Palun abi :
glow plug cylinder 1 activation Intermittent vekood 4212
samasuguse tekstiga on veel koodid : 4222(cylinder 2), 4232(sylinder 3), 4242 (sylinder 4)
torque control intermittent veakood 5F1A
sensor , brake, pad wear ; fornt axle intermittent veakood 5F12
Ette tänades.
Veakoodid E 61
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: VEAKOODID E 61
Eelsüüteküünlad või nende relee. Ära eelsüüteküünlaid 12V abil kontrolli, kontrolli takistust mõõtes.
Käigukast võib olla juba minemas.
Piduriklotsid ees on läbi (või andur vahetamata).
Käigukast võib olla juba minemas.
Piduriklotsid ees on läbi (või andur vahetamata).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: VEAKOODID E 61
Kõigil "intermittent" laiend, mis võib tekkida ka sellest, kui pistikuid süsteemi töötamise ajal lahti-kinni kiskuda. Need vead ei ole lugemise ajal aktiivsed; muidugi, mis ei tähenda, et pärast kustutamist tagasi ei tule. Igatahes vaadata on vaja ka asjakohaseid muid andmeid nagu vea tekkimise ajal salvestatud läbisõit, aku laadimispinge, mootori pöörded jne. Nende admete järgi on siis võimalik rohkem analüüsida, kas tegemist veaga või hoopis mingi tagajärjega; näiteks madal akupinge vm.
Re: VEAKOODID E 61
Said kõik eelsüüteküünlad ja relee vahetatud 2014.a. Täna käidud diagnostikas ja veateated on üleval. Kustutati, aga tekkisid uuesti. Milles võib probleem olla ?
Veel oli veakood 483 D - function, throttle actuator, permanent.
Palun tarkadelt nõu.
Veel oli veakood 483 D - function, throttle actuator, permanent.
Palun tarkadelt nõu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: VEAKOODID E 61
Lugeda võib, et pimesi vahetati juppe ja loeti veakoode. Kuna need tegevused ei kvalifitseeru diagnostikaks siis vaja ongi diagnostika teha, mille eesmärk on vea allika tuvastamine ning selle likvideerimise ettepanekud + soovi korral siis ka vastav remonditöö. Veakoodide alusel siit foorumist nõu küsida võib alati aga see on ikkagi suht-koht pimesi millegi oletus, sest selliste vigade korral on alati vaja ka käed mustaks teha.
Kui keegi siin tuleb ütleb, et juhtmoodulis on probleem siis selle vahetus võib lahenduse tuua aga samas võid nii jäädagi juppe vahetama.
Kui keegi siin tuleb ütleb, et juhtmoodulis on probleem siis selle vahetus võib lahenduse tuua aga samas võid nii jäädagi juppe vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: VEAKOODID E 61
Varsti on ka
particle filter heavily clogged
viga püsti
particle filter heavily clogged
viga püsti
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520