E34 Õli õhusisselaskes
E34 Õli õhusisselaskes
Selline probl. Kuna mingil imepärasel põhjusel hakkas pööre ujuma, otsustasin lõdvikud üle kontrollida (M20 mootor 95kw). Keerasin õhufiltri jm nublakad ära, ja avastasin sellise "normaalse"(st õli ei loksunud sees lausa aga kiht oli seintel)) õlimäärdumise seestpoolt lõdvikut. Kuidas see õli nüüd siis sinna satub ja mis selle vältimiseks tegema peaks?
...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Karta on et karterituulutusest.
Kui on ilma mingi filtrita või klapita tuulutusevoolik kollektoriga ühenduses M20 mootoril siis lihtsalt surve karteris liialt suur, mis põhustatud kolvirõngaste kulumisest.
Kui on ilma mingi filtrita või klapita tuulutusevoolik kollektoriga ühenduses M20 mootoril siis lihtsalt surve karteris liialt suur, mis põhustatud kolvirõngaste kulumisest.
Viimati muutis eero, 14.03.2006 15:40 12, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
ma tahaks näha millisel autol ei oleks sisselaske lõdvikud mingilmääral õlised. see on enamvähem normaalne, et mingi õliraas seal pesitseb aga kui mingi väga ujub siis on see jah tõepoolest tingitud ilmselt parajast survest karteris. lihtsalt tuleks selliseid vidinaid kontrollida mingi aja tagant ja vajadusel asjad puhtaks teha. kolvirõngaste vahetusel ei näe hetkel küll erilist vajadust kui mootoril jõud on enamvähem säilinud ja ise sellise mootori tööga rahul.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf