1. leht 1-st

K:e34 525i pensupump

Postitatud: 20.11.2014 15:45 04
Postitas rei2t
Probleem siis selline, et kuna eelmine pensupump löpetas koostöö siis sai see ringi vahetatud, aga peale seda ei taha auto enam külmast peast esimesest matsust käima minna, korra käiad, keerad süüte välja ja proovid uuesti siis veab käima. Sõit ei kulge ka sellisena nagu see seda oli varem, nimelt puudub teravus. auto kiirendus ei ole endine. kui enne 3000pr lapp põhja vajutada siis nagu ei muutuks mitte midagi vaikselt hakkab edasi kerima, aga kui korra maha lasta ja siis uuesti vajutada siis liigub. Enne pumba vahetust sai vahetatud ka küünlad. siis käis auto korralikult. Nüüd tekib küsimus ,et kas pumpadel on erinev töörõhk näiteks või midagi taolist?
Ette Tänades!

Re: K:e34 525i pensupump

Postitatud: 20.11.2014 15:49 26
Postitas oo7
Bensiinimootoriga E34-jad on kõik sama pumbaga 518i-540i ;)

Käiamist võib põhjustada ka rõhu regulaator. Samuti, kui pump polnud uus, võib kütuserõhk liialt madal olla.

Endal pump väsinud oli, siis ei jõudnud kõrgemate käikudega üle ~4000 minna

Re: K:e34 525i pensupump

Postitatud: 20.11.2014 16:00 10
Postitas rei2t
mm selge, aga siis tekib küsimus ,et sõidu ajal kiirendad ei jaksa minna, lasen gaasi maha ja tallan uuesti koheselt põhja siis hakkab liikuma. millest see tuleneda võib?
ja tegu on tõesti kasutatud pumbaga. ja ilmselgelt ei ole see enam sama mis ta kunagi oli :D

Re: K:e34 525i pensupump

Postitatud: 20.11.2014 16:21 18
Postitas oo7
Tõenäoliselt selle ajaga suudab kütuse rõhk tõusta.

Mul oli nii, et kui natuke järgi lasin siis jõudis ka minna, aga täitsa põhja lõin hakkas pooma. Ega siin muud ei ole tuleb lasta rõhk ära mõõta ja siis uus pump osta.

Re: K:e34 525i pensupump

Postitatud: 22.11.2014 01:06 10
Postitas rei2t
Selge. Suured tänud :D ise ei leidnud lihtsalt loogilist lahendust asjale