1. leht 1-st

E39 käivitusprobleem

Postitatud: 31.10.2014 22:44 08
Postitas h.m.m
Tervist
Viimane aeg on siis selline probleem tekkind, et e39 tds ei taha vahepeal normaalselt käima minna.
Asi ilmneb rohkem soojast peast, aga niimoodi, et vahepeal läheb kohe käima ja vahepeal tahab nii 5sek käiamist. Saaks aru, kui plusner kulunud, et pumba maha jahutamine aitab v temp anduri juhe ära võtta, aga ei.
Kui uurima hakkad, mis viga läheb ilusti käima ja siis kuskil poe ees tahab jälle pikka ketramist :lol:

Diagnost ei näita midagi, pump paika pandud patriku poolt. Kütusekulu on normaalne ja astub edasi ka korralikult. Panin enne filtrit tagasivooluklapi, uue sifoonpumba aga kui peale filtrit voolik ära võtta, siis sealt ainult vaikselt immitseb kütust välja, ehk on selles probleem (torustik puhastatud) ? (filter uus) :roll:
Olen uurinud, et väntvõlli andur võib ka seda probleemi tekitada, kuidas seda kontrollida ?

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 01.11.2014 00:37 02
Postitas arnis
Misjaoks see klapp seal on. Tolku nendest pole.
Klapp valetpidi äkki.
Enne filtrit vuhab kütus hästi, aga peale filtrit halvast?
Vaheta uuesti filter, pane mõni kvaliteetsem.

Kuidas vända andurit kontrollida? Pane teine, ongi kontrollitud.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 01.11.2014 01:37 51
Postitas Tarmo_N
sifoon pump ei mõjuta kuidagi kütte jõudmist mootorisse,see ainult pumpab kütust ühest paagist teise.palju sul paagis kütet on?lase pool paaki täis ja vaata mis siis teeb,paagisõel puhas?

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 01.11.2014 10:21 37
Postitas h.m.m
Sõel puhas, hiljuti lasin peaaegu paagi täis aga ei muutund midagi. Obc järgi saab kenasti nulli sõita.

Vahet pole kas võtad vooliku ära enne, või peale filtrit, tuleb ikka samamoodi. (ka klapp ei sega kuidagi)

Kui jõuab, vahetan täna väntvõllianduri ära.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 01.11.2014 16:09 09
Postitas arnis
Võibolla on siis paagipump suremas. Enne filtrit toru eemaldades saad 0,5L plastpudeli täis
vähem kui minutiga, siis võib öelda, et voolab mõistlikult.
Aga jah, vända andur võib olla küsimärk.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 01.11.2014 17:37 41
Postitas h.m.m
Nii täna sai külge pandud läbipaistvad voolikud, enne filtrit õhku ei tõmba vahele aga peale filtrit tekib õhk vahele :roll: Seisma jättes tekib tagasivoolu ka õhk vahele.
Kusjuures enne külge panekut testisin paagipumpa anumis, töötas ilusti, samuti ka paagisees kui võtsin sealt juhipoolt, paagiseest toru lahti, aga ülesse voolikusse ei löö ta midagi.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 01.11.2014 17:46 21
Postitas arnis
Pumba tootlikkus võib olla näiteks nullilähedane. Need mullid on ka muidugi teemaks. Filtri klambrid on ikka kindlalt kinni? Filter ise õhku ei tekida, siililegi selge.
Räägi mulle nüüd liitritest, mitte "töötab"/"ei tööta".
Või lihtsalt vaheta ära.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 02.11.2014 10:18 56
Postitas Tarmo_N
kui sul on 525tds siis pole paagis mingit etteande pumpa.on ainult sifoonpump mis pumpab kütet paremast paagist vasakusse paaki kust ka mootor kütet võtab.2,5tds kõrgsurve pump imeb ise paagist kütet.peale filtrit õhumullid?vaata oma tagasivoolu voolikud üle pihustite pealt.4 silindri juhtmega pihusti sul nagunii lekib?selle asemel et siin netis mingit mulli ajada vaadanud näiteks realoemist järgi kuidas kütuse liin toimib.kas kütusefilter on korralikult kütet täis?oled sa vasakusse paaki üldse vaadanud mis seal toimub?sealt võtab mootor kütet ja seal on ka see sõel mida tuleb puhastada.e39l on 2 paaki mis on omavahel ühendatud läbi sifoon pumba.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 02.11.2014 10:41 10
Postitas Kaupo_K
:lol: Ossa ***** kus siit tuli alles nüüd hitti. Vaata nüüd siit suvalise 39 tdsi lingilt kuidas asi toimib http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... el_sensor/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja kütusepaak on ainsuses mitte mitmuses sel autol. Kuidas sa Tarmo küll nii mööda panid nüüd :?:
Kasutage palun tasuta neti katalooge ennem kui siia kirjutate, muidu on pärast häbi suur ja otsatu.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 02.11.2014 10:55 06
Postitas Tarmo_N
sa võiksid ise end nats harida e39 osas.tehniliselt võttes on jah ainult 1 paak.tegelikult kui paagis on kütet alla umbes 35l on juba parem ja vasak omavahel lahus.selleks et kasutada seda 35l on kasutusel sifoonpump mis pumpab ühest paagist teise.mootor võtab kütet vasakust mitte paremast.tangid paremasse.milleks siis on sinu arunatukese järgi vaja 2 eraldi kütusenäitajat kui on 1 paak?

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 02.11.2014 11:26 24
Postitas h.m.m
nagu ütlesin tagasivoolu voolikud on uued, peapihusti ei leki diislit, vähemalt silmaga seda ei näe.

Jah, eile sukeldusin alles paaki ja seest kõik puhas. Kui ma sifoonpumba ära vahetasin, siis oleks nagu loogiline, et filtri puhastasin ka ära.
Selle pildi pealt, detail 7, ehk tagasivooluklapp vms. Igatahes seda oli keegi enne lahti teinud ja suht ebatihe oli. Esmaspäeval ostan uue, samuti vahetan paagisees olevad o. tihendid ära. Siis saab edasi vaadata mis teeb.

Uurisin seda torustikku ja sifoonpump pumpab mu meelest nii teise paaki kui ka ülesse kütust, aga see klapp reguleerib, et ta pumpaks rohkem teise paaki ja ainult kergelt annab mootorile kütet ette ?

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 02.11.2014 11:50 16
Postitas Tarmo_N
Uurisin seda torustikku ja sifoonpump pumpab mu meelest nii teise paaki kui ka ülesse kütust, aga see klapp reguleerib, et ta pumpaks rohkem teise paaki ja ainult kergelt annab mootorile kütet ette .



oled õigel teel.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 02.11.2014 12:23 55
Postitas PeeterA
Paagi paremas osas asuv el. pump käitab kaudselt vasakus paagipooles olevat sifoonpumpa.
Kui el. pump rikneb, siis ei pumbata paagi vasakust poolest keskosas olevast "küürust" allapoole jäävat kütust enam paremale poolele. Auto enam ei käivitu sellisel juhul, kuigi kütusetaseme seier pole nulli kukkunud.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 05.11.2014 17:57 10
Postitas h.m.m
Nii, sai siis lahatud seda kütusesüsteemi vähe ja leidsin, et filtri külge minevate voolikute o tihendid olid räsitud ja üks lausa puudu, sai need uued pandud ja enam õhku vahel ei ole, nii peale kui tagasivoolus :cool:

Aga endiselt on soekäivitus probleemne, siis kui seda oodata ei oska tahab jälle ketramist saada. ja siis teinekord läheb ilusti.
Homme vahetan väntvõlli anduri ära.
Veel uuriks, ehk starter ei vea piisava kiirusega mootorit ringi ja aju ei anna lihtsalt kütet peale, nagu kuskil siin teemas kirjutati.

Mäletan, et patriku arvuti näitas veel, et õhulugeja on vigane. Sebin selle kah homme uue ja läheb vahetusse, ehkki ei usu, et see käivitamist parandaks.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 05.11.2014 20:18 58
Postitas bl00der
Väntvõlli andur ei tohiks käimaminemist takistada. Enda omal kunagi väntvõlli andur pani segast ja läks väga hästi käima. Lihtsalt töötades panid pöörded segast (auto ei tea mootori pöördeid).
On ka loogiline, et väntvõlliandur ei sega käivitust, sest tds-il on mehaaniline pritse. Kütuse peale andmine käib mehaaniliselt. Parandage kui eksin.

Õhulugeja ei sega käivitust samuti. Sõites on mootor väga uimane lihtsalt, ei lase turborõhku ülesse.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 05.11.2014 21:44 32
Postitas Tarmo_N
vändaandur ei tohiks jah käivitamist mõjutada.kui oleks andur kutu siis oleksid tühikäigu pöörded 1200.aga käivitub norm.ega sul kõrgsurvepump tilgu?üks asi võib veel vigane olla-segab alati käivitust.kõrgsurvepumba küljes olev tagasivoolu klapp.see siis kuhu pihusti küljest tulev tagasivool läheb.see võib olla ebatihe või on klapis kinni mingi pasatükk.kui klapp jääb avatuks siis kuna paak madalamal tekib alarõhk ja pump voolab kütusest tühjaks.lase suruõhuga klapp puhtaks.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 06.11.2014 13:33 18
Postitas h.m.m
Kas see tagasivooluklapp asub siis pumba kaane küljes ?

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 06.11.2014 16:39 05
Postitas Tarmo_N
kaane küljes jah.kui starter mootorit nii jou jou ringi veab siis ei taha tds hästi käima minna kui pump keskmiselt kulunud.tds tahab saada teravat käivitust.kui starter hästi veab siis läheb soojalt käima ka kulunud pumbaga mootor.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 06.11.2014 16:57 30
Postitas h.m.m
Eks vaatan selle homme üle.

https://www.youtube.com/watch?v=yAqJpXx ... e=youtu.be

ei ütleks et starter vana

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 06.11.2014 17:04 06
Postitas Tarmo_N
starteri ja pihusti jutule lisaks-aeglase starteri tavalised brobleemid on kulunud või kinnikiiluvad harjad,seest puksid kuivad või kulunud,massi puudused ja tolmkuiv pendiks.muideks varasemate e34 suure korpuse ja mitte planetaar ülekandega starterid ei sobi hästi e39 tds mootorile.istuvad külge küll aga suure korpusega starteri võimsus on 1,1kw ja väikse korpusega 1,4kw.1,1 kw startereid ei pandudki tehasest e39 peale kuna e39 tarbib käivitushetkel olulisemalt rohkem voolu kui e34.pikka ja kehva käivitust tds mootoritel soojalt ja miinuskraadidega põhjustab ka pihustinõelte osaline kinnikiilumine ehk nõela mitte piisav tõus.aitab pihusti remont või pihustiotsa vahetus.tds juhtmega pihusti lekke ja tavapihusti remondi puhul saab abi minult.annan oma tehtud pihustitele ka aastase garantii lekke ja korras oleku eest.

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 06.11.2014 17:12 18
Postitas Tarmo_N
see on sul hea näide kuidas peab tds starter mootorit ringi vedama." onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 07.11.2014 00:32 12
Postitas h.m.m
Niisiis nüüd käivitub kenasti, pihustiotsad olid tahmased ja starter sai ka ära puhastatud

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 23.11.2014 18:20 35
Postitas Kaupo_K
Nooh, insenerid, autoehitajad ja teoreetikud. Kas sai sellest autost asja kah või mis? Kohe huvitab mis selliste lolluste lõpptulemus on?

Re: E39 käivitusprobleem

Postitatud: 23.11.2014 21:16 45
Postitas h.m.m
suitsev rehv kirjutas:Nooh, insenerid, autoehitajad ja teoreetikud. Kas sai sellest autost asja kah või mis? Kohe huvitab mis selliste lolluste lõpptulemus on?
töötab jah