1. leht 1-st
Käivitusega probleem E39
Postitatud: 01.07.2015 22:29 00
Postitas Kaspar0077
Täna siis siuke lugu oli, et kahel korral ei võtnud starterit taha, a'la 50 võtme keeramise peale lõpuks reageeris ja siis ka kohe käivitus. Ei kahtlustaks akut, immot vms. Üks remondimees ütles, et see võiks olla mingi süüteluku taga asi või starteriga seonduv elektri probleem, need põhjused tunduksid usutavamad.
Mis arvate, milles asi?
Teine probleem on vea tuvastamine, kui viga ei ole aktuaalne on selle tuvastamisega probleeme, kui on siis tähendab see pm et peaksin teepeale jääma ja puksiiri tellima. On ehk ideid vea tuvastamiseks, kui peaks uuesti esile tulema või saaksin ise midagi teha/kontrollida?
Tundus veel, et probleem reageeris temperatuuri langusele, tegin kapoti lahti, täna oli ka üsna kuum ilm(aga see võib ka täiesti ekslik järeldus olla)
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 02.07.2015 03:00 30
Postitas arnis
Tere jah. Loe natuke reegleid ka. Probleem on käivitusega, aga kõik
mis on märgitud on kere.
Starteri tõmberelee või mass mootoril puudulik. Krokodilliga anna
kerelt mootori käpale.
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 02.07.2015 07:34 36
Postitas ooDDoo
Starteri tõmberelee jääb kinni.. Suht levinud värk bemmidel.... Teinekord aitab väike kops tõmberelee pihta.
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 02.07.2015 09:38 03
Postitas Kaspar0077
Mootor autol 2.0, bensiin.
Ma väga auto inimene ei ole, seega paar rumalat küsimust:
Mootori käpp ei ole vist sama mis padi, kus see asub?
Starter koos releega asub mootori all niipalju tean, kas ülevaltpoolt saab seda miski pulgaga toksata või peab auto alla minema?
Ütlete, et selles süüteluku põhjas ilmselt siiski asi ei ole?
Kui nüüd starteri tõmberelee viga, mis sellega mõistlik teha, starter vahetada koos releega(romulast ju ikka

) või relee üksi või kannatab seda remontida?
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 02.07.2015 14:04 13
Postitas arnis
Anna lihtsalt massi mootorile, kontrollimaks, et sellega pole probleemi.
Ükskõik milline metallist detail mootori küljes sobib, padi kinnitub käpa külge.
Ülevalt saab isegi toksata, vaja metallist varras ja haamer.
Romulast saad starteri koos releega, midagi enamat mõtlema ei pea, lihtsalt vahetada.
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 02.07.2015 19:29 39
Postitas Kaspar0077
Täna pole probleeme olnud aga eks varun vajalikud asjad kaasa.
Tänud vastajatele.
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 03.07.2015 19:12 27
Postitas Kaspar0077
Kusjuures täna ka kõik korras, kas see võib ka mööduv nähtus olla?

Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 28.07.2015 23:04 52
Postitas Kaspar0077
Teadmiseks teistele probleem oli immo plokis.
Auto käima lükkamisega saab kusjuures testida, kas viga võib
immos olla, remondimehed muidugi nii nutikad pole, et selle peale tulla.
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 29.07.2015 06:06 28
Postitas ooDDoo
Pandi uus immoplokk? V6i lihjtsalt 6eldi et selle viga
Re: Käivitusega probleem E39
Postitatud: 29.07.2015 09:29 55
Postitas Kaspar0077
Vahetati ära 90€