-58
2.
Pakkuda sachs, tagumised 1000.- tk gaas
SACHS 290 275
Shock Absorber
Super Touring
* Fitting Position : Rear Axle
* Suspension : for vehicles with standard chassis
* Labour [h] : 0,60
* Shock Absorber Mounting Type: Bottom eye, Top pin
* Shock Absorber Type: Gas Pressure
* Shock Absorber System: Twin-Tube
***************************************************
525 i 24V
Engine capacity : 141 kW / 192 HP
displacement : 2494 ccm
manufactured in : 09/1989 - 09/1995
KBA-Nr: 0005493
KTYP-No : 241
motor code
M 50 B 25 ( 09/1989 - 12/1992 )
M 52 B 25 (Vanos)
55608931
Postitatud: 02.05.2006 19:52 36
Postitas Veljo_V
Minul Sachs-id ja väga head soovitan soojalt
Postitatud: 03.05.2006 18:55 54
Postitas H_Margus
Kas tavalised Bilsteinid on kehvemad, kui Sachsi toodang ?
Postitatud: 03.05.2006 20:18 09
Postitas Jaanu5
Postitatud: 04.05.2006 19:24 30
Postitas Holari
Ei ole olemas lolli kusimust vaid lollid vastused;)
Aga millal saab aru, et oleks vaja vedrud kah vahetada? Voi need on pika elueaga?
Postitatud: 04.05.2006 20:32 16
Postitas toivoku
Holari kirjutas:Ei ole olemas lolli kusimust vaid lollid vastused;)
Aga millal saab aru, et oleks vaja vedrud kah vahetada? Voi need on pika elueaga?
need suht pika elueaga, aga mu arust olesk vedrud siis tarvis vahetada kui auto ylemäära madalaks on vajunud.
Postitatud: 04.05.2006 20:37 49
Postitas Holari
Oki...Aitåhh,
Igatahes praegu tundub, et tagumine ots madalam, kui esimene, st siis tuleks need kah vahetada, voi ainult siis tagumised, sest esimene ots tundub norm korgusel olema.
Siit kusimus, et palju maksavad siis 2,0 Touring 1994a amordid, koik neli, kuna sai mingit testi tehtud ja need pidid puhta puruks olema, aga soites ei saa midagi aru, aint ees midagi koliseb ja see pidi amort olema, kuna koik muu vahetatud.ja siis ka tagumised vedrud?
Postitatud: 05.05.2006 01:56 13
Postitas draggo
Uurisin ka ise vedrude kohta ja sain sellise infi.
Tegu on siis E34 standard vedrudega.
40-08412
40-08407
4 vedru 2200.-
550 tk, Lesöfors, UUED, garantii!
55608931