Kas antud käigukastil on nn. tüüpvigu või on tegemist põhimõtteliselt "pommikindla" kastiga?
Paar korda on juhtunud, et tugeval kiirendusel on 3.käik välja lõõnud, seda mitte kohe käigu sisselükkamist vaid umbes 3-4 sekundit hiljem.
Võimalik et ehk ei vajutanud käiku hoolikalt sisse, aga kas selline asi on võimalik (kui juba jõud taga, siis peaks ju käik olema fikseeritud või lõõks kohe käigu välja)?
Asi on üldse paar korda juhtunud ja täpsemalt pole uurinud. Igapäevaliikumises toimib k.kast täiesti laitmatult ja mingeid anomaaliaid pole ette tulnud.
Kuna tulevikus on kavas (ehk sügisel?) sidurit vahetada (toimib, aga jõulisema kiirendusega vahel on tunda 1. -> 2.käiguvahetusega mingit järeleandmist siduri poolt), siis võibolla korraga ka k.kasti üle uurida ja vajadusel detailid vahetada.
E39 528 manuaalkast - nõrgad kohad?
Tavaliselt ta peaks sul kohe käigu välja lööma kui sa seda korralikult sisse ei pane. Võimalus muidugi on, et selle 3-4 sekundiga satuvad mootori pöörded magusasse momendi alasse ja siis ta ei jõua seda enam sees hoida.
Muidu kui ta käigu välja lööb kas ta teeb seda vaikselt või on hammakate raginat kuulda?
Kahjuks ma arvan, et see 3. käigu hammakas on peetis aga selle kindlaks tegemiseks peaks vist kasti lahti võtma.
Kui rahakott kannatab siis lase see kast lahti võtta ja üle vaadata, samas saad seal ka sünkrosid vahetada kui need peaks kulund olema ja kui see hammakas seal peaks otsi andma siis on ka see võimalus, et ta ajab kasti metallipuru täis ja keerab veel midagi kihva.
Muidu kui ta käigu välja lööb kas ta teeb seda vaikselt või on hammakate raginat kuulda?
Kahjuks ma arvan, et see 3. käigu hammakas on peetis aga selle kindlaks tegemiseks peaks vist kasti lahti võtma.
Kui rahakott kannatab siis lase see kast lahti võtta ja üle vaadata, samas saad seal ka sünkrosid vahetada kui need peaks kulund olema ja kui see hammakas seal peaks otsi andma siis on ka see võimalus, et ta ajab kasti metallipuru täis ja keerab veel midagi kihva.
3.käik
Käigu on lõõnud välja hetkeliselt ja ilma lisahäälteta.
Ilmselt on mõttekas tõesti kas lahti võtta ja uurida olukorda.
Huvitav, palju maksab kontrollitud korras k.kast? Kas on mõtet kaaluda teise samasuguse kasti hankimist?
Õige ta on et parem varakult jaole saada ja ära teha, "poolikult" tehtud tööd lähevad hiljem palju rohkem maksma tagantjärgi.
Ilmselt on mõttekas tõesti kas lahti võtta ja uurida olukorda.
Huvitav, palju maksab kontrollitud korras k.kast? Kas on mõtet kaaluda teise samasuguse kasti hankimist?
Õige ta on et parem varakult jaole saada ja ära teha, "poolikult" tehtud tööd lähevad hiljem palju rohkem maksma tagantjärgi.
Uuri kõigepealt kui palju läheb maksama see, et pädev inimene selle kasti lahti teeb ja uurib välja mis täpselt viga on. Siis sul tekib võrdlusmoment vana kasti parandamine vs. teise kasti ostmine.
Kui seal mingi väike viga on siis tasub kindlasti parandada, samas hammakad on väga kallid (3 ja 4 parandus komplekt realoem.com'i hinnakirjas ~17000eeki, Eestis võibolla isegi rohkem, samas võibolla saab kusagilt odavamalt kui BMW ei vahenda).
Kui seal mingi väike viga on siis tasub kindlasti parandada, samas hammakad on väga kallid (3 ja 4 parandus komplekt realoem.com'i hinnakirjas ~17000eeki, Eestis võibolla isegi rohkem, samas võibolla saab kusagilt odavamalt kui BMW ei vahenda).
Vist isegi ei ole, mine www.realoem.com ja vaata sealt juba konkreetselt täpsete tootmisaastatega jne.
Ma ruttu vaatasin 01/97 528 ja 523 ja neil ei olnud samad kastid.
Ma ruttu vaatasin 01/97 528 ja 523 ja neil ei olnud samad kastid.