1. leht 1-st
E34 540 elektroonika
Postitatud: 14.03.2006 14:22 52
Postitas vspec
Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem
1.et auto töötades tuled ning sisse lülitada hakkab armatuuri ja konsooli valgustus ära kustuma,et asi võib valesti ühendatud massis olla?
2.kellade juures läbisõidu näitu lihtsalt ei näita(seal on juba ennem midagi uuritud ka et jäljed näha) et milles võiks viga olla?
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
ja üldse et äkki oskab keegi soovitada mõnd head elektrikut kes vigadeni jõuaks või heal juhul ka probleemid kõrvaldaks?
Postitatud: 14.03.2006 14:40 02
Postitas petzz
Siin samas foorumis Kasutaja patrik. See vend peaks asja jagama kül.
Postitatud: 16.03.2006 12:22 35
Postitas vspec
tänud vastuse eest,eks siis mingi aeg sinna

Postitatud: 17.03.2006 11:48 24
Postitas randos
Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata

Postitatud: 17.03.2006 12:44 36
Postitas Tarmo
Ma arvan et see oli tingitud sellest peakaitsmest mis on aku juures.
Minul vist oli selles viga.
Aga helista Patrikule ja ta ütleb sulle kindlasti kohe ära millest see on.
Postitatud: 17.03.2006 15:41 13
Postitas randos
see peakaitse,80A,saiühltpoolt üle joodetut,kindlusemõttes,silmaga tundusok,kuid viga ikka endine. Eksvaatan mis Patrik asjast arvab

Postitatud: 17.03.2006 16:00 16
Postitas Tarmo
anna siis teada kui veale jälile saad
Re: E34 540 elektroonika
Postitatud: 17.03.2006 16:01 03
Postitas Jaanus_P
vspec kirjutas:Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
vaata endal juhtme pundist välja valged juhtmed. üleni valge on antenni võimendi, ja siis on seal veel paar-kolm valget millel on triibud peal. lükka sinna 12V peale kui maki tööle paned. ehk on ka võimendi vahel ja võimendil lihtsalt hetkel toide puudu.
Postitatud: 17.03.2006 16:23 19
Postitas priitv8
randos kirjutas:see peakaitse,80A,saiühltpoolt üle joodetut,kindlusemõttes,silmaga tundusok,kuid viga ikka endine.
Esiteks on seal tavaliselt mikropragu. Teiseks ei tasu sellist paarikroonist asja üldse parandada, mine osta suvalisest autopoest uus.
Re: E34 540 elektroonika
Postitatud: 19.03.2006 14:26 43
Postitas vspec
Jaanus_P kirjutas:vspec kirjutas:Et ega selle autoga mured lõppe...nii siis probleem
3.kõlari juhtmeid ei leia kuidagi puntrast üles ...et ühendatud samamoodi nagu eelmisel E34-l aga kõlareid taha ei võtnud kuigi makk lõpuks töötas
vaata endal juhtme pundist välja valged juhtmed. üleni valge on antenni võimendi, ja siis on seal veel paar-kolm valget millel on triibud peal. lükka sinna 12V peale kui maki tööle paned. ehk on ka võimendi vahel ja võimendil lihtsalt hetkel toide puudu.
tänud!
eks lähen vaatan siis täna jälle üle...
Postitatud: 30.03.2006 09:30 27
Postitas randos
priitv8 kirjutas:Esiteks on seal tavaliselt mikropragu. Teiseks ei tasu sellist paarikroonist asja üldse parandada, mine osta suvalisest autopoest uus.
Sai siis proovitud selle 80A kaitsme vahetust...Polnud küll 80A-st võtta, maakoha värk (Paide), panin siis 50`se...Sellest aga abi null. Ja kus juures ABS jamab sama moodi...Kord töötab, kord mitte. Just nii, et kui töötava ABS`ga auto seiskan ja siis uuesti käivitan, siis ABS ei tööta. Hakkab jälle "lambist" tööle, kui mingi hetk seisvat autot käima panen. Imelik nagu see, et auto ju vahepeal ei liigu üldse, et mingi juhtme-pistiku ühenduse viga peaks olema. Just nagu süüte mängimisest oleneks.
Ehk on see seotud sama anomaaliaga, miks see odomeetri näit nullib ennast ise.
Ohutut liiklemist soovides....
Postitatud: 04.04.2006 18:21 58
Postitas vspec
maki sain nüüd hiljuti ka tööle,kuid ikkagist oma veetud juhtmetega...(seda 540-t küll

) ning odomeetri probleem lahenes sellega et puudus lihtsalt pirn tagant

ja avastasin tühje pirnikohti sealt veelgi.Õnneks vähemalt tegevus millega ise hakkama saan
et siinkohal veel küsiks foorumirahva käest et kas kellegi on äkki üle 540 el. skeemi või on hoopis aimu kust sellist asja saada?
Postitatud: 04.04.2006 21:55 01
Postitas kivimugi
oli odomeetri pirnivahetus väga keeruline töö või mitte?
endalgi vaja see vahetada kuid pole varem teinud midagi sarnast
Postitatud: 04.04.2006 23:09 12
Postitas Olts
Ei ole keeruline. Rool maha(vbl saab ka ilma hakkama), kaks kruvi lahti, kelladeblokk välja ja saadki pirni ära vahetada.
Postitatud: 05.04.2006 08:12 19
Postitas AARE540
Saab ka ilma rooli maha võtmata, lihtsalt plokile peab õige nurga leidma, et ta rooli vahelt välja mahuks, edasi on juba lihtne.
Postitatud: 05.04.2006 11:36 02
Postitas priitv8
AARE530 kirjutas:Saab ka ilma rooli maha võtmata, lihtsalt plokile peab õige nurga leidma, et ta rooli vahelt välja mahuks, edasi on juba lihtne.
Rool tuleb maks enda poole tõmmata, kellad ülemist otsa pidi rooliratta alla (turvapadja peale) panna ja koos rooliga küljele välja keerata. Tagasi läheb vastupidises järjekorras.
PS turvavööde märgutule võib lõbu pärast sisse keerata, siis põleb ta süüte sissekeeramisel lihtsalt 30 sekki meeldetuletuseks.
Postitatud: 05.04.2006 19:30 10
Postitas vspec
kivimugi kirjutas:oli odomeetri pirnivahetus väga keeruline töö või mitte?
endalgi vaja see vahetada kuid pole varem teinud midagi sarnast
kuna mul oli seal juba midagi tehtud,tähendab et kellade plokk oli mingi liistuga surve alla pandud et too seal seisaks
siis suurt tööd polnud,kuid kui asi korras siis toimida nagu abivalmis foorumirahvas mainis
kuid ikkagi huvitaks see el. skeem
äkki keegi aitab?
Postitatud: 05.04.2006 20:28 00
Postitas KristjanT
Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata
Mul oli see viga tingitud sellest, et aku pinge liiga madal. Ei tea kas sul aku tuksis või genekas ei lae piisavalt täis. Ühesõnaga mul makk tegi resetti ja trip distance samamoodi.
Lae aku laadijaga täis. Vaata kas siis on sama probleem.
Terv,
K.
Postitatud: 05.04.2006 22:22 43
Postitas priitv8
vspec kirjutas:kuid ikkagi huvitaks see el. skeem
äkki keegi aitab?
Äkki on siin midagi?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=83753#83753
Postitatud: 06.04.2006 09:07 45
Postitas vspec
suured tänud lingi eest
kuid sealt päris otsesele probleemile lahendust ei leia kuna vaja ühendada printer veel sisse ära ja muud pudi-padi mida nõrgematel mudelitel ei olnud vist saadaval...
aga eks otsin edasi

Postitatud: 06.04.2006 10:18 06
Postitas randos
KristjanT kirjutas:Mul 89a 525 ja sellega siuke lugu, et aeg ajalt nullib ära odomeetri hetkelise läbisõidu näidu. Seda just siis, kui auto seisatud, ja uuesti süüde sisse keerata siis näit nullis. Iga korraga küll nii ei tee, kuid suht tihti siiski. Oskab keegi ehk veale suunata
Mul oli see viga tingitud sellest, et aku pinge liiga madal. Ei tea kas sul aku tuksis või genekas ei lae piisavalt täis. Ühesõnaga mul makk tegi resetti ja trip distance samamoodi.
Lae aku laadijaga täis. Vaata kas siis on sama probleem.
Terv,
K.
Akus võib viga peituda küll, kuna suht vana juust peal...Makiga pole seni probleeme olnud.
Postitatud: 07.04.2006 10:35 33
Postitas priitv8
vspec kirjutas:kuid sealt päris otsesele probleemile lahendust ei leia kuna vaja ühendada printer veel sisse ära ja muud pudi-padi mida nõrgematel mudelitel ei olnud vist saadaval...
Oeh, sellest ei saanud enam aru. Vaja autosse printerit või?
Viidatud lingilt aitavad Sind Mitchell On-Demand skeemid sealt vene saidilt (skeemid ise ingliskeelsed). 540 originaalskeeme mulle teadaolevalt netis ei ole. Neid on ka oma 800 lk.
Postitatud: 07.04.2006 11:35 21
Postitas Ragnar
äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
Postitatud: 07.04.2006 21:04 48
Postitas vspec
Nu kirjutas:äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
just

Postitatud: 08.04.2006 11:29 59
Postitas priitv8
vspec kirjutas:Nu kirjutas:äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
just

Kui ma ei eksi, siis oli see M GmbH poolt valmistatud Individual-seeria lisa. Tehase elektriskeemides sellist asja ei ole siis ka.
Postitatud: 08.04.2006 14:25 12
Postitas bumer073
spido ja economaiser ja tahokas kustusid korraga ära,kas asi võib olla kaitsmetes????????????
Postitatud: 09.04.2006 17:15 27
Postitas vspec
priitv8 kirjutas:vspec kirjutas:Nu kirjutas:äkki ta mõtles fax'i mis osadel on tagaaistme käetoe sees.
just

Kui ma ei eksi, siis oli see M GmbH poolt valmistatud Individual-seeria lisa. Tehase elektriskeemides sellist asja ei ole siis ka.
vat mida kõik ka veel ei selgu
kuid Priit,äkki raatsiksid selgitada seda Individual seeria värki?
sest ma päris võhik selle kohapealt...

Postitatud: 11.04.2006 16:24 26
Postitas vspec
ise küll Googeldasin kuid edutult
seal saksas kuidagi eriti palju M GmbH-le vastavaid tooteid ja firmasi...
et äkki keegi teine abistaks leidmaks Individual seeriast mingisugust tutvustust kuskilt?
