1. leht 1-st
E39 veermik
Postitatud: 14.04.2006 19:47 44
Postitas silver11
Küsimus veermiku kohta: Kui tihti peaks sellega hoolduses käima ja mis tavaliselt kõige rutem läbi läheb (M-vedrustus). Aitäh!
Postitatud: 14.04.2006 19:50 13
Postitas Relk
Õõtsad on kõige kiiremad kuluma. Vajadusest veermikku parandada on kõrvaga selgelt kuulda.
Postitatud: 16.04.2006 12:09 27
Postitas Mario153
Õõtsad peavad väga hästi muidu vastu, aga mitte Eesti auklikel teedel.
Mul enda omal on veel paar tehase õõtsa all....ja peale Saksast tulekut juba pea aasta Eestis sõitnud. Aga ikka ei ole nad veel läbi. Auto läbisõit on spidoka järgi 218000 ja valmimisaasta 1997.
Ei ütleks, et õõtsad kuluvad eriti on....vähemalt originaalid ei tundu olevat.
Postitatud: 16.04.2006 18:26 02
Postitas Relk
njah. Samas õõtsad on ainukesed asjad mis mul on tulnud vahetada ja nüüd viimase aasta jooksul on kogu ring ülemisi ja alumisi vahetatud. võibolla peavadki nüüd aastaid vastu.
Postitatud: 18.04.2006 13:32 44
Postitas Mario153
Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist.
Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
Postitatud: 18.04.2006 13:56 59
Postitas Ilves
Mario153 kirjutas:Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist. Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
Kas ta annab ka 2 aastat läbisõidupiiranguta garantiid nagu UM?
Siin keegi kommenteeris, kuidas ta oma e46-l lasi ka esimesed taastada - kõigepealt mässas terve päeva, et seda tegelast kuskilt lõunaosariikidest üles leida, siis läks veel teinegi päev, et auto kätte saada. Ja esimese lamava pollari otsas olid mõlemad rattad alt ära
Enda e39-l läks õõtsasid Tallinna kaitsekraavides kuskil 40-50kkm järel. Ütleks, et täiesti normaale. Kuna esinduses vahetatud, siis enamusel juhtudel sain garantiikorras uued alla.
Postitatud: 18.04.2006 15:31 15
Postitas Relk
Ilves kirjutas:Mario153 kirjutas:Keda õõtsade ost kimbutab ja hind tundub kallis, siis soovitaks taastamist. Alumised õõtsad 350.- tükk ja ülemised 400.- tükk. Kokku siis 1500.- mis on vähem kui esinduses ühe õõtsa hind.
Kas ta annab ka 2 aastat läbisõidupiiranguta garantiid nagu UM?
Siin keegi kommenteeris, kuidas ta oma e46-l lasi ka esimesed taastada - kõigepealt mässas terve päeva, et seda tegelast kuskilt lõunaosariikidest üles leida, siis läks veel teinegi päev, et auto kätte saada. Ja esimese lamava pollari otsas olid mõlemad rattad alt ära
Enda e39-l läks õõtsasid Tallinna kaitsekraavides kuskil 40-50kkm järel. Ütleks, et täiesti normaale. Kuna esinduses vahetatud, siis enamusel juhtudel sain garantiikorras uued alla.
Sama siin. Tavaliselt õõts garantiiaega üle ei ela ja seega on mõistlik ikka esinduses käia