1. leht 1-st
m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 03.11.2014 15:48 05
Postitas kalmer123
Tere.
Küsimus siis selline, et plaan tõsta ümber m52b28 e34ja peale ja seega küsimus, et mis selleks vaja mul on e39 komplektne kõrval olemas ja kas see m52 sobib bolt on e34 peale e34jal peal siis e30 pärit 2.3 algselt oli m20b20 peal. Ja siis veel üks küsimus, et e39 üle katuse käinud ja peale pauku pöörded langevad aeglaselt milles see probleem võiks seista.?
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 03.11.2014 21:43 04
Postitas anari
Kui mootoril karter, õlipump ja mootori käpad ära vahetada siis läheb ilust paika kohe. Kui karterit vahetad siis otsi m50 e34ja oma koos õlipumba ja õlitoruga. Mis käigukasti kavatsed kasutada? Kas sa tahad seda m52 juhtmestikuga käima panna või m50 juhtmestikuga?
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 03.11.2014 22:56 01
Postitas kalmer123
anari kirjutas:Kui mootoril karter, õlipump ja mootori käpad ära vahetada siis läheb ilust paika kohe. Kui karterit vahetad siis otsi m50 e34ja oma koos õlipumba ja õlitoruga. Mis käigukasti kavatsed kasutada? Kas sa tahad seda m52 juhtmestikuga käima panna või m50 juhtmestikuga?
Kast on m52 manuaal olemas ja juhtmestikku mõtlesin ka ümber tõsta või see väga hull jamamine?
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 03.11.2014 23:14 39
Postitas anari
M52 kast sobib ilusti alla aga ma ei tea kas m20b20 käigukasti flant samas mõõdus mis m52 omal. Selle saad ära mõõta, pole keeruline

Kui tahad mootorit m52 juhtmestikuga käima panna siis pead ka ews-i ja süüteluku rõnga koos võtme kiviga ümber tõstma. Natuke jamamist on aga kõik on teostatav.
Võibolla mõni targem oskab ka ilma nendeta selle käima panna, kui nii siis ehk õpetavad.
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 04.11.2014 07:55 59
Postitas jargo
Differ oleks ka mõistlik ära vahetada,muidu maanteel pöörded üle 3000rpm-i.
M20 käigukastil on viimane käik 0,8 millegagi,kuid m50 ja m52-l 1,0
Immo külge panek on lihtne,Nagunii pead mootori pistikud laiali kakkuma.m20 ja m52-l olid vist mõlemad pooled isased või emased.Lisaks on pistikud erinevad.Ühel oli vist ca 20 pini ja teisel 26.
Õlivarda toru pead ka ümber keevitama.m52-l läheb karterituulutusest tulev õli läbi õlivarda tagasi karterisse.
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 04.11.2014 08:13 03
Postitas kalmer123
jargo kirjutas:Differ oleks ka mõistlik ära vahetada,muidu maanteel pöörded üle 3000rpm-i.
M20 käigukastil on viimane käik 0,8 millegagi,kuid m50 ja m52-l 1,0
Immo külge panek on lihtne,Nagunii pead mootori pistikud laiali kakkuma.m20 ja m52-l olid vist mõlemad pooled isased või emased.Lisaks on pistikud erinevad.Ühel oli vist ca 20 pini ja teisel 26.
Õlivarda toru pead ka ümber keevitama.m52-l läheb karterituulutusest tulev õli läbi õlivarda tagasi karterisse.
esialgu diffrit ei vaheta, jääb nagunii praegu talveautoks kevadel suuremad plaanid siis tuleb juba kindlasti vahetusse.
Aga kas on vaja neid pistikuid lahti katkuma hakata, sest mõtlesin kogu elektri süsteemi ümber tõsta ?
aga ega keegi ei oska öelda kas m20 karter ei sobi m52le sest ma vaatasin et üks nurk erineb natuke, aga augud paistsid enam vähem samad olema. ?
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 04.11.2014 12:04 15
Postitas jargo
karteri tihendid igal juhul erineva kujuga.Usun,et ka põhi ei sobi.
Kas elektrisüsteemi mõtled terve auto ulatuses ümber vahetada? E39 el süsteem e34-le peale?
ei kujuta seda tööd ette!
Aga kui soovid ainult mootori juhtmestikku vahetada,siis pead pistiku x20 lahti võtma ja otsad ära vahetama.
Lisaks on vaja kindlasti ka õigeid skeeme,et vastavad ühendused teha.Värvide järgi või peast ei ole seal midagi teha.
Olen viimase nädalaga juba kolm masinat korda teinud,mis peale mootorivahetust käima ei taha minna.Ühel oli isegi aju läbi kõrvetatud,teised pääsesid natuke kergemate vigadega.
Mis kõige tähtsam,ärge pange ise kuskilt lisatoiteid!Erinevate juhtplokkide väljundid on reeglina massis ja vastavaid toiminguid juhitakse plokist,massiga või muudetakse polaarsust.Lisaks on mootori juhtploki sisene pinge enamasti 5v mitte 12v,seega ei maksa katsetada. Jõuga ei saa ühtegi masinat käima!
See viimane osa ei käinud nüüd küll teemaalgataja kapsaaeda,kuid on lugemiseks teistele iseproovijatele.
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 04.11.2014 12:22 40
Postitas kalmer123
jargo kirjutas:karteri tihendid igal juhul erineva kujuga.Usun,et ka põhi ei sobi.
Kas elektrisüsteemi mõtled terve auto ulatuses ümber vahetada? E39 el süsteem e34-le peale?
ei kujuta seda tööd ette!
Aga kui soovid ainult mootori juhtmestikku vahetada,siis pead pistiku x20 lahti võtma ja otsad ära vahetama.
Lisaks on vaja kindlasti ka õigeid skeeme,et vastavad ühendused teha.Värvide järgi või peast ei ole seal midagi teha.
Olen viimase nädalaga juba kolm masinat korda teinud,mis peale mootorivahetust käima ei taha minna.Ühel oli isegi aju läbi kõrvetatud,teised pääsesid natuke kergemate vigadega.
Mis kõige tähtsam,ärge pange ise kuskilt lisatoiteid!Erinevate juhtplokkide väljundid on reeglina massis ja vastavaid toiminguid juhitakse plokist,massiga või muudetakse polaarsust.Lisaks on mootori juhtploki sisene pinge enamasti 5v mitte 12v,seega ei maksa katsetada. Jõuga ei saa ühtegi masinat käima!
See viimane osa ei käinud nüüd küll teemaalgataja kapsaaeda,kuid on lugemiseks teistele iseproovijatele.
natuke tegin hilja teema, e34 poolenisti juhtmed välja kistud, mootor peal veel ja juhtmed, aga seest on üks osa väljas juba, mis nüüd saab vot see on küsimus, juhtmed peaks endiselt terved olema tangidega ei käinud kuskil kallal.
Re: m20b23 -> m52b28 e34 90a
Postitatud: 04.11.2014 19:22 28
Postitas anari
No, kui juhtmestik veel korras siis lapi uuesti sisse tagasi ja asi korras.